Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De må ha gjort noe med spawne-punktene også, for jeg har fått to Pokémon hjemmefra i dag, det har jeg ikke kunnet gjøre siden i fjor på denne tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, sofie777 skrev:

De må ha gjort noe med spawne-punktene også, for jeg har fått to Pokémon hjemmefra i dag, det har jeg ikke kunnet gjøre siden i fjor på denne tiden.

Ja det spawner extra til tirsdag morgen

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at legendariske raid kanskje ikke burde være så vanlige? Nå vet jeg ikke hvordan det er andre steder, men her i Bergen har jeg sett 6 Articuno raids i dag, og jeg har bare såvidt åpnet appen to ganger. Skjønner at de vil gi flere muligheten til å fange dem, men resultatet er jo at man aldri er på langt nær nok folk til å vinne. I sted så jeg fire stykker stå og slåss i et raid, det er jo ikke på langt nær nok.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Mayoo skrev:

IMG_2058.PNG

Gratulerer :nordvesta:.  Hvor mange var dere som sloss?

Skrevet
9 minutter siden, Taperen skrev:

Gratulerer :nordvesta:.  Hvor mange var dere som sloss?

Tusen takk :nori: vi var vel rundt 11 som sloss. Satt en gruppe på 9 der allerede og de hadde ikke klart å ta den. Så da vi joinet klarte vi å slå den. Tror det var 3 av oss som klarte å fange den etterpå.. :) 

Skrevet
30 minutter siden, Mayoo skrev:

Tusen takk :nori: vi var vel rundt 11 som sloss. Satt en gruppe på 9 der allerede og de hadde ikke klart å ta den. Så da vi joinet klarte vi å slå den. Tror det var 3 av oss som klarte å fange den etterpå.. :) 

Så gøy da :) var dette i en storby? Her kan jeg bare drømme om slikt, får bare håpe den kan fanges på andre måter senere i spillet

Skrevet

Trenger man å kjøpe flere raid pass? Tenker på nå som det er legendariske, og man kanskje sloss mot samme boss flere ganger, fordi man ikke klarer det første gang.

Jeg har prøvd meg på en legendarisk boss i dag, men jeg kom helt på slutten, og måtte sloss alene. Det var da fullstendig håpløst. Klarte jo ikke å skade den noe.

Skrevet
6 minutter siden, momo skrev:

Trenger man å kjøpe flere raid pass? Tenker på nå som det er legendariske, og man kanskje sloss mot samme boss flere ganger, fordi man ikke klarer det første gang.

Jeg har prøvd meg på en legendarisk boss i dag, men jeg kom helt på slutten, og måtte sloss alene. Det var da fullstendig håpløst. Klarte jo ikke å skade den noe.

Men må du ha flere pass for å slåss flere ganger mot samme boss? Jeg fikk prøve flere ganger på samme boss med bare ett og samme pass. Eller er det annerledes med legendariske?

Jeg var en kjapp tur nede i sentrum i dag men visste ikke da at det var noe spesielt på gang. Fant bare samme kjedelige pokemons og det eneste raidet som var på gang var med en Vaporeon-boss...
Men jeg skal sannelig ut og gå tur med Porygonen min nå som jeg trenger å gå bare 1 km pr coin! :) Å delta i noe legendarisk raid kan jeg vel bare drømme om siden det aldri er noen andre som raider samtidig som meg.

Treneren min drev stadig og reiste til et helt annet sted i dag, hun hoppet mellom dette stedet og stedet jeg faktisk var på. Ble litt redd for softban men tror kanskje det gikk greit.

Skrevet

Var veldig gøy i Oslo i dag. Samme stemning som i fjor sommer med store klynger på opp til 30-40 stykker ved raidene. Jeg deltok på 8 raids til sammen, men fikk bare en Lugia. Må prøve på nytt i morgen for å ta Articuno. 

Ellers har jeg evolvet rundt 200 pokemon i kveld. Får dobbel candy på alle pokemon, også når man overfører de til professoren = bra deal. 

Jeg synes ikke at det var spesielt vanskelig å slå bossene, i Oslo sentrum er det alltid nok folk, problemet er å få fanget fuglene... Veldig vanskelig. 

Skrevet

Er det dobbel xp bonus nå fram til tirsdag? Og vil jeg få dobbel xp hvis jeg evolver pokemon nå? 😊

Skrevet
5 timer siden, Taperen skrev:

Så gøy da :) var dette i en storby? Her kan jeg bare drømme om slikt, får bare håpe den kan fanges på andre måter senere i spillet

Veldig gøy! Nei. Jeg er på ferie så var i en relativt liten bygd. Riktignok så er det lagt overraskende godt til rette her for pokemon spilling. 

