Hanne67 Skrevet 28. juni 2018 #9261 Del Skrevet 28. juni 2018 Det ble en Meowth i egget fra deg, Taperen. Jeg fikk et egg til fra deg idag, og ellers har jeg to fra Drammen, ett fra Harstad, ett fra Rogaland og ett fra Asker. Junior og jeg var innom Kistefos-museet på Jevnaker i ettermiddag, og der er det mange pokestops og 3 gymmer. Fikk sendt endel gaver derfra + har 10 på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #9262 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg vil også ha venner😊😊 3332 7186 8590 Legg meg gjerne til👍🏻 Anonymkode: 59ce9...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 28. juni 2018 #9263 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg fikk en Grimer fra Australia i dag! Ellers har jeg 12-15 stk herfra men bortsett fra Hanne67 har jeg ingen kobling mellom nick her og trainer der. Ikke at det gjør noe heller. Jeg er i samme by som en herfra i dag, men har antakelig ikke noe spennende å bytte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 28. juni 2018 #9264 Del Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Hanne67 skrev: Det ble en Meowth i egget fra deg, Taperen. Jeg fikk et egg til fra deg idag, og ellers har jeg to fra Drammen, ett fra Harstad, ett fra Rogaland og ett fra Asker. Junior og jeg var innom Kistefos-museet på Jevnaker i ettermiddag, og der er det mange pokestops og 3 gymmer. Fikk sendt endel gaver derfra + har 10 på lager. Ja det går for det meste i Meowth her også, kjedelige greier, gidder ikke kjøpe nye inkubatorer nå, så får håpe det kommer en Wulpix i et egg snart, ikke får datteren min Wilpix heller, så kan ikke trade heller vi i mellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. juni 2018 #9265 Del Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, Taperen skrev: Ja det går for det meste i Meowth her også, kjedelige greier, gidder ikke kjøpe nye inkubatorer nå, så får håpe det kommer en Wulpix i et egg snart, ikke får datteren min Wilpix heller, så kan ikke trade heller vi i mellom. I dag fikk jeg min andre Vulpix. Mine to har kommet fra egg fra Oslo og Asker Krysser fingrene for at du snart får en du også! Jeg håper jeg får flere så jeg kan evolve til alolan Ninetales, den er så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 28. juni 2018 #9266 Del Skrevet 28. juni 2018 22 minutter siden, Macaroni skrev: Jeg fikk en Grimer fra Australia i dag! Ellers har jeg 12-15 stk herfra men bortsett fra Hanne67 har jeg ingen kobling mellom nick her og trainer der. Ikke at det gjør noe heller. Jeg er i samme by som en herfra i dag, men har antakelig ikke noe spennende å bytte uansett. Så moro å få en helt fra Australia! Jeg har sendt gave til noen av de fra utlandet, men ennå ikke fått noen tilbake. Jeg er venn med deg, - heter Sandhoel i PoGo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #9267 Del Skrevet 29. juni 2018 21 hours ago, Taperen said: Ser at vi nå kan ha samle opp 10 gaver, det syntes jeg var greit, var litt lite med 5 gaver før vi evt måtte sende de videre, tror jeg sendte avsted 40-50 gaver i går Nice! Enig i at 5 var veldig lite, spesielt når man kan sende 20 om dagen. 21 hours ago, Hanne67 said: Det er ikke alle som liker å legge ut koder offentlig, inkl. meg selv. Ja, jeg fant ut at alolan Rattata kan fanges wild og flere blir det visst, men uansett er det bare alolan i 7 km eggene nå. Så ikke gjør det da de aller fleste får da nok venner fra de som faktisk legger ut kodene sine. Og det er så mange at det er bare å velge og vrake. Anonymkode: de4de...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 29. juni 2018 #9268 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Jeg var en tur i sentrum på morgenen og snurret endel, men fikk ingen gaver. Det hjalp ikke om jeg kom under 5 heller, i tilfelle de hadde forandret på det igjen. Jeg tok ned en gym, satte inn en, og ellers fanget litt. Får prøve å få flere gaver seinere, men har fortsatt fire på lager. Endret 29. juni 2018 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 29. juni 2018 #9269 Del Skrevet 29. juni 2018 20 minutter siden, Hanne67 skrev: Jeg var en tur i sentrum på morgenen og snurret endel, men fikk ingen gaver. Det hjalp ikke om jeg kom under 5 heller, i tilfelle de hadde forandret på det igjen. Jeg tok ned en gym, satte inn en, og ellers fanget litt. Får prøve å få flere gaver seinere, men har fortsatt fire på lager. Får ikke håpe de har strupet igjen utgivelse av gaver, jeg skal teste senere i dag når jeg skal på jobb, fikk ihvertfall en del gaver så sent som kl 20 i går kveld, sendte avgårde rundt 45 gaver i løpet av gårdagens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 29. juni 2018 #9270 Del Skrevet 29. juni 2018 12 minutter siden, Taperen skrev: Får ikke håpe de har strupet igjen utgivelse av gaver, jeg