Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig får jeg ikke til å evolve Eevee til Espeon 😫 Har endret kallenavn til Sakura sånn som før. Skal jeg ikke det? Nå har jeg brukt opp masse Eevee-candy til oppgava på en Flareon 😥

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Virilja skrev:

Plutselig får jeg ikke til å evolve Eevee til Espeon 😫 Har endret kallenavn til Sakura sånn som før. Skal jeg ikke det? Nå har jeg brukt opp masse Eevee-candy til oppgava på en Flareon 😥

Nei, du skal evolve på dagtid etter å ha gått 10km med den Eevee du vil evolve.

Anonymkode: b084a...00a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du skal evolve på dagtid etter å ha gått 10km med den Eevee du vil evolve.

Okei, uten å skrive inn noe? Og må det være den Eeveen?

Skrevet
Akkurat nå, Virilja skrev:

Okei, uten å skrive inn noe? Og må det være den Eeveen?

Det må være den Eevee'n (anbefaler å evolve mens du har den som buddy for å være sikker). Du kan skrive inn hva du vil, men navnebytte virker kun én gang uansett. 

(Aner ikke hvorfor jeg ble anonym i sted.)

Skrevet
2 minutter siden, charactouy skrev:

Det må være den Eevee'n (anbefaler å evolve mens du har den som buddy for å være sikker). Du kan skrive inn hva du vil, men navnebytte virker kun én gang uansett. 

(Aner ikke hvorfor jeg ble anonym i sted.)

Når er dagtid da? 😅

Skrevet

Når det er lyst på spillet og har vært det en stund. 11-15 bør være veldig trygt. 

Skrevet
15 timer siden, charactouy skrev:

Når det er lyst på spillet og har vært det en stund. 11-15 bør være veldig trygt. 

Takk for svar ☺️ Vet du om jeg kan gå de kilometerne om igjen med en annen Eevee og så evolve den? Eller må det være den jeg gjorde den første oppgaven med? Var så dum at jeg brukte event-Eevee 👎🏻

Skrevet
2 timer siden, Virilja skrev:

Takk for svar ☺️ Vet du om jeg kan gå de kilometerne om igjen med en annen Eevee og så evolve den? Eller må det være den jeg gjorde den første oppgaven med? Var så dum at jeg brukte event-Eevee 👎🏻

Du må gå 10 km med den Eevee'en du vil utvikle. Du må framleis ha den som buddy når du utvikler den, og du må utvikle den på dagen (når det er lyst i spelet) for å få Espeon. Så må du gjere akkurat det samme med ein ny Eevee, men utvikle den på natta (når det er mørkt i spelet), for å få Umbreon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Virilja skrev:

Du kan helt fint gå 10 nye med en ny Eevee for så å evolve.

Skrevet

Tusen takk for svar 😊

Skrevet

Takk for kampen @Virilja!

Nærmeste noen har kommet å ta meg i great league enn så lenge.

Skrevet
8 timer siden, hog skrev:

Takk for kampen @Virilja!

Nærmeste noen har kommet å ta meg i great league enn så lenge.

Ja, der var jeg litt frustrert 😜 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Virilja skrev:

Sjekk så søt 😍

AF052285-C2AE-483D-BCB3-A7698EF1ABFD.png

Oi, så heldig du har vært 😍Stas å finne shiny :nordvesta:

AnonymBruker
Skrevet

Mim første shiny 100 iv:)

Screenshot_2019-03-06-22-32-09.png

Anonymkode: 07af6...d87

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ray-Ray raids i helga!!!! 

...og jeg er såklart bortreist uten mulighet til å raide 😩 😡...akkurat som jeg var i Lugia-helga.. 

Lykke til til de av dere som faktisk kommer seg ut! 

Anonymkode: 596a0...99a

Gjest padawan
Skrevet

Bruker dere IV på alle Pokisene dere fanger? Jeg tranfered over 1500 pokiser i går. tidligere har jeg beholdt en av hver og da beholdt den med høyest CP men det er nødvendigvis de som er best i kamper såvidt jeg har forstått (?) da scoren fra IV er basert på flere ting?

Skrevet

Hva er IV? Er det fra Pokemon let’s go?

Skrevet
4 minutter siden, padawan skrev:

Bruker dere IV på alle Pokisene dere fanger? Jeg tranfered over 1500 pokiser i går. tidligere har jeg beholdt en av hver og da beholdt den med høyest CP men det er nødvendigvis de som er best i kamper såvidt jeg har forstått (?) da scoren fra IV er basert på flere ting?

Jeg pleier å sjekke trainer appraisal på de med høy cp. Beste appraisal betyr god IV. Men jeg bruker ikke IV-sjekk.

Skrevet
20 minutter siden, padawan skrev:

Eg brukar å sjekke IV på dei eg får frå egg, samt dei eg fangar i raid og får som rewards fra reaserch, då desse ofte har høg iv. Også sjekkar eg alltid alle eg fangar på CD, i tilfelle eg fangar ein god eg vil utvikle. Og alle shinys (har enno til gode å få ein shiny med god IV). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...