Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

15 timer siden, hog skrev:

La til både deg og den andre som sendte request. Hvis du får lite respons her så sjekk Twitter eller en pokemon go YouTuber, kryr av friend codes der! 

Jeg var den andre, tusen takk :blomst: 

 

Anonymkode: bfb95...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Silfen skrev:

Kjeeeedelig å være ferdig med celebi. Liker de der oppdragene.

Jeg liker alle oppdragene ja. Etter oppdragene og mulighet for gaver kom. Så har jeg spilt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Jeg liker alle oppdragene ja. Etter oppdragene og mulighet for gaver kom. Så har jeg spilt mer.

Samme her. Håper det kommer ny snart. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står fast på oppdraget om å trade en pokemon :( Kjenner ingen som spiller, og er alt for pysete til å spørre noen fremmede... Har endel av dere her inne på vennelista, noen som bor i Oslo øst og kunne tenke seg å bytte? Ser jeg får gaver fra Furuset innimellom. Kan friste med f.eks kangaskhan eller anda 😀

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg står fast på oppdraget om å trade en pokemon :( Kjenner ingen som spiller, og er alt for pysete til å spørre noen fremmede... Har endel av dere her inne på vennelista, noen som bor i Oslo øst og kunne tenke seg å bytte? Ser jeg får gaver fra Furuset innimellom. Kan friste med f.eks kangaskhan eller anda 😀

Anonymkode: 2fb0a...e82

Bli med på et raid og spør noen mens du venter ;) var sånn jeg løste det! Flere som gjorde det samme sist jeg var med.

Anonymkode: 596a0...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg står fast på oppdraget om å trade en pokemon :( Kjenner ingen som spiller, og er alt for pysete til å spørre noen fremmede... Har endel av dere her inne på vennelista, noen som bor i Oslo øst og kunne tenke seg å bytte? Ser jeg får gaver fra Furuset innimellom. Kan friste med f.eks kangaskhan eller anda 😀

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg bor i Sandvika og kan sikkert bytte med deg hvis vi møtes sentralt i Oslo. Møter du opp på raid er det lett å bytte med noen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2018 den 21.21, Sala Q skrev:

Jeg har 30 dager igjen før jeg og datteren min er best friends (det er det som kommer etter ultra?) 

Hvis jeg setter på lucky egg før jeg tar i mot den siste gaven da så får jeg først all xp'n som følger med å bli bestevenner og så 100 000 ekstra xp oppå der igjen? 

(Kjenner presset her nå... tenk om jeg glemmer det... hehe) 

Husk at i tillegg til deg så får også datteren din 100.000 XP, når du åpner en gave fra henne. Derfor er det lurt for henne å sette på et lucky egg også, idet du åpner gaven, så får dere begge 200.000 XP. :)

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mormont skrev:

Nei, dessverre 😩 håper på neste runde! Hva med deg?

Jeg har mulighet til å dele et ;) Kan du tirsdag kl 13? I så fall kan du få av meg :) 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mulighet til å dele et ;) Kan du tirsdag kl 13? I så fall kan du få av meg :) 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Å, så snilt! Jeg kan på tirsdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her fått Promo Code på mail før?

Jeg fikk en nå, men når jeg prøver å "redeeme" i spillet så får jeg bare melding om at koden ikke er gyldig. Noen andre som har opplevd det? Ordnet det seg, var det bare juks og fanteri eller må support kontaktes?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Silfen skrev:

Hvis du får kode og bruker iphone skal det visstnok ikke funke.

Nei, det står at det bare funker på Android, men jeg har Android så da skulle det vel egentlig virke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sala Q skrev:

Nei, det står at det bare funker på Android, men jeg har Android så da skulle det vel egentlig virke? 

Vet om en som fikk det og det funka, mer vet jeg ikke. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 15.09, padawan skrev:

Tar litt tid å samle sammen alle 40 grass eller psychick Pokémonsene.

Skulle hatt den på chikorita-dagen, da var det fort gjort 😮

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...