Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Hvordan kaster folk pokeballer egentlig? Jeg bruker tommelen og spinner den rundt og rundt og treffer da som regel sånn ca. der jeg sikter. Det kommer jo selvfølgelig an på hvilken Pokemon det er. Men hvis jeg prøver å bruke pekefingeren så treffer jeg ikke en dritt.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

daemi skrev (2 timer siden):

Hvordan kaster folk pokeballer egentlig? Jeg bruker tommelen og spinner den rundt og rundt og treffer da som regel sånn ca. der jeg sikter. Det kommer jo selvfølgelig an på hvilken Pokemon det er. Men hvis jeg prøver å bruke pekefingeren så treffer jeg ikke en dritt.

Jeg bruker bare pekefingeren, snurrer og kaster 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (7 timer siden):

Jeg pleide å bruke holde mobilen i høyrehånda og kaste med høyre tommel. Jeg dro tommelen litt opp og ned for å "sikte", mulig det bare var psykisk. Så kasta jeg ballen rett fram, eller til sida hvis pokemonen hadde flytta seg. 

Da det kom oppgaver der man måtte bruke curveball ble jeg nødt til å øve på det. Og da ble det så innlært at nå kaster jeg bare curveballer. 

Men da får jeg ikke til å sikte ordentlig med tommelen. Så nå holder jeg mobilen i venstre hånd og bruker høyre pekefinger til å kaste med. Jeg drar liksom ballen opp og snurrer den rundt til jeg her klar til å kaste, og så kaster jeg. 

Det var mye mer effektivt da jeg kunne spille med én hånd, men nå klarer jeg ikke å venne meg av å bruke skruball. 

Anonymkode: cd9be...c6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg pleide å bruke holde mobilen i høyrehånda og kaste med høyre tommel. Jeg dro tommelen litt opp og ned for å "sikte", mulig det bare var psykisk. Så kasta jeg ballen rett fram, eller til sida hvis pokemonen hadde flytta seg. 

Da det kom oppgaver der man måtte bruke curveball ble jeg nødt til å øve på det. Og da ble det så innlært at nå kaster jeg bare curveballer. 

Men da får jeg ikke til å sikte ordentlig med tommelen. Så nå holder jeg mobilen i venstre hånd og bruker høyre pekefinger til å kaste med. Jeg drar liksom ballen opp og snurrer den rundt til jeg her klar til å kaste, og så kaster jeg. 

Det var mye mer effektivt da jeg kunne spille med én hånd, men nå klarer jeg ikke å venne meg av å bruke skruball. 

Anonymkode: cd9be...c6d

Jeg har telefonen i høyre hånd og bruker tommelen. Alltid skruball og jeg klarer å sikte bra sånn. Hvis jeg virkelig satser på excellent throw så hender det jeg støtter tlf med venstre hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Teatrica Vi er bare 2 dager unna best friends, som nå er 1 dag med vennskapsboosten av eventen. Når passer det å åpne gaver for å bruke lucky egg? I morgen kl 18 når det er spotlight hour?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (11 timer siden):

@Teatrica Vi er bare 2 dager unna best friends, som nå er 1 dag med vennskapsboosten av eventen. Når passer det å åpne gaver for å bruke lucky egg? I morgen kl 18 når det er spotlight hour?

Haha, hvem er du på Pokémon? 

Men ja, 18 (i dag blir det da) passer bra for meg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips til å slå Giovanni? Jeg har ikke sjangs, har søkt på nett og brukt de anbefalte pokemonene, men til ingen nytte. Persian bruker opp to pokemon uansett🥲 Kingler er mye enklere og Lugia har jeg kun kommet til en gang. 
Finnes det noe måte å powre opp pokemonene mens jeg spiller? Eller må jeg bruke dårligere og dårligere pokemon? 

Anonymkode: 8e487...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen tips til å slå Giovanni? Jeg har ikke sjangs, har søkt på nett og brukt de anbefalte pokemonene, men til ingen nytte. Persian bruker opp to pokemon uansett🥲 Kingler er mye enklere og Lugia har jeg kun kommet til en gang. 
Finnes det noe måte å powre opp pokemonene mens jeg spiller? Eller må jeg bruke dårligere og dårligere pokemon? 