skal teste senere i dag når jeg skal på jobb, fikk ihvertfall en del gaver så sent som kl 20 i går kveld, sendte avgårde rundt 45 gaver i løpet av gårdagens. Ja, jeg fikk mange gaver igår ettermiddag/kveld. Jeg har ikke snurret så tidlig på dagen før, men det skal vel ikke ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 29. juni 2018 #9271 Del Skrevet 29. juni 2018 Det gikk i rykk og napp med gaver i fra snurringen i formiddag, har nå fått sendt avgårde 50 eller 60 gaver, kom ut av tellingen, rart det ikke er en medalje vi kan få etter hvor mye vi sender/åpner av gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 29. juni 2018 #9272 Del Skrevet 29. juni 2018 Er det noen som vet hvorfor det er så stor forskjell i vennskapsnivå, selv om man bytter gaver hver dag? Det hender jeg får opp Error (0), men vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 29. juni 2018 #9273 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg har 20 venner, og er kjempeglad hver gang jeg får gave. Men blir frustrert over hvor få gaver jeg får på stopp og gym, som jeg kan sende tilbake😐 jeg vil jo veldig gjerne sende gaver tilbake til alle dere som sender til meg. Så jeg håper det vil skje en endring etterhvert slik at man får det oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juni 2018 #9274 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg fikk min første Vulpix i dag, den kom fra Asker. Synes og vi får mindre gaver nå, så jeg får ikke gitt til alle hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 29. juni 2018 #9275 Del Skrevet 29. juni 2018 Klarte ikke å holde tellingen, men regner med jeg klarte å sende ut ca 80 gaver i dag, veldig opp og ned med hva en får, noen ganger 3-4 gaver på rad, men i kveld fikk jeg kun 2 gaver på de siste 13 jeg snurret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 29. juni 2018 #9276 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg har inntrykk av at man lettere får gaver fra andre gymmer/stops enn de man pleier å snurre mest. Når jeg snurrer her hjemme får jeg veldig få gaver, men i dag da jeg snurret i nabobyen fikk jeg gave på hvert eneste snurr nesten (men ikke hvis man snurrer samme flere ganger, da stopper moroa). Jeg har én venn fra utlandet og fikk gitt henne gave i dag, så nå venter jeg i spenning på gave fra USA Håper jeg får et egg derfra! Hva synes dere forresten om at vi i juli får Kanto-pokiser (Snorlax?) som belønning for å fullføre oppdrag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 30. juni 2018 #9277 Del Skrevet 30. juni 2018 3 timer siden, momo skrev: Jeg fikk min første Vulpix i dag, den kom fra Asker. Synes og vi får mindre gaver nå, så jeg får ikke gitt til alle hver dag. Kult, kanskje den er fra meg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 30. juni 2018 #9278 Del Skrevet 30. juni 2018 4 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg har inntrykk av at man lettere får gaver fra andre gymmer/stops enn de man pleier å snurre mest. Når jeg snurrer her hjemme får jeg veldig få gaver, men i dag da jeg snurret i nabobyen fikk jeg gave på hvert eneste snurr nesten (men ikke hvis man snurrer samme flere ganger, da stopper moroa). Jeg har én venn fra utlandet og fikk gitt henne gave i dag, så nå venter jeg i spenning på gave fra USA Håper jeg får et egg derfra! Hva synes dere forresten om at vi i juli får Kanto-pokiser (Snorlax?) som belønning for å fullføre oppdrag? Jeg har sendt gave til noen fra utlandet, men ingen har verken åpnet sin eller sendt meg noe, - mulig jeg er langt nede på lista deres, hehe. Greit å få littt mer Snorlax-candy, men jeg hadde håpet det skulle være flere legendariske/sånne man bare får på høye level raids. Siden jeg spiller alene så er de umulige å få tak i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9279 Del Skrevet 30. juni 2018 Etter 18 Meowth, 7 Sandshrew og 4 Grimer fikk jeg endelig en Vulpix sendt i egg fra Japan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. juni 2018 #9280 Del Skrevet 30. juni 2018 5 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg har inntrykk av at man lettere får gaver fra andre gymmer/stops enn de man pleier å snurre mest. Når jeg snurrer her hjemme får jeg veldig få gaver, men i dag da jeg snurret i nabobyen fikk jeg gave på hvert eneste snurr nesten (men ikke hvis man snurrer samme flere ganger, da stopper moroa). Jeg har én venn fra utlandet og fikk gitt henne gave i dag, så nå venter jeg i spenning på gave fra USA Håper jeg får et egg derfra! Hva synes dere forresten om at vi i juli får Kanto-pokiser (Snorlax?) som belønning for å fullføre oppdrag? Hvis bare Snorlaxen kan bli brukenes til noe så blir det bra, hvis ikke så er det skuffende, har jo haugevis av den i fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå