FrøkenMånestråle Skrevet 24. november 2021 #12661 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Auto catch ja - https://www.nintendolife.com/guides/which-pokemon-go-companion-device-is-best-pokemon-go-plus-poke-ball-plus-or-the-go-tcha Finnes flere, jeg har den firkantete. Anonymkode: b4434...f02 Er den lydløs? Vi har den dumme pokeballen og den lager så mye lyd at den har vi bare brukt når vi har spilt på Switch. Kan jo ikke gå med pokeballen alene når den lager så mye lyd og vibrasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 25. november 2021 #12662 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan i all verden har du oversikt over pokemon du vil kvitte deg med og hvilke stops du vil spinne hvis du vil ha ny field research? Anonymkode: 0ed30...6d4 Ikke jeg som skrev det opprinnelige innlegget, men jeg har gotcha evolve. Jeg synes pokemon go ble enda gøyere med den. 😄 Det er så slitsomt å fange manuelt. 😅 Jeg har en runde her jeg bor med pokestops og har noen faste steder jeg stopper og venter på at den fanger alle pokemonene ved hvert stopp. Eller hvis jeg har dårlig tid før jobb f.eks. så setter jeg den bare til å spinne pokestops og så tar den pokestops på veien Jeg sparer opp pokemons til det er transfer candy bonus, f.eks. 2x transfer candy. Og så tar jeg sånn ca 1000 stk da. Jeg sorterer etter #, søker på 0*,1*,2* og fjerner alle bortsett fra 1 av hver type som får stå igjen (med noen unntak som shiny, shadow, mythical, event osv). Så gjør jeg det samme med 3* og ser om det er veldig mange av en type, så tar jeg noen av dem også. Hvilke stops jeg vil spinne er vel det samme? Jeg sjekker field research med jevne mellomrom og gjør oppdragene. Med mindre de bare gir great balls og ultra balls. De oppdragene skroter jeg bare. Jeg skroter mange av de ballene fordi autocatch bruker bare vanlige pokeballer og de tar bare opp plass hos meg. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og hvis du står i et område med flere pokemon, blir alle fanga og du bare står der imens? Haha, hvordan er det å bruke en av disse? Anonymkode: 0ed30...6d4 Jepp, hvis du har på både å fange pokemon og snurre pokestops, så tar den først pokemoner og når det er tomt for pokemon, så tar den pokestops. Når jeg kjører, så setter jeg den på kun pokestops og så snurrer den de fleste, selv om jeg kjører 80 km/t og suser forbi stoppene. 😄 Pokemoner derimot fungerer dårlig når man kjører. Det ender bare med at den bare kaster bort baller fordi pokemonen "forsvant". FrøkenMånestråle skrev (8 timer siden): Er den lydløs? Vi har den dumme pokeballen og den lager så mye lyd at den har vi bare brukt når vi har spilt på Switch. Kan jo ikke gå med pokeballen alene når den lager så mye lyd og vibrasjon... Gotcha evolve har ikke lyd, men har vibrasjon som kan settes av. Du kan også sette displayet av hvis du vil slik at den ikke blinker heller. Endret 25. november 2021 av Supera Skriveleif 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12663 Del Skrevet 25. november 2021 1 hour ago, Supera said: Jeg sparer opp pokemons til det er transfer candy bonus, f.eks. 2x transfer candy. Og så tar jeg sånn ca 1000 stk da. Jeg sorterer etter #, søker på 0*,1*,2* og fjerner alle bortsett fra 1 av hver type som får stå igjen (med noen unntak som shiny, shadow, mythical, event osv). Så gjør jeg det samme med 3* og ser om det er veldig mange av en type, så tar jeg noen av dem også. Tar den greia transfer for deg også? Hvis ikke og du må gjøre det selv så hørtes det veldig slitsomt ut😂 Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 25. november 2021 #12664 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tar den greia transfer for deg også? Hvis ikke og du må gjøre det selv så hørtes det veldig slitsomt ut😂 Anonymkode: 0ed30...6d4 Nei, det må jeg gjøre manuelt. Det tar litt tid, men det tar jo mindre tid å gjøre det i bolker enn å ta en og en når man fanger dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12665 Del Skrevet 25. november 2021 20 minutter siden, Supera said: Nei, det må jeg gjøre manuelt. Det tar litt tid, men det tar jo mindre tid å gjøre det i bolker enn å ta en og en når man fanger dem. Da krever det litt mer engasjement enn det jeg har. Jeg går lei etter å gått igjennom 80-90 stk jeg evolver når det er 2x evolve XP en gang i måneden. Men stilig uansett Takk for mye info Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. november 2021 #12666 Del Skrevet 25. november 2021 Supera skrev (4 timer siden): Gotcha evolve kan settes har ikke lyd, men har vibrasjon som kan settes av. Du kan også sette displayet av hvis du vil slik at den ikke blinker heller. Endret 4 timer siden av Supera Fantastisk, takk for svar, hadde gitt opp disse auto catch greiene når den pokeballen var så livlig. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12667 Del Skrevet 25. november 2021 9 hours ago, FrøkenMånestråle said: Er den lydløs? Vi har den dumme pokeballen og den lager så mye lyd at den har vi bare brukt når vi har spilt på Switch. Kan jo ikke gå med pokeballen alene når den lager så mye lyd og vibrasjon... Den er lydløs 😂😅 Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. november 2021 #12668 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den er lydløs 😂😅 Anonymkode: b4434...f02 Det er godt, ille nok å løpe rundt på pogo jakt uten barna om jeg ikke skal annonsere det med lyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12669 Del Skrevet 25. november 2021 Takk @Supera. Synes hun beskriver alt helt perfekt. Og ja, det er slik jeg også bruker min autocatch. Passe på at ikke alle Pokemon har lik "catch-rate" med autocatch. Slik som f.ek. Pikachu, de stikker ofte av. Men allikevel, får mange flere shiny Pokemon, fordi har autocatch på. Jeg sykler til og fra jobb. Det gir lav nok fart til at jeg får fange en del Pokemon. Og når jeg fanger Pokemon selv, så bruker jeg bare greit og ultra baller, de røde er forbeholdt autocatchen, den bruker veldig mange baller 🙈 jeg passer på å ha 400 røde baller før Community day, og allikevel går tom for de. Jeg kjøpte den fordi jeg er i realiteten en småbarnsmor, med to barn i barnehagealder. Det var ikke tid og overskudd nok i livet mitt til å bruke en hel dag på community data, f.eks. Men jeg ville jo gjerne det. Nå kan jeg bruke mindre av min oppmerksomhet på mobil, og samtidig ikke må føle at jeg går glipp av alt. Jeg elsker for øvrig å fange Pokemon. 😅 Det er min favoritt del av spillet. Alt annet liker jeg mindre, kanskje spesielt rydding. Anonymkode: b4434...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12670 Del Skrevet 28. november 2021 On 11/25/2021 at 3:51 AM, Supera said: Det er så slitsomt å fange manuelt Jeg skjønnet at for mange så kan det være vanskelig å ha tid til å spille, men hvis det er slitsomt å fange så har du missa poenget med spillet. Anonymkode: 0ed30...6d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12671 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønnet at for mange så kan det være vanskelig å ha tid til å spille, men hvis det er slitsomt å fange så har du missa poenget med spillet. Anonymkode: 0ed30...6d4 Poenget med Pokémon Go er å pådra seg senebetennelse av repeterende fingerbevegelser? Det er ikke å prøve å finne alle pokemonene, prøve å få sjeldne pokemoner, spille sammen med folk, sammenligne pokemoner med andre, utvikle pokemoner man liker, utforske området etter pokestopper, gå tur for å få candy osv? Skjønner. Da er vi flere som har misforstått. Anonymkode: 43025...e6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12672 Del Skrevet 28. november 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget med Pokémon Go er å pådra seg senebetennelse av repeterende fingerbevegelser? Det er ikke å prøve å finne alle pokemonene, prøve å få sjeldne pokemoner, spille sammen med folk, sammenligne pokemoner med andre, utvikle pokemoner man liker, utforske området etter pokestopper, gå tur for å få candy osv? Skjønner. Da er vi flere som har misforstått. Anonymkode: 43025...e6d Alt bortsett fra senebetennelsen høres bra ut Jeg virka kanskje som en idiot med det jeg skrev. Jeg tenkte meg ikke om. Alle spiller slik som de vil Anonymkode: 0ed30...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. november 2021 #12673 Del Skrevet 28. november 2021 Hvordan kaster man ballen, hvis man pådrar seg senebetennelse? Skjønner at det var satt på spissen, men likevel🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12674 Del Skrevet 28. november 2021 1 minutt siden, Hannah80 said: Hvordan kaster man ballen, hvis man pådrar seg senebetennelse? Skjønner at det var satt på spissen, men likevel🤭 Bruke tommelen til curveball på hver eneste pokemon man møter på og også til å treffe alle "greiene" man må treffe for Fighting, Fire og Fairy. Det gjør vondt etter hvert. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12675 Del Skrevet 28. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bruke tommelen til curveball på hver eneste pokemon man møter på og også til å treffe alle "greiene" man må treffe for Fighting, Fire og Fairy. Det gjør vondt etter hvert. Anonymkode: 0ed30...6d4 Også Dark og Psychic. Den sirkelen med tommelen blir vond i lengden. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12676 Del Skrevet 28. november 2021 Hannah80 skrev (34 minutter siden): Hvordan kaster man ballen, hvis man pådrar seg senebetennelse? Skjønner at det var satt på spissen, men likevel🤭 Ikke satt på spissen... Naboen min har pådratt seg senebetennelse av pogo. Han har fått pogo-nekt av kona for en periode nå. 😂 Anonymkode: 43025...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 29. november 2021 #12677 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 0.58): Jeg skjønnet at for mange så kan det være vanskelig å ha tid til å spille, men hvis det er slitsomt å fange så har du missa poenget med spillet. Anonymkode: 0ed30...6d4 Som AB'en som svarte, så ser jeg også glede i andre ting med spillet enn å gå rundt å gjøre de samme monotone fingerbevegelsene igjen og igjen og igjen. Og når jeg er på en runde med gotcha evolve så fanger den ca 100 pokemon i timen, tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #12678 Del Skrevet 30. november 2021 Jeg har bare spilt i et par måneder, så beklager hvis jeg høres helt tullete ut nå. Som vi ser øverst på bilde her, er det ulike spawns utifra om du er i by, skog, fjell og ved hav. Men hvor nøyaktig er dette i forhold til gps og slikt? Hvor langt opp på et fjell må man fysisk for å finne de som står nevnt der? Hvor stor by er det snakk om? Jeg f.eks som bor på et tettsted må reise et godt stykke for å komme til nærmeste by. Men vi har jo et sentrum der hvor jeg bor, og da lurer jeg på hva som skiller det de mener, hvis dere skjønner? Anonymkode: 62129...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #12679 Del Skrevet 30. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har bare spilt i et par måneder, så beklager hvis jeg høres helt tullete ut nå. Som vi ser øverst på bilde her, er det ulike spawns utifra om du er i by, skog, fjell og ved hav. Men hvor nøyaktig er dette i forhold til gps og slikt? Hvor langt opp på et fjell må man fysisk for å finne de som står nevnt der? Hvor stor by er det snakk om? Jeg f.eks som bor på et tettsted må reise et godt stykke for å komme til nærmeste by. Men vi har jo et sentrum der hvor jeg bor, og da lurer jeg på hva som skiller det de mener, hvis dere skjønner? Anonymkode: 62129...55d Min erfaring er at man møter flere vann pokemon ved store vann. Har ikke merket forskjell på om jeg spiller i Lillestrøm sentrum eller om jeg spiller ved et lite vann i skogen i Østmarka eller langs en sti i skogen. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12680 Del Skrevet 1. desember 2021 Hvorfor fikk jeg varsel om at det er Swinub incense day nå når nyhetene i spillet sier at det er på søndag? Og selv med incense så er det ikke en Swinub å se. Nå får de ta seg sammen, alle bugs som har kommet i spillet gjør at jeg mister lysten til å spille. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå