momo Skrevet 12. august 2017 #7141 Skrevet 12. august 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: Finnes nettsider som sjekker det Har du tips til noen?
momo Skrevet 12. august 2017 #7142 Skrevet 12. august 2017 Var i byen i stad, og fikk Lugia, så fornøyd med det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #7143 Skrevet 12. august 2017 10 minutter siden, momo skrev: Har du tips til noen? Det er veldig mange om man søker på "iv calculator" i google. Jeg foretrekker appen "Poke Genie" Denne siden er også grei. Litt usikker på hvilken side som er best da. https://pokeassistant.com/main/ivcalculator Anonymkode: 21137...8a8
Simbyxor Skrevet 12. august 2017 #7144 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mange om man søker på "iv calculator" i google. Jeg foretrekker appen "Poke Genie" Denne siden er også grei. Litt usikker på hvilken side som er best da. https://pokeassistant.com/main/ivcalculator Anonymkode: 21137...8a8 Den bommer litt på mine. Men grei den :D 1 time siden, momo skrev: Har du tips til noen? Synes denne er ganske bra https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator
momo Skrevet 12. august 2017 #7145 Skrevet 12. august 2017 9 minutter siden, Simbyxor skrev: Den bommer litt på mine. Men grei den :D Synes denne er ganske bra https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator Takk. Latet ned poke genie, og den hadde iv på 38, så ikke noe poeng å gjøre den sterkere. Men ene min fikk 67, og den synes jeg egentlig er veldig bra å sloss med.
Simbyxor Skrevet 12. august 2017 #7146 Skrevet 12. august 2017 7 minutter siden, momo skrev: Takk. Latet ned poke genie, og den hadde iv på 38, så ikke noe poeng å gjøre den sterkere. Men ene min fikk 67, og den synes jeg egentlig er veldig bra å sloss med. Har noen med iv på 96 osv, som ikke er gode i gym.
Simbyxor Skrevet 13. august 2017 #7147 Skrevet 13. august 2017 APROPOS IV 96.. fant denne vill idag Max cp hvis jeg booster er 2833 og ja, den har iv på 96!! 2
Ardwinna Skrevet 14. august 2017 #7148 Skrevet 14. august 2017 Jaja... https://trainerlevelspeed.de/#xp=1116709&date=7/7/2016 5
Gjest padawan Skrevet 14. august 2017 #7149 Skrevet 14. august 2017 Det nye kontoret mitt er midt mellom to pokestops og begge er innenfor rekkevidde.
Tromsøbestemora Skrevet 14. august 2017 #7150 Skrevet 14. august 2017 Kjøp Pogo plus og samle i vei.😊
Simbyxor Skrevet 15. august 2017 #7151 Skrevet 15. august 2017 Noen som skal "pogge" i Oslo i morra eller? :D
Gjest padawan Skrevet 15. august 2017 #7152 Skrevet 15. august 2017 Da han man vært på sine første raid i Drammen. Var litt morsomt. Lucky egg fie ikke ekstra xp når en gjør dette.
MissStiles Skrevet 16. august 2017 #7153 Skrevet 16. august 2017 Jeg spiller ikke så mye lenger. Men jeg kom til level 32 i helga. Og idag fant jeg Kangaskhan på vei til jobb. Pluss at jeg fikk Snorlax i 10km egget. Endelig!! 1
Gjest padawan Skrevet 16. august 2017 #7154 Skrevet 16. august 2017 Selv om jeg var med på tre raid i går klarte jeg ikke å fange noen av Pókemonene. Fikk mye XP men var litt surt.
momo Skrevet 16. august 2017 #7155 Skrevet 16. august 2017 10 timer siden, padawan skrev: Selv om jeg var med på tre raid i går klarte jeg ikke å fange noen av Pókemonene. Fikk mye XP men var litt surt. Vet noen som var med på 11 raid, og fikk ikke en eneste en. Jeg har nok hatt flaks, fikk Articuno på andre raid med han, så Lugia på andre raid med han, og Zapdos på første raid med han. Moltres har jeg ikke fått, og vært på 3 raid.
Ardwinna Skrevet 16. august 2017 #7156 Skrevet 16. august 2017 Og ute i det store utland har de raidet og fanget Mewtwo Jeg spiller bare mindre og mindre. Det nytter liksom ikke når man bor uti ødemarka og omtrent aldri reiser til verken storbyer eller utlandet. Så en fyr på Youtube som sammenlignet urettferdigheten i PoGo (alt skjer i storbyer) med det at folk i storbyene har lettest tilgang til restauranter og butikker og at rike folk har bedre råd til å reise enn dårligere stilte. Det er jo bare bullcrap. At de rike har bedre råd til å kjøpe ting og at folk i byen har flere fasiliteter i nærområdet er jo helt naturlig og lar seg vanskelig gjøre noe med. Man kan selvsagt ikke bygge flere butikker og restauranter der det ikke bor folk eller forvente at de rike deler ut pengene sine. Men det er faktisk ikke så vanskelig for Niantic å gjøre spillet mer rettferdig. Det er jo bare å la regionale pokiser og Unown spawne like mye uti distriktene som i storbyene, så er de godt på vei til et mer rettferdig spill. Det bør jo ikke være veldig vanskelig. Jeg er helt for at det skal være utfordrende å spille og at man skal være nødt til å slite litt med å fylle pokedexen, men da skal alle ha samme mengde utfordringer uansett hvor de bor. Sånn, syting over. For denne gang ihvertfall. 3
Taperen Skrevet 16. august 2017 #7157 Skrevet 16. august 2017 30 minutter siden, Ardwinna skrev: Og ute i det store utland har de raidet og fanget Mewtwo Jeg spiller bare mindre og mindre. Det nytter liksom ikke når man bor uti ødemarka og omtrent aldri reiser til verken storbyer eller utlandet. Så en fyr på Youtube som sammenlignet urettferdigheten i PoGo (alt skjer i storbyer) med det at folk i storbyene har lettest tilgang til restauranter og butikker og at rike folk har bedre råd til å reise enn dårligere stilte. Det er jo bare bullcrap. At de rike har bedre råd til å kjøpe ting og at folk i byen har flere fasiliteter i nærområdet er jo helt naturlig og lar seg vanskelig gjøre noe med. Man kan selvsagt ikke bygge flere butikker og restauranter der det ikke bor folk eller forvente at de rike deler ut pengene sine. Men det er faktisk ikke så vanskelig for Niantic å gjøre spillet mer rettferdig. Det er jo bare å la regionale pokiser og Unown spawne like mye uti distriktene som i storbyene, så er de godt på vei til et mer rettferdig spill. Det bør jo ikke være veldig vanskelig. Jeg er helt for at det skal være utfordrende å spille og at man skal være nødt til å slite litt med å fylle pokedexen, men da skal alle ha samme mengde utfordringer uansett hvor de bor. Sånn, syting over. For denne gang ihvertfall. Som jeg skulle forfattet dette selv......Helt ENIG... 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #7158 Skrevet 17. august 2017 11 timer siden, Ardwinna skrev: Og ute i det store utland har de raidet og fanget Mewtwo Jeg spiller bare mindre og mindre. Det nytter liksom ikke når man bor uti ødemarka og omtrent aldri reiser til verken storbyer eller utlandet. Så en fyr på Youtube som sammenlignet urettferdigheten i PoGo (alt skjer i storbyer) med det at folk i storbyene har lettest tilgang til restauranter og butikker og at rike folk har bedre råd til å reise enn dårligere stilte. Det er jo bare bullcrap. At de rike har bedre råd til å kjøpe ting og at folk i byen har flere fasiliteter i nærområdet er jo helt naturlig og lar seg vanskelig gjøre noe med. Man kan selvsagt ikke bygge flere butikker og restauranter der det ikke bor folk eller forvente at de rike deler ut pengene sine. Men det er faktisk ikke så vanskelig for Niantic å gjøre spillet mer rettferdig. Det er jo bare å la regionale pokiser og Unown spawne like mye uti distriktene som i storbyene, så er de godt på vei til et mer rettferdig spill. Det bør jo ikke være veldig vanskelig. Jeg er helt for at det skal være utfordrende å spille og at man skal være nødt til å slite litt med å fylle pokedexen, men da skal alle ha samme mengde utfordringer uansett hvor de bor. Sånn, syting over. For denne gang ihvertfall. Helt enig, og jeg forstår ikke helt motivasjonen til Niantic. Penger? Det handler jo bare om kodingen i spillet, de trenger ikke akkurat å fysisk kjøre pokemon ut i distriktene i varebil. Anonymkode: 3533f...a9f 2
boblevann Skrevet 17. august 2017 #7159 Skrevet 17. august 2017 Hva betyr dette? Skjønner ikke en dritt av disse nye gymmene. Har akkurat slått ut alle pokisene i en gym, har deltatt i raid battle og fått en MUK. Nå kommer denne: Hva betyr dette? Jeg skjønner ingenting, bare klikker i vildens sky
charactouy Skrevet 17. august 2017 #7160 Skrevet 17. august 2017 Det betyr at du har slått ut raidbossen og at det vanlige gymoppsettet ikke kommer tilbake før raidet er over. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå