Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg leser ikke så ofte på denne tråden, men spiller pokemon stort sett hver dag. Ingen av vennene mine spiller pokemon, så jeg lurer på om det er noen herifra jeg kan legge til. Er det noe annet forum dere som har fått venner fra USA og Japan har brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Bamba skrev:

Hei. 

Jeg leser ikke så ofte på denne tråden, men spiller pokemon stort sett hver dag. Ingen av vennene mine spiller pokemon, så jeg lurer på om det er noen herifra jeg kan legge til. Er det noe annet forum dere som har fått venner fra USA og Japan har brukt?

Hvis du går noen sider tilbake i denne tråden, så finner du endel koder lagt ut.

Her finner du masse koder fra utlandet, og ellers er det lagt ut endel på Reddit. Google "Pokemon friends code"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte opp Pokemon go i forskjellige byer på Facebook og bare la til noen random folk rundt om i verden, velg de som er ferskest (lagt ut i løpet av den siste timen), fikk treff på nesten alle og har nå en eller to fra hver verdensdel i tilleg til en liten gjeng herfra. 

I dag har jeg ikke fått pogoet noe, dessverre, men jeg hadde tre gaver igjen fra i går jeg fikk sendt ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hog skrev:

Eneste jeg har reagert på der er når jeg fikk gift fra et pokestop jeg går forbi så og si daglig :ler: 

Same, same :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert med på fjelltur på nye stier i dag og hadde spillet åpent for å klekke egg. Til min store overraskelse var det jaggu et pokestop der oppe langt oppi skauen (ved en grotte) og flere pokiser! Jeg fikk snurret to ganger men fikk dessverre ikke noen gave derfra. Men fikk hentet ut noen gaver på vei hjem fra turen da jeg passerte sentrum, så det ble faktisk noen flere gaver delt ut i dag! :)
Ikke så veldig spennende på klekkefronten da, mest Meowth, Sandslash og en Poochyena. Jeg er veldig spent på hva det er i egget jeg har fått i fra California :)

Så forresten nå at man fremover kan være heldig og få Ditto som belønning for å fullføre oppgaver! Yey! :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

 

Så forresten nå at man fremover kan være heldig og få Ditto som belønning for å fullføre oppgaver! Yey! :nordvesta:

Da er det håp for at du endelig får Ditto også. :)

Siden jeg ble stående så lenge på 5/8 har jeg helt glemt oppgavene på neste nivå. :P Jeg har snart nok til å evolve to Magicarp (holder med én) og 10 raids skal jeg vel alltids få til.

Det blir spennende å se hvordan det går i helgen, og om alle rewards blir unlocked. 

 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en oversikt som viser hva som blir låst opp under visse forutsetninger:

Snart er det XP, så blir det candy og tilslutt stardust:

 

summergameplay2018_en.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og vannet på kirkegården og fikk 3 gaver fra de to gymmene og ene pokestopet der. Jeg skal ut å kjøre idag, så da blir det forhåpentligvis flere gaver å gi bort, - ellers har det vært lite her.

Etter hva jeg har lest på nettet så blir det 3 x XP for fanging og klekking, 2 x XP for raids og 1 time på lucky egg. Starter klokken 22.00 ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er mye godt i vente nå Hanne67 :) men så er det disse hersens familie besøkene i ferien da :Phatt besøk i helgen, og får nytt besøk i fra onsdag/torsdag til søndag, tru jeg legger meg inn på psykiatrisk......

Fikk nå endelig en Vulpix i fra Japan i helgen, ble også en shiny Roselia.

Fikk da snurret litt i går da, så fikk vel avgårde ca 20 gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Taperen skrev:

Ja er mye godt i vente nå Hanne67 :) men så er det disse hersens familie besøkene i ferien da :Phatt besøk i helgen, og får nytt besøk i fra onsdag/torsdag til søndag, tru jeg legger meg inn på psykiatrisk......

Fikk nå endelig en Vulpix i fra Japan i helgen, ble også en shiny Roselia.

Fikk da snurret litt i går da, så fikk vel avgårde ca 20 gaver.

Hehe, du får ta de med på jakt eller passe på når de har sovnet (eller før de våkner om morgenen). :PKoselig med familiebesøk, men ergerlig at de skulle komme akkurat nå da. Nå i skoleferien må jeg ha med meg junior, og han er ikke på langt nær så interessert som meg. Idag skal jeg ta han med til en lekeplass med masse pokestops rundt, så da kan vi ha det gøy begge to.

Gratulerer med alolan Vulpix og shiny Roselia! Jeg klekker snart et egg fra Italia, og da skal jeg åpne en gave så jeg får et nytt egg derfra.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er på utkikk etter noen i Osloområdet som har Heracross og/eller Relicath å bytte.

 

jeg har Corsola, Tropius, Khangaskhan og Farfetchd å bytte tilbake.

 

Send meg dn PM hvis du vil bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en alolan Grimer fra Aust-Agder i dag! :nordvesta:

Og så gikk jeg glipp av en Solrock... :( Jaja, håper den dukker opp igjen en annen gang.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk en alolan Grimer fra Aust-Agder i dag! :nordvesta:

Og så gikk jeg glipp av en Solrock... :( Jaja, håper den dukker opp igjen en annen gang.
 

Gratulerer! :) Synes alolan Muk har så fine farger! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, momo skrev:

Blir det dobbel XP nå?

Dobbel XP på raid, trippel XP ved klekking og fangst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Taperen skrev:

Dobbel XP på raid, trippel XP ved klekking og fangst :)

Takk. Trodde det var dobbel XP på alt, så nå har jeg evolvet 1 time, brukte egg da, men jeg ville jo ha både dobbel XP og egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, momo skrev:

Takk. Trodde det var dobbel XP på alt, så nå har jeg evolvet 1 time, brukte egg da, men jeg ville jo ha både dobbel XP og egg.

Hanne67 la ut litt tidligere i tråden om hva som kunne ventes dersom vi klarte å innfri målene i forbindelse med eventet i Dortmund, ingen extra XP ved evolving er nevnt der, jeg holder også på med evolving nå, må få renset opp litt, blir stadig fullt selv om jeg har maks bag.

Kan ellers legge til at eventet i Dortmund var vellykket selv om det var litt nett problemer første dagen, hele 170 000 mennesker var innom eventet i helgen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corsola vil spawne i Europa frem til midnatt eller 01.00, er ikke så god i disse utenlandske tidene :P Roselia vil være mulig som shiny i samme periode.

De har også luket bort problemene som gjorde at vi ikke utviklet bedre vennskap, så nå blir vi bedre venner for hver dag som går :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...