Skrevet
6 minutter siden, Rhyth skrev:

Er det dobbel xp bonus nå fram til tirsdag? Og vil jeg få dobbel xp hvis jeg evolver pokemon nå? 😊

Ja dobbel XP hvis du evolver før tirsdag kl 02.00 :)

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Mayoo skrev:

Veldig gøy! Nei. Jeg er på ferie så var i en relativt liten bygd. Riktignok så er det lagt overraskende godt til rette her for pokemon spilling. 

Da har du vært heldig da, her har jeg vært nede og sjekket bygdas to gymmer en 3-4 ganger i løpet av dagen, det eneste raidet jeg så var et lvl 2 raid, men er vel bare fint at jeg ikke traff på et legendarisk raid her i bygda, for kun EN har jeg hatt selskap av en annen spiller under et raid.....holy shit....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Kragebein skrev:

Jeg tenker at legendariske raid kanskje ikke burde være så vanlige? Nå vet jeg ikke hvordan det er andre steder, men her i Bergen har jeg sett 6 Articuno raids i dag, og jeg har bare såvidt åpnet appen to ganger. Skjønner at de vil gi flere muligheten til å fange dem, men resultatet er jo at man aldri er på langt nær nok folk til å vinne. I sted så jeg fire stykker stå og slåss i et raid, det er jo ikke på langt nær nok.

Det synes jeg ikke. For det første må man være 10+ spillere for å klare å ta ned bossen, og for det andre må man klare å fange den. Ikke bare bare det!

Anonymkode: 76f3f...12a

Skrevet

Morsom dag på Pokemon-fronten! Har evolvet en hel haug og levlet opp til 38. Har en god del igjen å evolve, så regner med å være 2/3 til level 39 i morgen. Fanget også Lugia, det var gøy! Jeg gikk bort til gymmet, der stod det en svær klynge folk. Vi var så mange at det ikke var plass til alle, så vi var 20 stykker mot fuglen. Da gikk det fort unna :mrgreen: de andre som var der fortalte at det var deres syvende fosøk på å få Lugia, men jeg fikk den jammen meg på critical catch ved først forsøk :laugh: 

Veldig gøy med litt Pokemon-feber igjen, var litt samme tilstander som ved lansering i fjor. I morgen blir det nok en del spilling. Håper på å få Articuno :)

Skrevet

Slik jeg har forstått det er forresten de legendariske mye vanligere raid bosser i løpet av eventet, og at de vil bli sjeldnere når det er ferdig. Syns egentlig det er bra, de legendariske skal jo egentlig være veldig vanskelig å få tak i. Om man spiller i en større by skal det ikke så mye til for å møte på større grupper som spiller. De er riktignok vanskelig å fange, men det blir litt mer spennende når de er vanskelig å møte på syns jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mormont skrev:

Morsom dag på Pokemon-fronten! Har evolvet en hel haug og levlet opp til 38. Har en god del igjen å evolve, så regner med å være 2/3 til level 39 i morgen. Fanget også Lugia, det var gøy! Jeg gikk bort til gymmet, der stod det en svær klynge folk. Vi var så mange at det ikke var plass til alle, så vi var 20 stykker mot fuglen. Da gikk det fort unna :mrgreen: de andre som var der fortalte at det var deres syvende fosøk på å få Lugia, men jeg fikk den jammen meg på critical catch ved først forsøk :laugh: 

Veldig gøy med litt Pokemon-feber igjen, var litt samme tilstander som ved lansering i fjor. I morgen blir det nok en del spilling. Håper på å få Articuno :)

Grattis! Jeg tror jeg var på mitt fjerde eller femte raid da jeg faktisk fikk fanget lugia. Hun jeg spilte med fikk ikke fanget noe som helst. Jeg vil ha articuno også, så håper det blir masse raids i morgen også!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Grattis! Jeg tror jeg var på mitt fjerde eller femte raid da jeg faktisk fikk fanget lugia. Hun jeg spilte med fikk ikke fanget noe som helst. Jeg vil ha articuno også, så håper det blir masse raids i morgen også!

Takk! :) skjønner jeg har hatt ganske så flaks! Lykke til i morgen, håper du får deg en Articuno :laugh:

Skrevet
5 timer siden, Mormont skrev:

Heldiggrisen :)

Her holder jeg også på med evolving, bikker nok lvl 38 i løpet av dagen, men skulle hatt tid til å fange litt mere, da jeg har haugevis av Pidgey Candy.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...