Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, lady90 skrev:

Mister jeg da de 5 km jeg har opptjent tro? 

Nei, men husk å bytte tilbake til den samme Feebas. Det står nederst på den hvor mange km du har gått.

Du trenger heller ikke å ha den som buddy når du evolver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha mer på fylla med noen fra Bolivis, Chile og Argentina i går. Fikk byttet litt Pokémon og en får tydeligvis medalje for å bytte pokiser som er langt unna .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hanne67 skrev:

Nei, men husk å bytte tilbake til den samme Feebas. Det står nederst på den hvor mange km du har gått.

Du trenger heller ikke å ha den som buddy når du evolver.

Noen som vet hvilke pokemon man kun trenger å gå 1 km med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lady90 skrev:

Noen som vet hvilke pokemon man kun trenger å gå 1 km med? 

Magikarp. Sikkert flere også, søk det opp :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2018 den 11.44, Hanne67 skrev:

Regner med at du gikk minst 10 km med den som buddy før du evolvet. Rart de ble Umbreon!

Ja! Skjedde igjen i dag. Gått nesten 12. Evolvet 15.30. Er så dritt lei nå, og tror rett og slett det må være noe bug her...

Anonymkode: 0a5ca...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene oppgaven er catch en aerodactyl. Den har jeg aldri sett en gang, hvordan får man tak i den?

Anonymkode: db708...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ene oppgaven er catch en aerodactyl. Den har jeg aldri sett en gang, hvordan får man tak i den?

Anonymkode: db708...b98

Den får du etter oppgave fra pokéstopp. Husker ikke om det var make a excellent throw, eller 3 great eller noe...

Anonymkode: 0a5ca...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, momo skrev:

Jeg trenger venner, og da helst noen som åpner opp gaver jevnlig. Er ikke like farlig om jeg får gave tilbake. Min kode er 4369 7826 8036.

Da fikk du to forespørsler fra krakulax og anniexpower 

Og du var på og svarte med en gang, gitt. Takk :) 

Anonymkode: b4173...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den ene oppgaven er catch en aerodactyl. Den har jeg aldri sett en gang, hvordan får man tak i den?

Anonymkode: db708...b98

"hatch two eggs" gir deg Aerodactyl 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to ledige egg plasser før jeg innkasserte premien for å ha gått mere enn 50 km i går, fikk da et 5 km og et 10 km egg, dette er ikke garantert, men ut av 10 km egget poppet det en Riolu som det sies at du er garantert i fra det 10 km egget, tror ikke Riolu kan fanges vill pr dato.

Endret av Taperen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2018 den 2.28, AnonymBruker skrev:

Og i field questene, ikke fang pokemonene før du faktisk trenger dem. Du kan claime den, men løp de de slik at den samles. F.eks Hatch 2 eggs gir pokemonen som trengs i nr 8. Også excellent throw som gir Pidgey, som blir ditto til nr 3.

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Den er Ditto, den har bare forkledd seg som Pidgey. :kverulant: 😁

Anonymkode: 1ea1d...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått både Ditto og Aerodactyl på field research, betyr det at jeg ikke har sjans til å få dem igjen når jeg trenger dem til Meltan questet?

Og hva er forresten vitsen med den Shedinja-greia man får på field research for tiden? Kan den liksom brukes til noe? 

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å evolve anoriths for min del iallfall. Får den i research og jeg har typ 1 scyther candy for når den skal evolves. 😆😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått både Ditto og Aerodactyl på field research, betyr det at jeg ikke har sjans til å få dem igjen når jeg trenger dem til Meltan questet?

Og hva er forresten vitsen med den Shedinja-greia man får på field research for tiden? Kan den liksom brukes til noe? 

Anonymkode: 0f960...294

Du får de samme igjen stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://pokemongolive.com/en/post/dec18-cd/?fbclid=IwAR0t_mt5XP1M9D-qBUxseQAUdHXkEWGy8SnbdMaU4OmxfiEGv47I0LWG0Vs

Neste CD blir 3 dagar lang, og alle tidlegare CD-pokemon har høgare spawn-rate! Så no kan ein samle opp dei ein har gått glipp av! For min del skal eg jakte på Eevee og Charmander. :) Resten trur eg at eg har ein del av. Pikachu fekk eg shiny av ganske nyleg, men hadde ikkje vore feil med eit par ekstra av den heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 17.53, Taperen skrev:

Her er en grei oversikt i jakten på Meltan.

5t3l0z029ty11.png

 

Hva får man på slutten av disse? En Meltan? 

Fanget 8 stk i går. Overførte pokemon til Lets go, fikk en «Mystery box», åpnet den, og meltan startet å dukke opp, et vindu på 30 min.

Trenger jo en Melmetal, så ... mange candies 😅

Men greit å vite om det er nødvendig å slite seg ut for å gjennomføre dette 😅😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2018 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått både Ditto og Aerodactyl på field research, betyr det at jeg ikke har sjans til å få dem igjen når jeg trenger dem til Meltan questet?

Og hva er forresten vitsen med den Shedinja-greia man får på field research for tiden? Kan den liksom brukes til noe? 

Anonymkode: 0f960...294

Hvis du pinapper shedinja, kan du bruke de til å evolve nincada som er på field questet Catch 5 bug-type.

Nincada har egentlig to evolvinger, men shedinja (som er en av de) fåes kun i special field.

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...