Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det krasjet fort i dag. 30 min inn, deretter kun feilmeldinger. Tenker det må bli en ny event. 

Fikk 4 shinyer da ;)

Anonymkode: 37a2c...87e

Latias?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk 3 shiny clamperl og sa meg fornøyd, og så oppdager jeg at den har random evolvinger 🤪

Skrevet
11 timer siden, Virilja skrev:

Latias?

Clamperl. Fikk 30 min bare....

Gjest padawan
Skrevet

Er i Lisboa og har vært med på en del digre raid. Litt morsommere enn hjemme.

Skrevet

Endelig ferdig med Let’s GO, Meltan!:D

Anonymkode: a0e01...2de

Skrevet

Jeg mangler bare èn Omanyte eller Kabuto nå så er jeg også i mål med den. 

Håper det snart kommer en ny!! 😄

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Endelig ferdig med Let’s GO, Meltan!:D

Anonymkode: a0e01...2de

Grattis! 😄
Med den sykt lange oppdragslista man må gjennom, synes jeg godt det kunne vært en kulere belønning enn den teite mutterdingsen... 😜

Anonymkode: 0f960...294

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Jeg må fange en aerodactyl så er jeg ferdig med 8/9. Skal bli deilig å bli ferdig.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg noengang skal kunne evolve verken Magicarp eller Scyther 🙄 Brukte kjempelang tid bare på Grimer og Sunkern...

Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Jeg må fange en aerodactyl så er jeg ferdig med 8/9. Skal bli deilig å bli ferdig.

Jeg håper bare at jeg ikke mister Aerodactyl'en min som står på vent i belønningslista... Har hørt at det kan skje siden det egentlig ikke er meningen at man skal spare på research-belønninger over lengre tid.
Akkurat nå sliter jeg med å få tak i Cubone.

Skrevet

Smeargle is in tha House! 🥳

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Virilja skrev:

Skjønner ikke hvordan jeg noengang skal kunne evolve verken Magicarp eller Scyther 🙄 Brukte kjempelang tid bare på Grimer og Sunkern...

Bruker du pinap når du fanger dem? 

Skrevet

Fikk tradet Lucky meltan i dag, og har en shiny 😍 de er begge melmetal ;)

Gjest padawan
Skrevet
3 timer siden, Virilja skrev:

Ha en som buddy og bruk lucky candy (det du går fra raid) for å få mer candy til evolving så går det litt fortere.

Skrevet (endret)
8 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg håper bare at jeg ikke mister Aerodactyl'en min som står på vent i belønningslista... Har hørt at det kan skje siden det egentlig ikke er meningen at man skal spare på research-belønninger over lengre tid.

Du mister den ikke, - jeg hadde min klar lenge. En annen ting jeg oppdaget, var at om du claimer en field research ved en feiltakelse, så kan du gå ut av det uten å fange pokemonen. Dermed kan du ta den seinere. Det er jo sånn at når man har fullført en oppgave så vet man ikke hvilken pokemon som gjemmer seg bak, så da er det greit å kikke uten å fange. Du trykker på løpesymbolet øverst til venstre. Fant det først ut igår.....

Prøv å få oppgaven med 5 razzberries, men det vet du sikkert ang. Cubone.

Endret av Hanne67
Skrevet
9 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg har hatt en Aerodactyl på vent i månedsvis nå, hvis den forsvinner før jeg får evolvet Schyteren så blir jeg supersnurt.

Anonymkode: 0f960...294

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du pinap når du fanger dem? 

Ja, men ser dem jo nesten aldri.. 😔 Var noen Magikarp her om dagen når det var vannpokemon overalt. Men Scyther har jeg bare fanget to av.

7 timer siden, padawan skrev:

Ha en som buddy og bruk lucky candy (det du går fra raid) for å få mer candy til evolving så går det litt fortere.

Ja, jeg prøver 🙈 Må kanskje spille flere raid, men er ikke så mange akkurat her jeg bor. Hvor mange lucky candy får man fra ett raid?

Du mener vel rare candy forresten?

Endret av Virilja
Gjest padawan
Skrevet
23 minutter siden, Virilja skrev:

Hvor mange lucky candy får man fra ett raid?

Du mener vel rare candy forresten?

Ja, det er rare candy jeg mener. Jeg tror man får flere dess vanskeligere raidet er.

Skrevet
10 timer siden, Hanne67 skrev:

Du mister den ikke, - jeg hadde min klar lenge. En annen ting jeg oppdaget, var at om du claimer en field research ved en feiltakelse, så kan du gå ut av det uten å fange pokemonen. Dermed kan du ta den seinere. Det er jo sånn at når man har fullført en oppgave så vet man ikke hvilken pokemon som gjemmer seg bak, så da er det greit å kikke uten å fange. Du trykker på løpesymbolet øverst til venstre. Fant det først ut igår.....

Nja, det der skal man ikke stole blindt på. Jeg løste en oppgave som jeg visste ville gi Cubone som belønning (det var den 5 razzberries tror jeg) og hadde tenkt å spare den. Så glemte jeg meg og åpnet den, og gikk straks ut igjen for å spare den til senere. Da ble den borte, gitt...
Niantic har også advart om at de ikke går god for at oppsparte belønnings-pokemon blir værende til man åpner dem igjen.
Derfor er jeg litt nervøs for Aerodactylen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...