Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva sjansen er for å få en candy når man gir en berry til en pokemon man har satt fra seg på en gym? Tror jeg har fått det 3 eller 4 ganger og jeg har gitt hundrevis, om ikke tusenvis, av berries.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, daemi skrev:

Noen som vet hva sjansen er for å få en candy når man gir en berry til en pokemon man har satt fra seg på en gym? Tror jeg har fått det 3 eller 4 ganger og jeg har gitt hundrevis, om ikke tusenvis, av berries.

Ca 1,2 % sjanse, for hvert enkelt bær du mater.

Folk har undersøkt:

https://thesilphroad.com/science/bonus-candies-awarded-berrying-gyms/

Anonymkode: d1dd2...f2a

• Liker 2
Skrevet

Fikk en shiny Magby idag! :hoppendeglad:

7xKwWxz.jpg

Anonymkode: a1356...831

• Liker 9
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en shiny Magby idag! :hoppendeglad:

7xKwWxz.jpg

Anonymkode: a1356...831

Øh, hvorfor i alle dager kom jeg borti anonym-knappen? :klo:
Dette er altså min lille vakre shiny dings! :)

• Liker 1
Skrevet

Hvilken skal dere ‘stemme’ på til å bli Community day pokemon for februar? :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken skal dere ‘stemme’ på til å bli Community day pokemon for februar? :) 

Hva er alternativene? Har ikke sjekket news enda 😂

Anonymkode: 77143...8c1

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er alternativene? Har ikke sjekket news enda 😂

Anonymkode: 77143...8c1

Vulpix, Rhyhorn, Macchamp og Dratini:)

Anonymkode: 07af6...d87

Skrevet
On 1/23/2020 at 6:23 PM, AnonymBruker said:

Vulpix, Rhyhorn, Macchamp og Dratini:)

Anonymkode: 07af6...d87

Det er Machop, ikke Machamp :) Jeg satser på Dratini. De andre finner jeg innimellom, men Dratini ser jeg veldig sjeldent.

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det ca går fra man nominerer et stop til det dukker opp? 

Skrevet

Hvorfor er flere gymmer borte?

Anonymkode: ed6ea...4a1

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, neon_sun skrev:

Noen som vet hvor lang tid det ca går fra man nominerer et stop til det dukker opp? 

For meg tok det ca en uke sist. Har meldt inn 7 og fikk godkjent 1... Nå har jeg meldt inn to av dem på nytt, og venter spent ;)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg tok det ca en uke sist. Har meldt inn 7 og fikk godkjent 1... Nå har jeg meldt inn to av dem på nytt, og venter spent ;)

Oi, det var jo ingen god rate. Da er kanskje ikke mitt godkjent da, meldte inn en post i butikk, trodde den var safe. Men er sikkert halvannen uke siden. 

Skrevet

Jeg meldte inn tre turstier med skilt, fikk en godkjent og ikke de to andre (meldt dem inn på nytt nå). Meldte også inn flere butikker/servicetjenester, men fikk tilbakemelding at det så ut som midlertidige butikker (?!).  Mulig det tok litt over en uke, men ble positivt overrasket over behandlingstiden. Gøy å melde inn, og skikkelig gøy at jeg har lagd den ene som jeg snurrer hver dag :) Sikkert mange her i området som har satt pris på den.  Jeg så video på YouTube før jeg meldte inn,  for å gjøre det riktigst mulig. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, neon_sun skrev:

Oi, det var jo ingen god rate. Da er kanskje ikke mitt godkjent da, meldte inn en post i butikk, trodde den var safe. Men er sikkert halvannen uke siden. 

Post i butikk høres jo ganske greit ut da. Jeg har snurret stopp med det før. Men man kan aldri vite ;)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg meldte inn tre turstier med skilt, fikk en godkjent og ikke de to andre (meldt dem inn på nytt nå). Meldte også inn flere butikker/servicetjenester, men fikk tilbakemelding at det så ut som midlertidige butikker (?!).  Mulig det tok litt over en uke, men ble positivt overrasket over behandlingstiden. Gøy å melde inn, og skikkelig gøy at jeg har lagd den ene som jeg snurrer hver dag :) Sikkert mange her i området som har satt pris på den.  Jeg så video på YouTube før jeg meldte inn,  for å gjøre det riktigst mulig. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Post i butikk høres jo ganske greit ut da. Jeg har snurret stopp med det før. Men man kan aldri vite ;)

Får bare krysse fingrene da :) får man noe varsler om det eller bare dukker de opp? 

Skrevet

Noen andre som har opplevd at gymmene er vekke?

4 av mine faste var vekke i dag.

1 kirke

2 samfunnshus

1 infoskilt

Anonymkode: 90170...9ec

Skrevet
7 minutter siden, neon_sun skrev:

Får bare krysse fingrene da :) får man noe varsler om det eller bare dukker de opp? 

Jeg fikk mail både om godkjent og ikke godkjent. Den dukket opp kun et par dager etter den var godkjent, mener jeg å huske.

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har opplevd at gymmene er vekke?

4 av mine faste var vekke i dag.

1 kirke

2 samfunnshus

1 infoskilt

Anonymkode: 90170...9ec

De har vært borte for meg i dag, men kom tilbake utpå ettermiddagen.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mail både om godkjent og ikke godkjent. Den dukket opp kun et par dager etter den var godkjent, mener jeg å huske.

Ser jeg har nominert den 12.1, men ikke fått noe mail etter den første. Jaja, den som venter får se. 

Skrevet
8 minutter siden, neon_sun skrev:

Ser jeg har nominert den 12.1, men ikke fått noe mail etter den første. Jaja, den som venter får se. 

Jeg sjekka mailen nå, og jeg nominerte flere stopp 15 november, og fikk mail om at den ene var godkjent 20 nov. Og at de andre ikke var godkjente 19 nov. Det gikk veldig raskt. Nå har jeg ventet siden 15 januar uten å høre noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...