Prague Skrevet 2. januar 2019 #10481 Skrevet 2. januar 2019 11 timer siden, hog skrev: Jeg prøvde også å legge til, men fikk samme beskjed som Ardwinna Der kan du se- men takk for forsøket
Ardwinna Skrevet 2. januar 2019 #10482 Skrevet 2. januar 2019 Jeg ser noen av pokevennene mine har fanget Bronzor og Skorupi. Har ikke sett snurten av noen av dem her omkring, visste ikke en gang at de var sluppet i spillet. Er de sjeldne? er det mange som har klart å få tak i dem? Jeg har heller ikke sett snurten av Buizel men har møtt på én vill Floatzel som jeg klarte å få tak i. Nesten litt irriterende når man får utviklingen før grunn-pokisen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #10483 Skrevet 2. januar 2019 Skorupi har jeg sett to, fanget en. Bronzor har jeg ikke sett. Buizel har jeg bare sett i raids. Anonymkode: db708...b98
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #10484 Skrevet 2. januar 2019 Buizel har jeg sett mest av i raids, men har også fanget noen få ellers. Skorupi har jeg sett og fanget en av. Bronzor har jeg ikke sett. Anonymkode: 1ea1d...0cb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #10485 Skrevet 2. januar 2019 Fikk skorupi i ett egg i dag også. Bronzor har jeg sett to av. Det blir nok mer spawn av de når dette eventet er over. Som vist er 5 min siden 😛 Back to normal Anonymkode: 37a2c...87e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #10486 Skrevet 3. januar 2019 På 2.1.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev: Hei Grobirk, Tusen takk for julegave. 🙂 Gave på julaften og bestfriend. 🙂 Kariiikari Anonymkode: f64d9...f71 Hei, hei 🙂 Bare hyggelig. Det kaller jeg timing👍 Grobirk Anonymkode: 2da00...cfa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #10487 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, hei 🙂 Bare hyggelig. Det kaller jeg timing👍 Grobirk Anonymkode: 2da00...cfa Rett og slett perfekt. 😊 fikk satt på et lucky egg også, slik at jeg fikk litt poeng også. Anonymkode: f64d9...f71
Ardwinna Skrevet 3. januar 2019 #10488 Skrevet 3. januar 2019 Så ingen Bronzor eller Skorupi idag men jeg fikk min første Croagunk (og så en til nearby) Dessverre en ganske dårlig en men morsomt læll.
Virilja Skrevet 3. januar 2019 #10489 Skrevet 3. januar 2019 Hei! Jeg er helt ny i spillet og fortsatt ganske amatør, men håper jeg er velkommen her likevel Ikke alt jeg forstår, f.eks dette med events og «oppgaver». Varer disse bare en kort stund? Har også begynt på «Lets go, Meltan», men ser dere skriver at den kan bli vanskelig å få til nå.. Men er jo ikke noen mulighet til å fjerne den heller. 1
Ardwinna Skrevet 4. januar 2019 #10490 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Virilja skrev: Hei! Jeg er helt ny i spillet og fortsatt ganske amatør, men håper jeg er velkommen her likevel Ikke alt jeg forstår, f.eks dette med events og «oppgaver». Varer disse bare en kort stund? Har også begynt på «Lets go, Meltan», men ser dere skriver at den kan bli vanskelig å få til nå.. Men er jo ikke noen mulighet til å fjerne den heller. Den er vanskelig ja, men ikke umulig. Kan jo hende at det kommer flere events som gir deg sjansen til å fange de riktige pokemonene, så ikke gi helt opp Jeg sliter pr nå med å fange Slugma og Gulpin. Det har nylig krydd med Gulpins men akkurat nå ser jeg ikke snurten av den. Det dukket opp en Slugma i går men den hoppet ut av ballen og stakk av etter første kast... 🙄
Virilja Skrevet 4. januar 2019 #10491 Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, Ardwinna skrev: Den er vanskelig ja, men ikke umulig. Kan jo hende at det kommer flere events som gir deg sjansen til å fange de riktige pokemonene, så ikke gi helt opp Jeg sliter pr nå med å fange Slugma og Gulpin. Det har nylig krydd med Gulpins men akkurat nå ser jeg ikke snurten av den. Det dukket opp en Slugma i går men den hoppet ut av ballen og stakk av etter første kast... 🙄 Men er det sånn at det ligger flere i kø da og venter, sånn at jeg havner «bak» på disse også? Jeg fanget Gulpin i Fredrikstad i går i hvert fall 😃
Gjest padawan Skrevet 4. januar 2019 #10492 Skrevet 4. januar 2019 33 minutter siden, Virilja skrev: Men er det sånn at det ligger flere i kø da og venter, sånn at jeg havner «bak» på disse også? Jeg fanget Gulpin i Fredrikstad i går i hvert fall 😃 Jeg har også havnet litt i bakevja som deg. Jeg har stått fast på å fange 5 exeggute en stund. Har fanget bare 2 så langt men de dukker opp med ujevne mellomrom nå som eventet er over men det kommer til å ta tid.
charactouy Skrevet 4. januar 2019 #10493 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Virilja skrev: Men er det sånn at det ligger flere i kø da og venter, sånn at jeg havner «bak» på disse også? Jeg fanget Gulpin i Fredrikstad i går i hvert fall 😃 Nei, det har vært 4 event til nå. Disse kan man jobbe med parallellt. Jeg vet ikke om du kan få tilgang til de som kom før du begynte å spille. De som har vært, er: - A mythical discovery - Mew. - A ripple in time - Celebi. - A spooky message - Spiritomb. (Denne var tidsbegrenset rundt halloween.) - Let's Go, Meltan. Alle oppdragene skal være mulig å fullføre selv etter eventslutt, men de er langt enklere å fullføre under eventet de lanseres i, da det spawner mer av aktuelle pokémon i den perioden.
Hanne67 Skrevet 4. januar 2019 #10494 Skrevet 4. januar 2019 (endret) 5 timer siden, Virilja skrev: Men er det sånn at det ligger flere i kø da og venter, sånn at jeg havner «bak» på disse også? Jeg fanget Gulpin i Fredrikstad i går i hvert fall 😃 Jeg har to jeg jobber parallelt med. Man ser de ved å bla i special research. Den med Celebi står jeg fast på, siden jeg ikke har noen å trade med. Den med Meltan fordi jeg ikke har fanget noen Exeggute. De to andre vi fikk er jeg ferdig med. Endret 4. januar 2019 av Hanne67
Amantheia Skrevet 4. januar 2019 #10495 Skrevet 4. januar 2019 Her har eg stått fast på 7/9 på Meltan. Ingen Cubone å sjå. Veit at det kjem ein der me skal fange Aerodactyl, og eg har heldigvis spart ein av dei, så eg kan fange når eg kjem så langt. Har nettopp flytta til ny plass no, så har ikkje sett om det er noko gruppe eller sånn for området her. Burde sikkert sjekke opp i det, så kan eg jo evt. bli med på Marowak raid, om det skulle dukke opp.
Virilja Skrevet 4. januar 2019 #10496 Skrevet 4. januar 2019 Takk for svar. Har akkurat fått Rakou i "premie" etter field research, men klarer ikke å få den til å bli inni ballen. Har prøvd sikkert 15 ganger nå, med både bær og skruball.. Har bare de blå ballene da, har ikke kommet lenger.. Har dere noen tips? 😥
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10497 Skrevet 4. januar 2019 5 minutter siden, Virilja skrev: Takk for svar. Har akkurat fått Rakou i "premie" etter field research, men klarer ikke å få den til å bli inni ballen. Har prøvd sikkert 15 ganger nå, med både bær og skruball.. Har bare de blå ballene da, har ikke kommet lenger.. Har dere noen tips? 😥 Fortsett å prøv, plutselig sitter den Bruk bringebær eller golden bringebær, og skruball Anonymkode: 2fb0a...e82 1
fro Skrevet 4. januar 2019 #10498 Skrevet 4. januar 2019 57 minutter siden, Amantheia said: Her har eg stått fast på 7/9 på Meltan. Ingen Cubone å sjå. Veit at det kjem ein der me skal fange Aerodactyl, og eg har heldigvis spart ein av dei, så eg kan fange når eg kjem så langt. Har nettopp flytta til ny plass no, så har ikkje sett om det er noko gruppe eller sånn for området her. Burde sikkert sjekke opp i det, så kan eg jo evt. bli med på Marowak raid, om det skulle dukke opp. Jeg fikk nettopp Cubone, se etter Field research hvor du skal fange 5 Pokemon med razz berries
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10499 Skrevet 4. januar 2019 For dere som står fast på a ripple in time: https://pokemongohub.net/post/guide/field-research-encounters-that-could-help-you-with-your-meltan-special-research/ Oversikt over Field Research Rewards er her: https://pokemongohub.net/post/news/january-field-research-task-lists/ Der finnes kabuto, Omanyte og Aerodactyl Den siden er veldiggod for å finne ut av det meste i pogo. Anonymkode: 37a2c...87e
hog Skrevet 4. januar 2019 #10500 Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortsett å prøv, plutselig sitter den Bruk bringebær eller golden bringebær, og skruball Anonymkode: 2fb0a...e82 ...Eller smør deg litt mer med tålmodighet og bruk pinab siden research-mons ikke stikker av, og legendary candy ikke akkurat vokser på trær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå