AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12221 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan det forklare hvorfor jeg taper kamper i GO Battle League som jeg absolutt burde ha vunnet? Siden jeg spiller med 4* og likevel blir slått av en jeg i teorien burde ha knust? Anonymkode: 0ed30...6d4 Det kan ha med saken å gjøre ja. 4* er best til master league da, og til raid. Men til great og ultra league er det generelt sett 0-15-15 som er best (enkelte unntak). Men tror også det har noe med at alle i verden spiller på samme servere, og de står i USA. Dette er ikke vanlig for andre spill, fordi det vil bli forsinkelser i nettet, verre dess lengre unna en er. Vanligvis har en servere i ulike verdensdeler. Lagt merke til at motstander ofte får trekk før deg, selv om trekket ditt er fult ladd? Pga jobb er jeg våken på litt varierende tid av døgnet. Mulig jeg innbiller meg det, men mitt inntrykk er at det er lettere for meg å vinne om jeg spiller når det er natt i USA. Da matcher en stort sett mot folk i andre verdensdeler, og vil ha mer lik forsinkelse inn mot serverne. Anonymkode: d1dd2...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12222 Del Skrevet 5. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Lagt merke til at motstander ofte får trekk før deg, selv om trekket ditt er fult ladd? Anonymkode: d1dd2...f2a Ja, veldig ofte. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12223 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg er enig i samme som Abd1dd2...f2a skriver. 1- sjekk om du har best IV, for Great league (eller eventuelt ultra league men nå er det vel GL som gjelder). F.eks. en app som heter Poke Genie. 2. - Har du sjekket at du har de beste Pokemon, og med riktige attack? Regner med men allikevel. Det er ikke nok å ha Altaria liksom, du må ha Altaria med riktig fast attack, og to charged attack, en drage, en fairy, f.eks. 3 - ikke trykk fortest mulig på attack! Dette lønner seg ikke i PVP, du må heller prøve å finne riktig rytme, for å treffe på fast attack. 4. Eller ja, synes også det virker å hjelpe å spille når USA sover. 5 - og en ting til. Det er "fikset" spill 😂. Dine motstandere er ikke tilfeldig valgt, virker det som. Så hvis jeg spiller flere kamper med samme lag, møter jeg plutselig på flere som har nøyaktig samme lag. Da må man jo bytte til et lag av counters.. Anonymkode: b4434...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12224 Del Skrevet 10. juni 2021 Bør jeg bruke alle mine candu på å evolve en 15/14/15 Timburr? Eller skal jeg fortsette å leve i håpet på å få en 15/15/15? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12225 Del Skrevet 10. juni 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Bør jeg bruke alle mine candu på å evolve en 15/14/15 Timburr? Eller skal jeg fortsette å leve i håpet på å få en 15/15/15? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 0ed30...6d4 Timbur evolves jo "gratis" ved bytting. Så ville egentlig heller satset på å bytte mange Timburr med en venn, i håp om å få en bra en, og kanskje også lucky... Men ja, ellers kan du utvikle denne. Ville heller utviklet den enn 4*. Jeg har en skrek om å utvikle 4*, også kommer det en Community Day med super bra attack, og da angrer man... Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. juni 2021 #12226 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Timbur evolves jo "gratis" ved bytting. Så ville egentlig heller satset på å bytte mange Timburr med en venn, i håp om å få en bra en, og kanskje også lucky... Men ja, ellers kan du utvikle denne. Ville heller utviklet den enn 4*. Jeg har en skrek om å utvikle 4*, også kommer det en Community Day med super bra attack, og da angrer man... Anonymkode: b4434...f02 Nettopp. Var det jeg gjorde med Gible. Fikk en 100% i egg. Evolvet den. 14 dager senere skrives det at Gible kommer på neste Community day 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. juni 2021 #12227 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 2.27): Lagt merke til at motstander ofte får trekk før deg, selv om trekket ditt er fult ladd? Pga jobb er jeg våken på litt varierende tid av døgnet. Mulig jeg innbiller meg det, men mitt inntrykk er at det er lettere for meg å vinne om jeg spiller når det er natt i USA. Da matcher en stort sett mot folk i andre verdensdeler, og vil ha mer lik forsinkelse inn mot serverne. Anonymkode: d1dd2...f2a Dette har jeg også lagt merke til, men ikke tenkt over. Tenkte bare det var tilfeldig. Det er faktisk lettere å vinne hvis man spiller sent på kvelden eller natta! Og ja, i det siste har jeg lagt spesielt merke til at jeg ofte står og trykker på fulle charge moves i flere sekunder, uten at det skjer noe, og så rekker motstanderen å få trekk først. Ganske irriterende... Og så irriterer det meg at jeg ikke klarer å få tak i galarian slowpoke! Jeg jobber i sentrum og har snurret pokestop og sjekket raids tre dager på rad, men har så langt ikke sett snurten til verken raids eller oppgaver som gir meg denne luringen. Irriterende! Hvis noen av Pogo-vennene mine kommer over et raid med galarian slowpoke, så blir jeg hoppende glad om jeg får invite (YlvaRamona)! Endret 10. juni 2021 av Ardwinna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordilandet Skrevet 10. juni 2021 #12228 Del Skrevet 10. juni 2021 Ardwinna skrev (1 time siden): Dette har jeg også lagt merke til, men ikke tenkt over. Tenkte bare det var tilfeldig. Det er faktisk lettere å vinne hvis man spiller sent på kvelden eller natta! Og ja, i det siste har jeg lagt spesielt merke til at jeg ofte står og trykker på fulle charge moves i flere sekunder, uten at det skjer noe, og så rekker motstanderen å få trekk først. Ganske irriterende... Og så irriterer det meg at jeg ikke klarer å få tak i galarian slowpoke! Jeg jobber i sentrum og har snurret pokestop og sjekket raids tre dager på rad, men har så langt ikke sett snurten til verken raids eller oppgaver som gir meg denne luringen. Irriterende! Hvis noen av Pogo-vennene mine kommer over et raid med galarian slowpoke, så blir jeg hoppende glad om jeg får invite (YlvaRamona)! Jeg har vært på flere raids med den. Skal invitere deg på neste jeg ser. Har deg som venn alerede 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12229 Del Skrevet 10. juni 2021 1 hour ago, Ardwinna said: Dette har jeg også lagt merke til, men ikke tenkt over. Tenkte bare det var tilfeldig. Det er faktisk lettere å vinne hvis man spiller sent på kvelden eller natta! Og ja, i det siste har jeg lagt spesielt merke til at jeg ofte står og trykker på fulle charge moves i flere sekunder, uten at det skjer noe, og så rekker motstanderen å få trekk først. Ganske irriterende... Og så irriterer det meg at jeg ikke klarer å få tak i galarian slowpoke! Jeg jobber i sentrum og har snurret pokestop og sjekket raids tre dager på rad, men har så langt ikke sett snurten til verken raids eller oppgaver som gir meg denne luringen. Irriterende! Hvis noen av Pogo-vennene mine kommer over et raid med galarian slowpoke, så blir jeg hoppende glad om jeg får invite (YlvaRamona)! Jeg har sett den i raid ên gang. Latterlig hvor sjelden den er med tanke på at det er en event. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. juni 2021 #12230 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sett den i raid ên gang. Latterlig hvor sjelden den er med tanke på at det er en event. Anonymkode: 0ed30...6d4 Og man finner knapt de oppgavene hvor man kan få den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12231 Del Skrevet 10. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Timbur evolves jo "gratis" ved bytting. Så ville egentlig heller satset på å bytte mange Timburr med en venn, i håp om å få en bra en, og kanskje også lucky... Men ja, ellers kan du utvikle denne. Ville heller utviklet den enn 4*. Jeg har en skrek om å utvikle 4*, også kommer det en Community Day med super bra attack, og da angrer man... Anonymkode: b4434...f02 Jeg har en ekstra tlf med en annen konto, men jeg orker ikke å spille dobbelt. Så konto nr. 2 skjer det ikke mye på med mindre jeg får en oppgave hvor jeg må trade. Jeg har ingen venner som spiller og hvis jeg evolver denne og det blir CD så har jeg en elite charged TM's jeg kan bruke. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12232 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg fant hele to oppgaver som ga med Galarian Slowpoke, og det var to raids med de også, så er for lengst ferdig med de taskene. 🙈 Jeg bor i Asker men det kan da ikke være så forskjell mellom Asker og Oslo liksom. Oppgavene: Evolve 3 slowpoke, og Win a raid in under 60 seconds som gir Galarian Slowpoke. Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. juni 2021 #12233 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har sett den i raid ên gang. Latterlig hvor sjelden den er med tanke på at det er en event. Anonymkode: 0ed30...6d4 Sant! Hannah80 skrev (22 timer siden): Og man finner knapt de oppgavene hvor man kan få den. Ja jeg har snurret som en gal i hele nærområdet, i dagesvis. Idag fikk jeg endelig oppgaven "win a raid in 60 seconds" og tok et Shinx-raid. Endelig galarian Slowpoke! Og den perverse t-skjorta i premie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. juni 2021 #12234 Del Skrevet 11. juni 2021 Ardwinna skrev (10 minutter siden): Sant! Ja jeg har snurret som en gal i hele nærområdet, i dagesvis. Idag fikk jeg endelig oppgaven "win a raid in 60 seconds" og tok et Shinx-raid. Endelig galarian Slowpoke! Og den perverse t-skjorta i premie! Hehe, bra:) Syns det er kjipt at man må lete rundt i halve fylket før man finner eventoppgavene. Fant heldigvis 2 av de hvor man måtte evolve 3 Slowpoke. Men for et slit å finne dem😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordilandet Skrevet 11. juni 2021 #12235 Del Skrevet 11. juni 2021 Kan man bytte den slowpoken med gult hode til seg? Jeg har to. Men man må kanskje være nært hverandre for å bytte? Har tradet lite, så vet ikke helt kjørereglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #12236 Del Skrevet 12. juni 2021 21 hours ago, Nordilandet said: Kan man bytte den slowpoken med gult hode til seg? Jeg har to. Men man må kanskje være nært hverandre for å bytte? Har tradet lite, så vet ikke helt kjørereglene. Ganske sikker på at du må fange den for å få "godkjent" på challenge. På en av de tidligere collection challenges så fikk jeg en av de du måtte fange fra et egg og den ble ikke registrert der så er sikkert det samme ved bytting. Når det gjelder avstand så må du være innenfor 100 meter fra den du vil bytte med. Anonymkode: 0ed30...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12237 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg har fått field research som gir galarian slowpoke hver dag, kun ved å ta den vanlige runden min til de nærmeste stoppene. Mulig jeg har vært heldig da? Anonymkode: 67258...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12238 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 9.21): Jeg er enig i samme som Abd1dd2...f2a skriver. 1- sjekk om du har best IV, for Great league (eller eventuelt ultra league men nå er det vel GL som gjelder). F.eks. en app som heter Poke Genie. 2. - Har du sjekket at du har de beste Pokemon, og med riktige attack? Regner med men allikevel. Det er ikke nok å ha Altaria liksom, du må ha Altaria med riktig fast attack, og to charged attack, en drage, en fairy, f.eks. 3 - ikke trykk fortest mulig på attack! Dette lønner seg ikke i PVP, du må heller prøve å finne riktig rytme, for å treffe på fast attack. 4. Eller ja, synes også det virker å hjelpe å spille når USA sover. 5 - og en ting til. Det er "fikset" spill 😂. Dine motstandere er ikke tilfeldig valgt, virker det som. Så hvis jeg spiller flere kamper med samme lag, møter jeg plutselig på flere som har nøyaktig samme lag. Da må man jo bytte til et lag av counters.. Anonymkode: b4434...f02 Ja, det med trekk er veldig viktig - og fort gjort å glemme å tenke på. En pokemon med beste trekkene vil som oftest gjøre det bedre enn en med perfekt pvp-IV, men feil trekk. IV betyr generelt sett mindre enn en skulle tro. Trekkene og spillerens taktikk er stort sett mest utslagsgivende. I tillegg må en kjenne til typer. Altså gress, ild, vann osv. Vite hvilke typer som er supereffektiv mot hvilke pokemon. Og vite hvilke typer som motstår hvilke typer. Og for å gjøre det enda litt mer komplisert, så er det ikke bare pokemon som har typer - trekkene har også typer! Jeg har f.eks en gresstype med ildangrep, perfekt til å lure motstander med pokemon som motstår gress - men er svak mot ild Anonymkode: d1dd2...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #12239 Del Skrevet 14. juni 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har f.eks en gresstype med ildangrep, perfekt til å lure motstander med pokemon som motstår gress - men er svak mot ild Anonymkode: d1dd2...f2a Roselia med fireball, kanskje? 😅 Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12240 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 15.44): Roselia med fireball, kanskje? 😅 Anonymkode: b4434...f02 Nope, den hadde jo community day for ikke så lenge siden, så regner med det er litt kjent. Men samme gata ja Anonymkode: d1dd2...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå