Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk en field research oppgave som ga Cubone som belønning og skulle spare den til jeg kommer så langt i Meltan-researchen. Jeg skulle bare sjekke om det faktisk var en Cubone og så gå ut av catchmodus uten å fange den, men siden det var første oppgaven jeg fullførte den dagen endte det opp med at Cubonen forsvant og jeg mistet sjansen til å ta den senere... Så utrolig teit! Nå må jeg bare spare på Anorith og Aerodactyl uten å slette dem. :roll:

Og så er jeg misunnelig på den pogo-vennen min som har en Finneon!

Dette kommer i tillegg til det Amatheia nevner, og her er både Cubone og Aerodactyl med. 

MISSING_QUESTS.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Hanne67 skrev:

Dette kommer i tillegg til det Amatheia nevner, og her er både Cubone og Aerodactyl med. 

MISSING_QUESTS.png

Jepp, det var en sånn "5 Razz berries"-oppgave jeg hadde fullført da jeg klarte å rote bort Cubonen! :) Håper jeg klarer å få en til sånn oppgave.

Skrevet
12 timer siden, Virilja skrev:

Hva da? 😅

Hvordan vet du hvilken pokemon du får? Hos meg er det bare et spørsmålstegn på bildet..

Er Finneon spesiell? Jeg har en faktisk 😜

Jeg har sjekket oversikten over oppgavene på nett så jeg vet hvilke belønninger jeg bør spare til de neste stegene i Meltan-oppgaven :)
Finneon er i hvertfall litt spesiell, virker som den ikke er av de aller mest vanlige. Jeg har ikke sett den her omkring. Din heldiggris! :nigo:

Skrevet (endret)

Har hatt griseflaks de siste dagene og kommet mye lenger enn jeg hadde trodd på meltan. Først var jeg på fjelltur langt ute i ødemarken. Tok opp telefonen for å ringe til mannen og si jeg straks var fremme, da plutselig cubone stod foran meg. Så i dag skulle jeg ut med bosset og da dukket plutselig aerodactyl opp på nærmeste pokestop (!) den har jeg kun sett wild en gang i 2016. Nå mangler jeg bare en snegl eller krabbe, så er meltan min :) hadde trodd jeg skulle bruke årevis på den der. 

Ooog så dukket finneon opp på nearby en dag, men jeg lå hjemme med migrene. Sendte mannen som aldri har spilt pokemon før ut og han fikk den faktisk. Litt fjusk, men jeg har spilt ærlig hele karrieren nå, følte den var lov. 

Endret av neon_sun
  • Liker 4
Skrevet
10 timer siden, neon_sun skrev:

Har hatt griseflaks de siste dagene og kommet mye lenger enn jeg hadde trodd på meltan. Først var jeg på fjelltur langt ute i ødemarken. Tok opp telefonen for å ringe til mannen og si jeg straks var fremme, da plutselig cubone stod foran meg. Så i dag skulle jeg ut med bosset og da dukket plutselig aerodactyl opp på nærmeste pokestop (!) den har jeg kun sett wild en gang i 2016. Nå mangler jeg bare en snegl eller krabbe, så er meltan min :) hadde trodd jeg skulle bruke årevis på den der. 

Ooog så dukket finneon opp på nearby en dag, men jeg lå hjemme med migrene. Sendte mannen som aldri har spilt pokemon før ut og han fikk den faktisk. Litt fjusk, men jeg har spilt ærlig hele karrieren nå, følte den var lov. 

Hehe, nei du bruker ikke årevis på å få Meltan, men der i mot utvikleren kan ta år, Meltan krever 400!!! Candy for å evolve til Melmeltan, og du må gå 20 km for få EN Candy, har den som buddy, og det blir som regel 2-3 candy i uken...phuuuu

Skrevet
11 timer siden, Taperen skrev:

Hehe, nei du bruker ikke årevis på å få Meltan, men der i mot utvikleren kan ta år, Meltan krever 400!!! Candy for å evolve til Melmeltan, og du må gå 20 km for få EN Candy, har den som buddy, og det blir som regel 2-3 candy i uken...phuuuu

Jeg har sett en Melmetal i gym her i byen så enten har noen vært dritkjapp eller så lukter det bittelitt juks og fanteri.
Eller kan man få flere Meltan gjennom Let's go-spillene?

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har sett en Melmetal i gym her i byen så enten har noen vært dritkjapp eller så lukter det bittelitt juks og fanteri.
Eller kan man få flere Meltan gjennom Let's go-spillene?

Hvis man har muligheten kan man få en mystery box i uken ved hjelp av let's go. Den gir deg 10(?) Meltan som spawner ila. 30 min. Så mulighet for 90 candy i uken der. (30 candy *2 med pinab + trade med lang distanse for 3 candy/meltan)

Er nok også noen som har brukt mye rare candy.

Edit: Man kan også sette Meltan i gymmer og ha sjanse for candy ved å gi den bær.

Endret av hog
Skrevet

Fanga en Bronzor. Er de vanlige? Helsing nyspiller.

Anonymkode: d2614...f8b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanga en Bronzor. Er de vanlige? Helsing nyspiller.

Anonymkode: d2614...f8b

Nja, ganske sjelden? :)

Skrevet
30 minutter siden, hog said:

Hvis man har muligheten kan man få en mystery box i uken ved hjelp av let's go. Den gir deg 10(?) Meltan som spawner ila. 30 min. Så mulighet for 90 candy i uken der. (30 candy *2 med pinab + trade med lang distanse for 3 candy/meltan)

Er nok også noen som har brukt mye rare candy.

Edit: Man kan også sette Meltan i gymmer og ha sjanse for candy ved å gi den bær.

Jeg fikk 18 Meltan i dagens mystery box! Deretter trader jeg dem bort mot noe som er fanget langt unna så jeg får 3 candy per trade også (det tar tid da, det regnes som special trade).

Anonymkode: 76f3f...12a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 18 Meltan i dagens mystery box! Deretter trader jeg dem bort mot noe som er fanget langt unna så jeg får 3 candy per trade også (det tar tid da, det regnes som special trade).

18 😮 

Regnes det som special trade selv om de har Meltan fra før?

Skrevet
6 minutter siden, hog said:

18 😮 

Regnes det som special trade selv om de har Meltan fra før?

Ja, antallet har visst gått opp. Og ja, dessverre. Skkkert fordi den er mythical.

Skrevet
29 minutter siden, Virilja skrev:

Hva er mystery box? 🧐

En boks du kan få ved å overføre pokemon fra pokemon go til et av "let's go" spillene på nintendo switch.

Fungerer ganske likt incense, men det er kun Meltan som spawner. 

Skrevet

Min telefon er akkurat for gammel til å overføre fra PoGo til let's go :(

Skrevet

Endelig fikk jeg fullført A Mythical Discovery! Og det er like før med A Ripple in Time! Ting tar tid!

Men jeg kommer nok aldri til å bli ferdig med Meltan, har ingen Grimer på lager og finner ingen rundtomkring. For ikke å snakke om Schyter som kommer senere. 😭

Anonymkode: 0f960...294

Skrevet

Grimer får man jo i alolan-egg fra gaver, tipper det dukker opp en der etter hvert.

Skrevet

Er det tilfeldig hvilken pokemon som dukker opp i field research, eller er det forskjellig fra uke til uke? Fikk endelig en Raikou, etter bare ha fått de jeg har fra før :) 

mangler: articuno, moltres, lugia og Ho no da jeg hadde en lengre pause fra spillet. 

Noen som fikk shiny totodile? Ingen her desverre ingen shiny delibird heller 🙈

Klarte et 17.000 raid alene og fikk en Donphan! Det er jeg fornøyd med :) 

Fanget en girafarig på bussen her om dagen, lurer på om den er sjelden? Har ikke sett den før.

-Hattifnatt89

Anonymkode: 6df11...041

Skrevet

Fikk du Raikou i field research? Det visste jeg ikke gikk an!

Anonymkode: db708...b98

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du Raikou i field research? Det visste jeg ikke gikk an!

Anonymkode: db708...b98

Raikou, Entei, Suicune, Articuno, Zapdos, Moltres, Ho-Oh og Lugia (trur eg) er i sånn 7th day field research. :) Er tilfeldig kva for ein av dei du får. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...