Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet

Har en Chansey jeg sliter me då få tatt. Den har bare 5300 CP. Vanligvis klarer jeg å ta de når de har opp til ~13000 i CP men denne klarer jeg ikke. Prøvd flere ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Har en Chansey jeg sliter me då få tatt. Den har bare 5300 CP. Vanligvis klarer jeg å ta de når de har opp til ~13000 i CP men denne klarer jeg ikke. Prøvd flere ganger.

Hvilke pokemon er det du bruker for å ta Chansey? 

Anonymkode: 07af6...d87

Skrevet

Field research med fang 20 Luvdisc gir Chansey.

Anonymkode: 0f960...294

Skrevet (endret)

Nå er Exeggcute overalt, så var deilig å få den oppgaven i boks :)

Og idag ble en Whismur jeg fanget til en Ditto 👌🏻

Så nå er det vell Cubone som blir den nye irritasjonen. 

Når jeg får 14 Candy til kan jeg endelig evolve gloom, men så blir Magikarp min nye buddy i evigheter, for mangler 115 Candy for å evolve den 😅

Det er bare å utfordre meg også til Battle (LilleCajo22)

Spørsmål til bildet: Betyr det at hvis man går med Feebas som buddy i 20 km så «tilsvarer» det 100 Candy, og man får evolvet til Milotic? 

61F6C097-C1D8-4503-A395-A4B169832434.png

Endret av Cajo22
Skrevet
13 timer siden, Cajo22 skrev:

Spørsmål til bildet: Betyr det at hvis man går med Feebas som buddy i 20 km så «tilsvarer» det 100 Candy, og man får evolvet til Milotic? 

61F6C097-C1D8-4503-A395-A4B169832434.png

Nei, du må ha 100 candy og i tillegg gå 20 km med den som buddy.

Anonymkode: 24846...a62

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du må ha 100 candy og i tillegg gå 20 km med den som buddy.

Anonymkode: 24846...a62

Aha, okay takk for svar 😊

Skrevet
På 18.2.2019 den 23.11, Cajo22 skrev:

Nå er Exeggcute overalt, så var deilig å få den oppgaven i boks :)

Og idag ble en Whismur jeg fanget til en Ditto 👌🏻

Så nå er det vell Cubone som blir den nye irritasjonen. 

Cubone er litt pain in the ass ja. Jeg tok siste raidet i dag jeg trengte for å gå videre til 7/9 Let's go Meltan. Utvikle Drowzee og Scyther var easypeasy, men å fange Cubone blir verre... Jeg vet ikke om man fortsatt kan få oppgaven å bruke 5 razzberries for å fange pokemon (gir Cubone som belønning) eller om det fremdeles er mulig å få Cubone i 7km-egg.

Jeg stusset forresten litt på hvor lite CP'en øker når man utvikler en Scyther. Jeg hadde en Scyther på ca 1100 CP, og fikk en Scizor på ca 1200 CP... :(

Skrevet
11 timer siden, Ardwinna skrev:

Cubone er litt pain in the ass ja. Jeg tok siste raidet i dag jeg trengte for å gå videre til 7/9 Let's go Meltan. Utvikle Drowzee og Scyther var easypeasy, men å fange Cubone blir verre... Jeg vet ikke om man fortsatt kan få oppgaven å bruke 5 razzberries for å fange pokemon (gir Cubone som belønning) eller om det fremdeles er mulig å få Cubone i 7km-egg.

Jeg stusset forresten litt på hvor lite CP'en øker når man utvikler en Scyther. Jeg hadde en Scyther på ca 1100 CP, og fikk en Scizor på ca 1200 CP... :(

Man burde få oppgaven 5 razzberries ut februar ihvertfall for å få Cubone. Jeg gjorde en tabbe der: Jeg hadde gjort alle oppgavene på 6/9, men skulle vente til dagen etter med å løse de inn. Hadde også den oppgaven klar, men tidlig på morgenen klarte jeg å løse inn oppgaven før jeg gikk over til 7/9. 🙈

Etterpå har jeg prøvd å få den oppgaven igjen, men har ikke dukket opp foreløpig.

Skrevet
8 timer siden, Hanne67 skrev:

Man burde få oppgaven 5 razzberries ut februar ihvertfall for å få Cubone. Jeg gjorde en tabbe der: Jeg hadde gjort alle oppgavene på 6/9, men skulle vente til dagen etter med å løse de inn. Hadde også den oppgaven klar, men tidlig på morgenen klarte jeg å løse inn oppgaven før jeg gikk over til 7/9. 🙈

Etterpå har jeg prøvd å få den oppgaven igjen, men har ikke dukket opp foreløpig.

Jeg gjorde nesten det samme. Jeg hadde spart den til denne delen av Let's go Meltan, men var dum nok til å åpne den bare for å sjekke om det var den Cubone-belønninga. Jeg trodde jo det bare var å gå ut av catch mode igjen uten å fange Cubone, så kunne jeg gå inn senere å fange den. Men neida, da forsvant den. Utrolig irriterende.

Ser mørkt ut for å få den oppgaven...
Og nå er det plutselig Krabby og Wailmer som skal poppe opp overalt. Og kanskje en og annen Clamperl om man er griseheldig.

Skrevet

Gjennomførte en «Make 5 Great curveball throws in a row» i dag, og fikk en Spinda. Den hadde riktignok hjerte i pannen, men syns jeg burde få noe kulere for den Field researchen, altså. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, PecanPie skrev:

Gjennomførte en «Make 5 Great curveball throws in a row» i dag, og fikk en Spinda. Den hadde riktignok hjerte i pannen, men syns jeg burde få noe kulere for den Field researchen, altså. 

Det er kjent at det er Spinda som er på den Field researchen.

https://pokemongohub.net/post/event/pokemon-go-valentine-day-2019/

Dette er også i News feeden man får inne i spillet.

Anonymkode: 37a2c...87e

Gjest padawan
Skrevet
På 18.2.2019 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Hvilke pokemon er det du bruker for å ta Chansey? 

Anonymkode: 07af6...d87

Jeg prøvde 3-4 ganger. Googlet det og tror jeg brukte en del fighting type Pokémon.

Skrevet

Man får Chansey etter å ha gjennomført: Catch 20 Luvdisc. Typisk at jeg skulle få den nå som jeg ikke har tid til å gjennomføre den. Imorgen er jo alle Luvdisc'ene borte!

Det positive idag er at jeg endelig fikk den som ga Cubone, så nå er den i boks.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk fanget de tre siste Luvdiscene i dag, og fikk en Chansey. Men i går dukket det plutselig opp en Chansey in the wild, så det ble liksom litt antiklimaks når jeg hadde fanget den fra før. 😅

Det beste var imidlertid at det plutselig dukket opp en Schyter, og med dobbel candy + pinap berry ble det plutselig 12 mindre candy å samle inn! Pluss 6 rare candy fra field research som jeg fikk i dag. Bare 13 candy igjen før jeg kan evolve!

Skrevet

Jeg mangler en ny venn for special research, noen frivillige? 😬 har endelig innsett at de fleste av mine IRL venner ikke spiller pokemon 😅

Skrevet
1 time siden, isbjørnungen skrev:

Jeg mangler en ny venn for special research, noen frivillige? 😬 har endelig innsett at de fleste av mine IRL venner ikke spiller pokemon 😅

Jepp, bare legg meg til. :)
0481 5790 2858

• Liker 1
Skrevet

Et tips til de som vil ha/trenger venner, ta en titt på reddit eller thesliphroad! Masse folk fra alle deler av verden :)

Skrevet
6 timer siden, Mhmjadda skrev:

Et tips til de som vil ha/trenger venner, ta en titt på reddit eller thesliphroad! Masse folk fra alle deler av verden :)

Ja, og her også: https://pokemongo.gamepress.gg/trainer-codes-list#page-1

De jeg har fått fra utlandet har vært dårlige på å åpne/sende gaver. Virker som jeg ikke er helt prioritert...

Gøy å få egg fra utlandet da, men det har jeg også fått fra norske venner som har vært på ferie utenlands.

Skrevet

Det krasjet fort i dag. 30 min inn, deretter kun feilmeldinger. Tenker det må bli en ny event. 

Fikk 4 shinyer da ;)

Anonymkode: 37a2c...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...