Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Kan man klare å ta en Gengar med 19768 alene?

Spørs jo hva slags pokemons du har, har du det som trengs så går det, har klart den alene jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært lite spillvennlig vær de siste dagene. I begynnelsen av uka var det så kaldt at jeg nesten frøs av meg fingrene når jeg prøvde å spille, og idag har det vært skikkelig ufyselig med sidelengs sludd og slaps. Det begynner å bli slunkent med baller, og jeg er tom for potion, så jeg må ta meg en tur og snurre noen pokestops imorgen. Gleder meg til vår og litt mer PoGo- vennlig vær. 😊

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, Katla80 said:

Det har vært lite spillvennlig vær de siste dagene. I begynnelsen av uka var det så kaldt at jeg nesten frøs av meg fingrene når jeg prøvde å spille, og idag har det vært skikkelig ufyselig med sidelengs sludd og slaps. Det begynner å bli slunkent med baller, og jeg er tom for potion, så jeg må ta meg en tur og snurre noen pokestops imorgen. Gleder meg til vår og litt mer PoGo- vennlig vær. 😊

På Clas Ohlson har de smarttelefon-vanter, mine har vært flittig brukt i vinter 😉 Fungerer ikke helt perfekt, men får snurret en del i det minste 😊 Regnet er det verre med, dessverre. 

• Liker 1
Skrevet

Plutselig kryr det av Swablu overalt, og selvfølgelig er jeg helt tom for pinab berries. :( Nå kunne jeg jo virkelig ha kommet i gang og samlet candy, den trenger jo 400 for å utvikles videre...

Har fått noen nye og har nå 70 fra Hoenn-regionen. Hvilke nye har dere fått i det siste? Hvilke kryr det av hos dere andre og hvilke ser dere nesten aldri?

Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Plutselig kryr det av Swablu overalt, og selvfølgelig er jeg helt tom for pinab berries. :( Nå kunne jeg jo virkelig ha kommet i gang og samlet candy, den trenger jo 400 for å utvikles videre...

Har fått noen nye og har nå 70 fra Hoenn-regionen. Hvilke nye har dere fått i det siste? Hvilke kryr det av hos dere andre og hvilke ser dere nesten aldri?

Er Swablu her også, samlet opp litt pinab bær i går med tanke på de nye som kom.

Skrevet
3 timer siden, Ardwinna skrev:

Den desidert vanligste her er Spheal. Jeg har også sett mange Swablu idag.

Skrevet

Jeg har 79 fra gen 3. Her i Oslo er det spheal overalt, mye whismur og en god del Aron. Sistnevnte fanger jeg alt jeg kommer over. Av de nyeste har jeg fått swablu, taillow og castform. Har allerede 67 swablu candy. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

• Liker 1
Skrevet

Det er mye Whismur og spheal i begge sentrumsområdene her. Og ENORME mengder Castform! :ohmy: Jeg blir litt sprø av at den popper opp overalt. Den har jo tatt over halve spillet og dukker opp i haugevis både på nearby og på kartet. Den kan jo ikke utvikles til noe heller.

Jeg gikk glipp av en Wingull som hoppet ut av ballen og stakk av, og så så jeg bare skyggen av en Volbeat og en Surskit (tror jeg) men kom meg ikke dit de spawnet (kjørte ikke selv, så kunne ikke mase meg til å dra dit).

Skrevet

Nå i helgen er jeg et sted der absolutt ingenting spawner, selvsagt :dry: Var en tjueminutters tur til nærmeste tettsted for å handle litt, benyttet sjansen til å overta en gym og fange det jeg fant - så maaange Wingull men fikk bare tatt 3, og så dukket det opp en Castform (normal), et par Swablu, Taillow og Plusle. 

Hvilke av de nye er supervanlige, og hvilke er sjeldne? Alltid redd for å velge feil når det dukker opp mange nye i spillet - tenk om jeg dropper den nye Lapras for å i stedet fange en Wurmple, liksom. :ohmy:

Anonymkode: b83b9...105

• Liker 1
Skrevet

Siden de slapp de nye gen3 monsene i går kveld så har jeg så langt fanget 17x Swablu, 7x Taillow, 5x Castform(normal), 2x Beldum og en hver av Volbeat, Plusle, Castform(snø), Wingull og Swellow.

Har også klekket en del 10 km egg i dag og fått Slakoth, Trapinch(ny) og Ralts.

Tok ned en raid boss Sabley også.

Har 87 Hoenn mons nå.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Taperen skrev:

... en hver av Volbeat,

Finnes det flere Volbeat? Eller har du fanget Illumise som er regionbundet til Amerika og Afrika?

Skrevet
4 timer siden, Ardwinna skrev:

Finnes det flere Volbeat? Eller har du fanget Illumise som er regionbundet til Amerika og Afrika?

Nei finnes bare en Volbeat, kanskje meg som formulerte meg dårlig.....

Skrevet

Andre som har opplevd feil ved evolving?

Har evolvet to ganger og begge gangene nullet bare candy seg, men jeg fikk ingen ny pokemon...

Anonymkode: 516bf...dc0

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått spilt noe i helga, men får se om jeg får tatt meg en tur ikveld. Ellers skal jeg jo på jobb i sentrum imorgen, så da er det muligheter igjen. Gleder meg til å fange noen av de nye jeg også. :) Ser at Plusle og Minun ikke er regionale lenger.

Edit: Det ble en liten kveldstur, såpass at jeg fikk klekt 2 km egget mitt, og det ble en wonder Aron. :) 

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Skrevet

Snøværet satte en stopper for at jeg kjørte avsted for å delta i EX raidet i dag, kjipt...

Ble en liten kveldstur her i dag, ellers så har det vært lite spilling i dag, blant de siste som kom ut fanget jeg i dag 19x Swablu, 17x Taillow, 8x Wingull, 3x Swellow, 2x Castform (normal), 1x Bagon (ny), 1x Surskit (ny), og en Volbeat.

Klekket et 10 km egg med en Skarmony.....

Skrevet (endret)

Da fikk jeg endelig fanget noen nye, og det ble én av hver av: Loudred, Plusle, Swablu, Beldum og Castform (snø). Den siste så jeg et par til av, men klarte ikke å fange de. 

Jeg tok også en Sealeo, som ikke er så vanlig her, men Spheal kryr det av. Nå har jeg ingen i gym, og den utenfor jobben var full med mitt lag.

Jeg så forøvrig Surskit og Taillow på nearby ved pokestopet, men kunne ikke komme meg dit pga. jobb. 

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Skrevet

Ble en del spilling i formiddag, og av de siste som ble sluppet ut så ble det fanget 23x Swablu, 19x Taillow, 11x Wingull, 6x Castform (normal), og så ble det en Beldum, Surskit og Masquerain(ny).

Ut av egg ble det Cleffa, 2x Feebas og Torchic.

Fikk gullmedalje i Hoenn. :)

Skrevet

Var en kjapp tur innom nabobyen (som har litt flere pokiser enn her hjemme), og fikk fire nye i dexen: Surskit, Numel, Claydol og Castform (sunny) :)

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg (mis)brukt lures litt, og er nå på 99 i Hoenn. Krysser fingrene for å få en shiny Swablu før eventen slutter.

Skrevet

Den der castform har et merkelig utseende..ser ut som et sett testikler med et hode på🤔😐

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...