Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir jo en del XP ettersom vi blir bedre og bedre venner, elsker dere alle sammen 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket over eggene jeg har fått i gave, og det var to fra Drammen, ett fra Rogaland og ett fra Trondheim. Det siste har jeg satt til klekking nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg åtte egg i rugekassene, 7 km egg i fra Madrid, Trondheim, Hongkong, Vest Agder, har også 2x10 km egg til klekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det meg da. Som ikke tør dele trainer-ID her inne. Jeg er for aktiv i byen jeg bor i, og er i messenger-grupper for raids osv. Jeg har foreløpig bare en venn 😂 Og syns det blir for åpent. 

Har klekket 1 7 km egg og fått ratata flere ganger, evolvet den. Ellers blir nok denne greia kjedelig for min del siden jeg er pyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, miss summers skrev:

Og så er det meg da. Som ikke tør dele trainer-ID her inne. Jeg er for aktiv i byen jeg bor i, og er i messenger-grupper for raids osv. Jeg har foreløpig bare en venn 😂 Og syns det blir for åpent. 

Har klekket 1 7 km egg og fått ratata flere ganger, evolvet den. Ellers blir nok denne greia kjedelig for min del siden jeg er pyse. 

Du kan jo dele bruker-iden din som anonym, eller bare legge til de som har delt sin. 

Anonymkode: a75f7...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, miss summers skrev:

Og så er det meg da. Som ikke tør dele trainer-ID her inne. Jeg er for aktiv i byen jeg bor i, og er i messenger-grupper for raids osv. Jeg har foreløpig bare en venn 😂 Og syns det blir for åpent. 

Har klekket 1 7 km egg og fått ratata flere ganger, evolvet den. Ellers blir nok denne greia kjedelig for min del siden jeg er pyse. 

Med mindre du heter miss summers i pogo også kommer ikke jeg til å huske hvem som er hvem i hvert fall. Tror det er bare taperen jeg husker brukernavnet på :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo dele bruker-iden din som anonym, eller bare legge til de som har delt sin. 

Anonymkode: a75f7...cf3

Hva om vi spiller på samme sted da? Og folk skjønner at jeg er på KG :ohmy:

16 minutter siden, hog skrev:

Med mindre du heter miss summers i pogo også kommer ikke jeg til å huske hvem som er hvem i hvert fall. Tror det er bare taperen jeg husker brukernavnet på :ler: 

Nei! Heter ikke det :fnise: Men det kan jo hende du kjenner det igjen i messenger-gruppa! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å få så mange gaver. Og jeg gir så lenge jeg har, i dag fikk jeg vel gitt til alle. Går nå med 2 stk 7 km egg, og veldig spent på hva det blir. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg kikket over eggene jeg har fått i gave, og det var to fra Drammen, ett fra Rogaland og ett fra Trondheim. Det siste har jeg satt til klekking nå.

Mine egg er i fra Buskerud, Oslo (to egg) og Trondheim :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miss summers skrev:

Og så er det meg da. Som ikke tør dele trainer-ID her inne. Jeg er for aktiv i byen jeg bor i, og er i messenger-grupper for raids osv. Jeg har foreløpig bare en venn 😂 Og syns det blir for åpent. 

Har klekket 1 7 km egg og fått ratata flere ganger, evolvet den. Ellers blir nok denne greia kjedelig for min del siden jeg er pyse. 

Om du legger til de som har delt sin, så er det jo ingen som får vite hvem du er. 

Det er gøy å dele gaver, og så er det den eneste måten å få 7 km egg og Alolan Pokemon på. Ekstra XP får man også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, miss summers skrev:

Hva om vi spiller på samme sted da? Og folk skjønner at jeg er på KG :ohmy:

Nei! Heter ikke det :fnise: Men det kan jo hende du kjenner det igjen i messenger-gruppa! 

Tror ikke du er SÅ sjenert, ingen som vet hvem du er, mitt kallenavn i pokemon er ihvertfall det eneste navnet jeg noen gang har "kalt" meg, men er en del i lokalmiljøet som vet hvem jeg er, selv om jeg nesten ALLTID spiller alene, er med i en lokal raidgruppe, men ytterst sjeldent jeg kan være med i raid, selv er jeg nokså beskjeden/sjenert, står ikke akurat utenfor bedehuset eller kirken her i  bygda og tapper vilt på en raidboss...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det blitt dårlig med både sending av gaver og klekking av egg, jeg er på hyttetur langt inne i skauen. Gleder meg til å komme tilbake til byen, har noen egg fra dere jeg gjerne vil klekke 😃 har ikke fått sendt gave tilbake til alle som har sendt i mangel på pokestop, men tar det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har fått gave fra tromsø er det meg 😄 har fått mye fra osloområdet. blandt annet et fra BI, var det noen av dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger flere å gi gaver til! 

De få jeg har på vennelista har ikke åpna gavene mine enda, og da får jeg ikke gitt bort de jeg har :P 

(tar den som anonym, jeg ;)

0767 7437 4054

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå meg en tur og klekke egg så jeg kan åpne flere gaver, i tilfelle det er noen alolan eggs i gavene :)
Skal ned til sentrum i kveld så kanskje jeg får snurret noen stops og hentet ut noen gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
32 minutter siden, Skeivskank skrev:

Om noen har fått gave fra tromsø er det meg 😄 har fått mye fra osloområdet. blandt annet et fra BI, var det noen av dere? 

Det var antageligvis meg. Jobben har avdelingskontor i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mormont skrev:

Her har det blitt dårlig med både sending av gaver og klekking av egg, jeg er på hyttetur langt inne i skauen. Gleder meg til å komme tilbake til byen, har noen egg fra dere jeg gjerne vil klekke 😃 har ikke fått sendt gave tilbake til alle som har sendt i mangel på pokestop, men tar det igjen :)

Jeg tror jeg fikk en gave fra deg i stad, og åpnet den nå som jeg hadde klekket et egg. Den inneholdt ett 7 km egg, 2 hyper potion og 5 pokeballer. :)

Egget jeg klekket nå kom fra Trondheim og inneholdt en Alolan Meowth.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...