Gå til innhold

Ble skippa fordi jeg har barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. 

Fikk match med en som momentant sendte meg melding. Spurte først et rart spørsmål om jeg henger dorullen riktig vei, og tenkte at han spøker sikkert litt for å bryte isen. Så ville han at jeg skulle beskrive det som gjør meg glad med bare emojier. Og jeg la ut emojier av sol, et barn, musikk osv. Så spør han: Har du barn? Jeg: Ja, en jente. Han: Da kan vi ikke date for jeg skal ikke ha noen med barn. Jeg takket for en hyggelig samtale og sletta matchen. Fyren var over førti. 

Anonymkode: 60131...d4e

Videoannonse
Annonse
Gjest Edain
Skrevet

Hva er problemet? Er da helt innafor å ikke ville date ei med barn. 

AnonymBruker
Skrevet

For en type! At han faktisk torte å si fra hva som var turn-off for ham før han dumpet deg istedenfor at ble sittende igjen med masse spørsmål som knekker selvtilliten din. Han burde virkelig skamme seg😏

Anonymkode: 09e24...f2a

• Liker 39
Gjest New Girl
Skrevet

Hva var poenget ditt? Det er da helt legitimt å ikke ville ha noen med barn fra før.

Eller er det slik at de mindre pene, som du skriver, ikke skal få ha preferanser, men må nøye seg med det de får?

Gjest lizard queen
Skrevet

Det er da helt innafor? Skal man være sammen med noen med barn blir jo barna en stor del av ens eget liv, og om man ikke ønsker et liv med barn er det jo bedre at man bare luker ut alle foreldrene med en gang. Jeg hadde ikke datet noen med barn, liksom.

Skrevet

Er det feil? Jeg er heller ikke interessert i å date noen med barn.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner han veldig godt jeg. Barn gjør alltid ting mer innviklet. Først må han få tid alene med deg noe som er vanskelig siden du har barn, han kan ikke ta tidene som passer han og må alltid følge din plan. Han må med tiden presenteres for din datter og vet aldri om datteren liker han. Hvis dattern din ikke liker han så er det jo rett ut selv om han har følelser. Hvis dette går bra og de kommer overens må han fortsatt vende seg til at du har kontakt med eks pga barnet. Så jeg må si jeg skjønner han godt. Det er lettere når man finner fomk uten barn. Gikk etter det selv og dumpet bevist de med barn. Jeg har prøvd med stebarn og det er ikke lett!

Anonymkode: 44181...d65

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. For en teit fyr.

Anonymkode: aa894...df9

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er flott at han sier i fra om dette med det samme, før du/dere kanskje blir seriøst involverte mred hverandre og barna da blir et stadig tilbakevendende "problem".   

Anonymkode: f8bce...fa0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har blitt dumpet fordi jeg ikke har barn. 1000 ulike grunner til at man blir dumpet. 

Anonymkode: bb42e...4d2

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han var så fæl... Det sier seg selv at det er forskjell på å date noen med barn eller ei. 

Før jeg fikk barn selv så kunne jeg ikke sett for meg å innvolvere meg med en som hadde barn fra før. Og hvertfall ikke med en som hadde barn med forskjellige kvinner.

Nå kunne jeg innvolvert meg med en med barn men fortsatt ikke med en som allerede har barn med to forskjellige eller flere. Den gang jeg ikke lenger er fruktbar eller fast bestemt på å ikke få flere barn selv så vil jeg kanskje se annerledes på det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også ett barn, og ville aldri reagert fordi noen dumpet meg pga. barn. Helt legitimt at noen ikke vil ha meg på grunn av barn, personen må jo faktisk like barn og ville omgås barnet mitt for at jeg skal ha et forhold til han. Jeg ville f.eks heller ikke vært sammen med en fyr som har mer en 2 barn, og spesielt ikke om det var flere mødre inn i bildet (da blir det for litt mer innviklet og mer styr, og det gidder jeg ikke). 

Anonymkode: dabe0...612

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da en ærlig sak det. Og flott at han sa i fra med en gang. Så du kan konsentrere deg om å finne den rette. Jeg leter også etter menn uten barn fra før. 

Anonymkode: 7efae...15a

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Skrevet

Jepp fyren gjorde det riktige, ved å spørre om dorullen. Er ikke noe så irriterende som å måtte snu dorullen hele tiden når den så enkelt bare kan henges opp riktig vei i utgangspunktet.. ang att han ditcha deg pga barn forstår jeg godt, andres barn er somregel I veien for fleksibel planlegging eller spontane greier. Pluss att du må  hele tiden se tryne på en eks. Så er det det da. Vil du passe andre sine unger? Kanskje du ender opp i en situasjon hvor du er låst til en annens barn og hvor mor ikke vil ha flere. Da ender du med å bli en genetisk blindvei. Er ikke mange menn som vil det. 

• Liker 5
Skrevet

Ting hadde vel vært anderledes om dere hadde truffet hverandre i virkeligheten. Men på nett er det som å bestille en vare. Litt skummelt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. 

Denne setningen avslører TS som overlegen og umoden. Alt under er hennes beskrivelse av manglende virkelighetsoppfatning av sin egen realitet. Her blir det mye drama fremover!

Anonymkode: e2c3b...243

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er flott at han sier i fra om dette med det samme, før du/dere kanskje blir seriøst involverte mred hverandre og barna da blir et stadig tilbakevendende "problem".   

Anonymkode: f8bce...fa0

Jo, det er greit at han sier ifra med en gang, isedenfor å kaste vekk tid, men syns det er en merkelig grunn. Liker han ikke unger, liker han jo nesten ingen da. 

Følte det også som sånn, at man er som en vare man bestiller, og så er det en "feil" på en fordi en har barn og har en fortid. 

Anonymkode: 60131...d4e

Skrevet

genial måte å filtrere på tenker jeg for når det gjelder barn er det et ganske viktig tema, og her virker det som om fyren hadde funnet en måte å komme til sakens kjærne på ganske kjapt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...