Men har du rett moveset på Pokemonene da? Hjelper ikke hvis de er fullt powret og 100% iv, hvis ikke førstnevnte er på plass. 

Endret av Hannah80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (14 minutter siden):

Men har du rett moveset på Pokemonene da? Hjelper ikke hvis de er fullt powret og 100% iv, hvis ikke førstnevnte er på plass. 

Hmm, det er jeg litt usikker på. Har jo ikke ubegrenset med gode pokemon… Har klart de andre lederene. Er på level 41..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (6 timer siden):

Haha, hvem er du på Pokémon? 

Men ja, 18 (i dag blir det da) passer bra for meg 🙂

Sup3r4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.dexerto.com/pokemon/how-to-beat-giovanni-pokemon-go-1546209/?amp

Sjekk ut denne for forslag til Counters for alle tre. Men ja, pass på Moves også, ikke bare Pokemon. Du kan jo bruke TM for å endre move/attack, på de Pokemonene du har. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg tok Giovanni på første forsøk med 3 stk. Melmetal, med Thunder Shock/Thunderbolt og Flash Cannon.

Jeg fikk Shadow Lugia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2021 at 1:48 PM, AnonymBruker said:

Jeg trengte 3 forsøk. Måtte prøve meg fram litt. Han hadde ikke Kingler hos meg, men Rhyperior med ground fast attack og stone edge som charged attack.  Tok han med Rhyperior med rock-attacks som fungerte brukbart mot Persian og tok begge skjoldene hans, Gyarados med water attacks mot Rhyperior og Tyranitar med dark attacks mot Lugia. Forsøkte meg med en 4* max cp Melmetal mot Lugia, men etter 3 Thunderbolts så hadde jeg såvidt tatt halve hp'en så det funka dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok Giovanni med Tyranitar, Roserade og Melmetal. Alle med optimale moveset og 3*. 

Anonymkode: ed522...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med rocket ballongene. Har sett 1 i dag 😳 det skal liksom være flere av dem. Til vanlig er så de sinnsykt plagsomme, men nå vil jeg jo se dem, og så er de ikke der 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (7 minutter siden):

Hva skjer med rocket ballongene. Har sett 1 i dag 😳 det skal liksom være flere av dem. Til vanlig er så de sinnsykt plagsomme, men nå vil jeg jo se dem, og så er de ikke der 🥺

Jeg har hatt sikkert 7 i dag, i tillegg har jeg pokéstop i hagen så her kryr det av Grunts 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teatrica skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt sikkert 7 i dag, i tillegg har jeg pokéstop i hagen så her kryr det av Grunts 🙂

Jeg har radar oppe formå finne disse «lederne», må slå 3 av dem, og Giovanni, for å fullføre Hoopa greiene.

I går hadde jeg mange, 5 grunts ikke noe problem. I dag dukket en opp på jobb, men hadde ikke akkurat tid til å prøve med da, siden Arlo ikke bare er småkaker.

Har ikke sett en eneste ballong siden. Har vært innom mange ganger i dag, men nada 🥺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (4 minutter siden):

Hva er det i hagen din som har blitt gjort til pokestop? Jeg vil også ha pokestop i hagen og trenger tips 😃

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det i hagen din som har blitt gjort til pokestop? Jeg vil også ha pokestop i hagen og trenger tips 😃

Anonymkode: 85784...1c0

Den er ikke i hagen, sånn egentlig - men jeg rekker fram til den uansett hvor jeg befinner meg hjemme. Det er en lekeplass på nedsiden av huset vårt, og det er der pokestopen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (5 minutter siden):

Jeg har radar oppe formå finne disse «lederne», må slå 3 av dem, og Giovanni, for å fullføre Hoopa greiene.

I går hadde jeg mange, 5 grunts ikke noe problem. I dag dukket en opp på jobb, men hadde ikke akkurat tid til å prøve med da, siden Arlo ikke bare er småkaker.

Har ikke sett en eneste ballong siden. Har vært innom mange ganger i dag, men nada 🥺

Har ikke hatt problemer med en eneste Rocket Leader siden jeg fikk samlet meg opp Melmetal'er (har 8 🤣) - tar alle, inkludert Giovanni med dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...