Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan

Skal til London i helgen og har mase 10 km egg. Passer da greit at man får klekket de på halve distansen på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, padawan skrev:

Skal til London i helgen og har mase 10 km egg. Passer da greit at man får klekket de på halve distansen på søndag.

Ikke halve distansen nei, nå er du helt på tryne:fnise: 1/4 distanse, hørtes ikke det bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Akkurat nå, Taperen skrev:

Ikke halve distansen nei, nå er du helt på tryne:fnise: 1/4 distanse, hørtes ikke det bedre ut :)

Whaaat?! Påstår du jeg er komatøs når jeg leser slikt på morgenkvisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, padawan skrev:

Skal til London i helgen og har mase 10 km egg. Passer da greit at man får klekket de på halve distansen på søndag.

Jepp, 1/4 ja. ;) Husk også at det bare er mellom kl 10 a.m og 1 p.m. i London. :) I Norge er det kl. 11.00 - 14.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

 

2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jepp, 1/4 ja. ;) Husk også at det bare er mellom kl 10 a.m og 1 p.m. i London. :) I Norge er det kl. 11.00 - 14.00.

Gjelder det også 10 km egg en har begynt å hatche og gått noen kilometer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, padawan skrev:

 

Gjelder det også 10 km egg en har begynt å hatche og gått noen kilometer med?

Nei, fra tidligere erfaring så gjelder bare de man setter igang etter eventet begynner. De man har begynt på må man gå ferdig med de km som står på. 

Edit: De man har begynt på beholder sin reduserte antall km etter at eventet er slutt, og til de er klekket.

https://www.google.no/amp/s/amp.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/89fp4b/will_eggs_already_walked_25_of_their_hatching/

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Takk for råd. Jeg har en haug med egg så da tror jeg at jeg venter med å starte klekking på de til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!!!! Endelig!!!! Skjønte tegninga da Pidgeyen var så vrang å få inn i ballen, og kjørte på med ultraball og razzberry og der ble det jaggu jackpot! :nordvesta: Nå må jeg bare delta i 10 raids... Det kan ta sin tid. Bra jeg har ferie! :P

36750151_10156262766681405_7609230250781

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jaaaaa!!!! Endelig!!!! Skjønte tegninga da Pidgeyen var så vrang å få inn i ballen, og kjørte på med ultraball og razzberry og der ble det jaggu jackpot! :nordvesta: Nå må jeg bare delta i 10 raids... Det kan ta sin tid. Bra jeg har ferie! :P

Gratulerer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen skriver at muligheten for å fange en shiny Roselia er borte nå. Det har vel aldri skjedd før. Alle pokemonene som blir lansert som shiny, fortsetter jo å være det.  Hva er annerledes med Roselia? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jaaaaa!!!! Endelig!!!! Skjønte tegninga da Pidgeyen var så vrang å få inn i ballen, og kjørte på med ultraball og razzberry og der ble det jaggu jackpot! :nordvesta: Nå må jeg bare delta i 10 raids... Det kan ta sin tid. Bra jeg har ferie! :P

 

Gratulerer, og på tide du var så heldig også! :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Ser noen skriver at muligheten for å fange en shiny Roselia er borte nå. Det har vel aldri skjedd før. Alle pokemonene som blir lansert som shiny, fortsetter jo å være det.  Hva er annerledes med Roselia? :)

Kanskje de har misforstått? Det er vel heller sånn at spawningen av shiny Roselia ikke lenger vil boostes, så heretter blir de vanskeligere å få tak i. Sånn har jeg forstått det men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Kanskje de har misforstått? Det er vel heller sånn at spawningen av shiny Roselia ikke lenger vil boostes, så heretter blir de vanskeligere å få tak i. Sånn har jeg forstått det men mulig jeg tar feil.

Ja, de må nok ha misforstått:) Iiik, det er SÅ mange Pokemon som kan være shiny nå. Så jeg får jo hurtig puls hver gang jeg trykker på en Pokemon 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Ja, de må nok ha misforstått:) Iiik, det er SÅ mange Pokemon som kan være shiny nå. Så jeg får jo hurtig puls hver gang jeg trykker på en Pokemon 😂

Jeg har nesten ingen shiny pokiser. Tror jeg har bare et par stykker, en Dratini og en Mareep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare funnet shiny når det har vært Community Day.

Roselia er nok shiny seinere også, men da spawner den mye sjeldnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg har nesten ingen shiny pokiser. Tror jeg har bare et par stykker, en Dratini og en Mareep.

Jeg har mange shiny. Men jeg spiller MYE da. Feks så fanget jeg rundt 600 Wailmer før shinyen ENDELIG kom😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...