Hanne67 Skrevet 7. november 2018 #10241 Skrevet 7. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Ja, jeg sloss med de i en evighet i stad, men de gir bare bær hele tiden, så nytter ikke. De er 3 i gymmen. I stad var det noen andre som sloss mot de i en evighet, men de måtte jo bare gi seg. Har full forståelse for at de vil være i gymmen, til de har fått sine 50 coins, men fatter ikke at de må stå der døgnet rundt. Anonymkode: 3aae3...c11 Bare la gymmen i fred, for da tjener de ingenting. Tenker de går lei når de har fått gull i gymmen, for da har det ingen hensikt å stå der lenger. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #10242 Skrevet 7. november 2018 2 timer siden, Hanne67 skrev: Bare la gymmen i fred, for da tjener de ingenting. Tenker de går lei når de har fått gull i gymmen, for da har det ingen hensikt å stå der lenger. Ble diskutert på Facebook gruppen og, at de gikk nok lei om en ukes tid, så det da var mulighet for oss andre. Anonymkode: 3aae3...c11 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #10243 Skrevet 7. november 2018 Jeg når en gym uansett hvor jeg er i leiligheten 😅 litt flaks med tanke på hvor mange pokemon som dukker opp her 🤗 Men den er samme farge Max 2dager, og ofte skifter det flere ganger til dagen 😊.. så glad for det, når jeg leser hvordan andre holder på ble ingen shiny på meg i denne runden ☹️ Gratulerer dere som fikk! Anonymkode: 6df11...041
Absol Skrevet 8. november 2018 #10244 Skrevet 8. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om dette, vi har fått en gym midt i borettslaget vårt. Og det er en som bor her, med familie, som er i gymmen hele tiden, det er umulig å slå de ut, for de gir pokemonen sin fult liv hele tiden. Dette er jo helt unødvendig, personen har jo fått sine 50 coins for lenge siden. Og ser ut som personen spiller døgnet rundt. Vi vet personen er på Facebook gruppe for byen vår, en av naboene har prøvd å ta det opp der, men personen bare ignorere det. Kjenner jeg blir ganske irritert, over at det er en som skal få sitte å ha gymmen på den måten. Og hvordan klarer personen det og? For jeg har prøvd jeg og, men får det ikke til, får gjenopplivet min en gang eller to, men så går det ikke mer. Anonymkode: 3aae3...c11 Han vil nok ha gull på gymmen, mange som spiller for å få gull på alle gymmer. Bare la ham stå, så gidder han snart ikke mer når han har fått gull. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #10245 Skrevet 8. november 2018 Å holde gymmer er en del av spillet, så det er innafor det. Noen får mye ut av å holde nabolaget sitt i riktig farge, og det er også et poeng å få gull, spesielt på et gym man når hjemmefra. Eventuelt får du finne flere på ditt lag, og gå sammen om å ta det ned. Anonymkode: 7860f...10e 1
Taperen Skrevet 8. november 2018 #10246 Skrevet 8. november 2018 Ja vedkommende vil nok ha gull i gymmen, la han/hun stå i fred en stund, så blir det nok bedre å stå i gymmen selv en stund. Selv har jeg jaktet gymmer her vest på Sørlandet, men bryr meg fint lite om gymmer som jeg har gull i, har noen nettopp tatt over en gym så går jeg gladelig forbi, har noen stått leeeenge i en gym så tar jeg den. Skjotta, nå har jeg gull i alle gymmene i din kommune
Gjest padawan Skrevet 8. november 2018 #10247 Skrevet 8. november 2018 Blir det ikke vanskeligere å holde på den hvis flere angriper gymmen samtidig?
Hanne67 Skrevet 8. november 2018 #10248 Skrevet 8. november 2018 24 minutter siden, padawan skrev: Blir det ikke vanskeligere å holde på den hvis flere angriper gymmen samtidig? Problemet er at de sitter og følger med å gir gullbær så snart pokemonene minker ned. Dessuten er det en viss fare for at de tar ned gymmen fort igjen. Sånne kan godt bare stå i gymmen og ikke tjene noe som helst, så ser de hvor lønnsomt det er. 2
Absol Skrevet 8. november 2018 #10249 Skrevet 8. november 2018 9 timer siden, Taperen skrev: Ja vedkommende vil nok ha gull i gymmen, la han/hun stå i fred en stund, så blir det nok bedre å stå i gymmen selv en stund. Selv har jeg jaktet gymmer her vest på Sørlandet, men bryr meg fint lite om gymmer som jeg har gull i, har noen nettopp tatt over en gym så går jeg gladelig forbi, har noen stått leeeenge i en gym så tar jeg den. Skjotta, nå har jeg gull i alle gymmene i din kommune Tror ikke jeg har gull på noen 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #10250 Skrevet 9. november 2018 Når begynner commmunity day i morgen da? Med vintertid og slikt? Anonymkode: 53c60...bc5
Hanne67 Skrevet 9. november 2018 #10251 Skrevet 9. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når begynner commmunity day i morgen da? Med vintertid og slikt? Anonymkode: 53c60...bc5 Det er kl 11 - 14 CET, dvs. vintertid. CEST er sommertid. https://pokemongolive.com/events/community-day/
Taperen Skrevet 9. november 2018 #10252 Skrevet 9. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når begynner commmunity day i morgen da? Med vintertid og slikt? Anonymkode: 53c60...bc5 Klokken 11.00
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #10253 Skrevet 10. november 2018 12 hours ago, Hanne67 said: Det er kl 11 - 14 CET, dvs. vintertid. CEST er sommertid. https://pokemongolive.com/events/community-day/ Åh så det varer til 14? .. trodde det var imorgen jeg så kom igang for 10min siden 🤦🏻♀️ Anonymkode: 6df11...041
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #10256 Skrevet 10. november 2018 Jeg og sønnen min var en runde i byen, og jeg fikk 9 shiny, og fikk 7 av de veldig raskt. Han fikk 2, og de fikk han først etter litt over en time. Synes det er rart, at når vi fanger de samme, så får jeg så mange shiny, mens han får få. Anonymkode: 3aae3...c11
Silfen Skrevet 10. november 2018 #10257 Skrevet 10. november 2018 Jeg fikk to ok shiny de første ti min og deretter 3 dårlige siste halvtimen, av totalt 160 cyndies fanget. Så syns det ikke var så bra shiny rate for min del denne gangen.
Ardwinna Skrevet 10. november 2018 #10258 Skrevet 10. november 2018 Hah, jeg glemte hele Community day...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #10259 Skrevet 10. november 2018 Fikk nok shinyer, men viktigst av all evolvet den jeg hadde fra før som var 100% 😄 Og i tillegg også den nye 98%. Evolvet også noen shinyer, men da som kan trades (med spescial move). Og ikke minst 250k stardust 😄 Stardust var hovedmålet Anonymkode: 37a2c...87e
Sala Q Skrevet 11. november 2018 #10260 Skrevet 11. november 2018 Jeg syns disse Cyndaquilene var skikkelig ufyselige i dag. De hoppet jo bare ut så jeg brukte så utrolig mange pokeballer på å fange de jeg fikk i dag. Tror det ble 4 shiny. Men, jeg fikk nå oppgradert den shinyen. Det regnet og jeg ble sulten, så jeg orket ikke stå ute og snurre pokestops for å få nye baller til å ta de gjenstridige pokemonene. Var skikkelig irriterende at de hele tiden hoppet ut. Men. Så fikk jeg etterpå en shiny shellder og det var litt kult. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå