Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Community day er i dag er det ikke? Absolutt ingen tweets å se om det... 😳

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, Mormont skrev:

Noen som har lyst til å battle med meg i dag (PidgeyChampion) slik at vi kan får fem Sinnoh stones?😊 jeg har ikke peiling på hva jeg driver med og taper sikkert alt, men skulle gjerne hatt noen ekstra steiner 😃

Jeg har sendt deg en battle-forespørsel, - har ikke gjort det før men gøy å prøve.😊 Jeg har sloss mot teamlederne idag, og har fått 5 steiner. Man får det om man taper også. Mvh. Sandhoel

Endret av Hanne67
Skrevet
2 timer siden, Mormont skrev:

Noen som har lyst til å battle med meg i dag (PidgeyChampion) slik at vi kan får fem Sinnoh stones?😊 jeg har ikke peiling på hva jeg driver med og taper sikkert alt, men skulle gjerne hatt noen ekstra steiner 😃

Takk for kampen, det var gøy (selv om jeg tapte, hehe, - fikk likevel en stein)! 👍

Gjest padawan
Skrevet

Fikk Cubone i Field Research i dag så nå jeg bare få evolvet Scyter så er jeg ferdig med den delen av Let's og, Meltan. Har den som buddy og tar noen Battle senere i dag så regner med det går høvelig greit å få de siste candyene jeg trenger for å evolve.

Skrevet
4 minutter siden, Hanne67 skrev:

Takk for kampen, det var gøy (selv om jeg tapte, hehe, - fikk likevel en stein)! 👍

Takk for kampen! Det var gøy å prøve 😊 Battlet med en annen etter deg, da ble jeg grisebanka 😂

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, padawan skrev:

Fikk Cubone i Field Research i dag så nå jeg bare få evolvet Scyter så er jeg ferdig med den delen av Let's og, Meltan. Har den som buddy og tar noen Battle senere i dag så regner med det går høvelig greit å få de siste candyene jeg trenger for å evolve. 

Hvilken field research gir Cubone nå?

Anonymkode: 0f960...294

Gjest padawan
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken field research gir Cubone nå?

Husker ikke i farten. Jeg får nødvendigvis ikke spilt nok ti å ta Fields Research i helgene så pleier å spare opp noen jeg har klart fra torsdag og fredag.

Skrevet
47 minutter siden, padawan skrev:

Husker ikke i farten. Jeg får nødvendigvis ikke spilt nok ti å ta Fields Research i helgene så pleier å spare opp noen jeg har klart fra torsdag og fredag.

Ser ut som det er bruk 5 razz berries.

Gjest padawan
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det er bruk 5 razz berries.

Det høres riktig ut. Gjorde ferdig en slik i går. 

Skrevet

Jeg har fått min første shiny!! 😃

A9F19876-0DA3-4B65-A591-48B0FA2D1D1F.png

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, Mormont skrev:

Nei æsj, dette skulle jeg ha lest tidligere! Jeg battlet fem runder med team leaders og vurderte å utfordre noen av PoGo-vennene mine også men var redd for at ingen gadd...
Jaja, mulig jeg utfordrer deg likevel innimellom dersom det er greit for deg. Sjansen for å få Sinnoh stone er jo fremdeles til stede selv om den er mye mindre nå når CD er over. Det er jo bare å avvise om du ikke gidder ;)

YlvaRamona tar gjerne imot noen battle-utfordringer også om noen kjeder seg og vil prøve seg på en sinnoh stone! :)

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Trodde man måtte være i nærheten av noen for å utfordre de?

Fant en nettside hvor jeg fikk lagt til mange nye venner. Hadde cirka 100 hvorav cirka 30 av de allerede var Best friends så måtte ha inn flere.

Endret av padawan
Skrevet
2 minutter siden, padawan skrev:

Fant en nettside hvor jeg fikk lagt til mange nye venner. Hadde cirka 100 hvorav cirka 30 av de allerede var Best friends så måtte ha inn flere.

Dersom man er ultra friends, kan man være på hver sin side av kloden og battle mot hverandre :)

Anonymkode: 37a2c...87e

Skrevet
3 minutter siden, padawan said:

Du må være i nærheten for å «trade», ikke for å «fighte» 😎

Anonymkode: 8aabb...65d

Skrevet
6 timer siden, Virilja skrev:

Jeg har fått min første shiny!! 😃

Så utrolig mange shinyer i dag! kommer til å slette noen ja. Hvem trenger 25 stk liksom!?! Eneste grunnen til at jeg ikke stoppa før eventslutten, var de 3x catch stardust man fikk. Hadde på Gotcha'en hele tiden, og den fanger ikke alt en gang..

Gjest padawan
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man er ultra friends, kan man være på hver sin side av kloden og battle mot hverandre :)

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være i nærheten for å «trade», ikke for å «fighte» 😎

Anonymkode: 8aabb...65d

Takk, visste jeg ikke.

Skrevet
9 timer siden, Ardwinna skrev:

Nei æsj, dette skulle jeg ha lest tidligere! Jeg battlet fem runder med team leaders og vurderte å utfordre noen av PoGo-vennene mine også men var redd for at ingen gadd...
Jaja, mulig jeg utfordrer deg likevel innimellom dersom det er greit for deg. Sjansen for å få Sinnoh stone er jo fremdeles til stede selv om den er mye mindre nå når CD er over. Det er jo bare å avvise om du ikke gidder ;)

YlvaRamona tar gjerne imot noen battle-utfordringer også om noen kjeder seg og vil prøve seg på en sinnoh stone! :)

Du må bare utfordre meg. Jeg får ikke opp noe varsel med mindre jeg er inne på appen, så det er ikke alltid jeg rekker å svare før fristen går ut. Da er det bare å prøve igjen litt senere 😊

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig mange shinyer i dag! kommer til å slette noen ja. Hvem trenger 25 stk liksom!?! Eneste grunnen til at jeg ikke stoppa før eventslutten, var de 3x catch stardust man fikk. Hadde på Gotcha'en hele tiden, og den fanger ikke alt en gang..

Åja.. også jeg som ble så glad 😅

Gjest padawan
Skrevet

Fikk ingen shinyer i går enda jeg fanget cirka 200 Pokémons.  ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...