Erazor Skrevet 15. juli 2016 #81 Del Skrevet 15. juli 2016 Pokémon Go er moro. Plutselig har man brukt penger på innkjøp av fire powerbanker slik at man kan traske rundt i gatene enda lenger, og ekstra tidsmargin må legges inn på alle nødvendige gåturer i tilfelle en Pokémon eller tre skulle dukke opp. Litt kjedelig når spillet henger seg opp, noe som har en tendens til å skje når man finner en Pokémon man virkelig vil ha. Også litt nedtur når det styrtregner. Vurderer å bruke noen timer i helgen på å kjøre rundt med buss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. juli 2016 #82 Del Skrevet 16. juli 2016 9 timer siden, LoneWolf skrev: Er du sikker på at det er 100 meter per pote? jeg har hørt alt fra 40 til 60. Trodde det var 100, men nå hørte jeg at 3 poter er mellom 150 til 200 meter borte. Tror du har rett! 4 timer siden, MissEi skrev: har fått lastet ned spillet - endeligt. Jobber nattevakt i natt, mitt spørsmål - Hva kan jeg gjøre når jeg ikke har mulighet for å gå ut ? Dersom du er heldig er det kanskje et pokestop på jobben din? Da kan du sette opp lures! Eventuelt kan du gå litt omkring inne da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
disgusted Skrevet 16. juli 2016 #83 Del Skrevet 16. juli 2016 Håper den kommer til Norge snart, så jeg kan laste den ned på "lovlig" vis Gleder meg til å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #84 Del Skrevet 16. juli 2016 11 timer siden, Dorey skrev: Det er gratis! Haha, jobben min er en pokéstop! <3 Så kult! Er d godt betalt? Anonymkode: 50cd9...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 16. juli 2016 #85 Del Skrevet 16. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kult! Er d godt betalt? Anonymkode: 50cd9...f2e Oj, jeg formulerte meg litt dumt. Jeg mener at det stedet jeg jobber tilfeldigvis er en pokéstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 16. juli 2016 #86 Del Skrevet 16. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kult! Er d godt betalt? Anonymkode: 50cd9...f2e 22 minutter siden, Dorey skrev: Oj, jeg formulerte meg litt dumt. Jeg mener at det stedet jeg jobber tilfeldigvis er en pokéstop Tror du kanskje må forklare bedre Pokestop; Er steder hvor du kan få litt ekstra greier til spillet, du kan få lures,egg(2km5km10km+lucky egg?) lokkemiddel, pokeballer. Pokestop finner du overalt i byene og ett par utenfor byen. Pokestop kan være alt ifra gravstener, graffiti, skulpturer og bygninger,f.eks e Ei kirke, politistasjon...etc.. Det er helt random,, men det morsomme er jo når du finner en pokestop og faktisk legger merke til ting du kanskje ikke har lagt merke til før i byen din Egg som du kanskje får fra pokestops klekker til en pokemon, men haka er vel at du faktisk MÅ gå for å få egget til å klekke. Akkurat nå har jeg 2stk 2km egg, 1stk 5km egg og 3 10km egg... ._. Så vurderer faktisk å gå til jobb hver dag neste uke Men seriøst...Jeg flipper om jeg får en Eevee til fra de eggene altså.... x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 16. juli 2016 #87 Del Skrevet 16. juli 2016 4 minutter siden, Chibi skrev: Tror du kanskje må forklare bedre Pokestop; Er steder hvor du kan få litt ekstra greier til spillet, du kan få lures,egg(2km5km10km+lucky egg?) lokkemiddel, pokeballer. Pokestop finner du overalt i byene og ett par utenfor byen. Pokestop kan være alt ifra gravstener, graffiti, skulpturer og bygninger,f.eks e Ei kirke, politistasjon...etc.. Det er helt random,, men det morsomme er jo når du finner en pokestop og faktisk legger merke til ting du kanskje ikke har lagt merke til før i byen din Egg som du kanskje får fra pokestops klekker til en pokemon, men haka er vel at du faktisk MÅ gå for å få egget til å klekke. Akkurat nå har jeg 2stk 2km egg, 1stk 5km egg og 3 10km egg... ._. Så vurderer faktisk å gå til jobb hver dag neste uke Men seriøst...Jeg flipper om jeg får en Eevee til fra de eggene altså.... x) Jeg jobber på et bibliotek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 16. juli 2016 #88 Del Skrevet 16. juli 2016 15 minutter siden, Dorey skrev: Jeg jobber på et bibliotek Mitt nærmeste er 2min unna meg og er ett skilt med hjerte på De neste er ei kirke, rundkjøring, lekeplass.. Men en god del bygninger i byen, svømmehall, div. skulpturer..Har du sjekket ut gravplass i nærheten av deg? Har ikke giddet å gå til vår å sjekket der ._. Tar 3t å gå dit Men jeg har en pokegym da! Har hatt den siden Onsdag, men hvem gidder vel egentlig å gå 1mil inni skauen for å finne en gym? Mister jeg den, må jeg gå tilbake..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. juli 2016 #89 Del Skrevet 16. juli 2016 10 timer siden, MissEi skrev: har fått lastet ned spillet - endeligt. Jobber nattevakt i natt, mitt spørsmål - Hva kan jeg gjøre når jeg ikke har mulighet for å gå ut ? Pokemonene vet vel ikke forskjell på ute og inne? Legg ut røkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 16. juli 2016 #90 Del Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Pokemonene vet vel ikke forskjell på ute og inne? Legg ut røkelse! Nei, men de vet forskjell på gress, fjell, vann og slikt har jeg hørt (altså man finner enklere noen spesifike typer på visse steder eller om natten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. juli 2016 #91 Del Skrevet 16. juli 2016 Nå skal det jommen meg være sluppet i Norge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #92 Del Skrevet 16. juli 2016 Jepp, har vist vært storlansering nå https://www.ispokemongoavailableyet.com/ Anonymkode: 4a1bd...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. juli 2016 #93 Del Skrevet 16. juli 2016 15 minutter siden, Kraula skrev: Nå skal det jommen meg være sluppet i Norge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #94 Del Skrevet 16. juli 2016 Flere som får opp i app store at det ikke ertilgjengelig lenger?😩 Anonymkode: e793f...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 16. juli 2016 #95 Del Skrevet 16. juli 2016 Pokemon Go ble lansert i dag. Så er bare å laste ned som vanlig fra app store! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. juli 2016 #96 Del Skrevet 16. juli 2016 Fikk lastet det ned fra Play butikk i dag og gikk litt rundt til jeg fikk fanget Pikachu. Så langt har jeg kommet. Har lest litt rundt hva som er lurt å gjøre videre, men har foreløbig ikke kommet meg ut igjen for å teste det. Det gikk omtrent 40% strøm på de 10 minuttene det tok å fange Pikachu. Og telefonen ble altfor varm til at jeg var fortrolig med det. Gleder meg til å prøve videre og se hva som finnes rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. juli 2016 #97 Del Skrevet 16. juli 2016 Hvordan lærer man å slåss? Jeg har vært noen runder på et gym og jeg levde ikke mange sekundene :-) Finnes det noen måte å trene på uten å slåss på skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #98 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg får ikke logget inn jeg. Har laga meg Trainers Account, men får bare feilmelding i appen. iOS. Anonymkode: 50cd9...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #99 Del Skrevet 16. juli 2016 Hva er forskjellen på trainers account og å bruke Google konto? Anonymkode: 14b28...b6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 16. juli 2016 #100 Del Skrevet 16. juli 2016 Lasta det ned fra playkiosken jeg også, men det hengte seg opp med en gang xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå