Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis noen har fått gaver fra Nesøya, Holmen og nærliggende områder så var det fra meg :P 

Anonymkode: 18264...2bb

Den skulle jo ikke være AB, da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er full jeg. Måtte slette med hard hånd for å få plass til gavene.  Og jeg har ikke lyst å bruke pengene mine på å oppgradere sekken, de skal spares til neste CD. Luksusproblem, hehe. 

Tusen takk for alle gavene:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Puserjenta skrev:

Jeg er full jeg. Måtte slette med hard hånd for å få plass til gavene.  Og jeg har ikke lyst å bruke pengene mine på å oppgradere sekken, de skal spares til neste CD. Luksusproblem, hehe. 

Tusen takk for alle gavene:) 

Ja, det er bare å slette i vei på ting man vet at man ikke har så mye bruk for. Det er liksom grenser for hvor mye potion, revive og nanab bær man trenger. Jeg har masse pokecoins, så oppgraderte sekken en runde (har plass til 850 nå). Jeg setter inn i gymmer, så pleier å få 50 coins nesten hver dag.

P.S. Det er greit å være full på St. Hans, hihi. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slette neste ALT av potion og revive, er jo bare HELT utrolig det vi får i gavene, er jo for mye spør du meg, har plass til 2000 items, har vel 150 rare candy, 250 great balls, over 1300 ultra baller, hva skal man egentlig med det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Taperen said:

Må slette neste ALT av potion og revive, er jo bare HELT utrolig det vi får i gavene, er jo for mye spør du meg, har plass til 2000 items, har vel 150 rare candy, 250 great balls, over 1300 ultra baller, hva skal man egentlig med det.....

Bruke det? :P hva er friend coden din da, Taperen?

Anonymkode: de4de...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Ja, det kan nok bli litt varierende fra meg også, men ingen skal føle at man må gi gaver til de man får fra. Jeg skulle ønske at man kunne ha flere enn fem på lager, så hadde man litt mer å gå på, for det er jo ikke alle dager man spiller like mye. 

Enig, forventer ikke gaver fra alle jeg gir til, tar det som hyggelige overraskelser hvis de dukker opp istedet. Får ikke åpnet alle jeg har fått en gang siden man kun kan åpne 20 om dagen.

Liker at egg-pokisene viser hvor gaven kom fra! har en sandslah fra oppland, persian fra åkrehamn, grimer fra flekkefjord, sandshrew fra arendal, fire meowth fra oslo osv. :ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Macaroni skrev:

Må man ha ledig egg-plass for å få egg fra noen? Det er jo nesten alltid fullt.

Ja, det må du ha. Du kan vente med å åpne gaver til du har ledig plass :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Taperen skrev:

Må slette neste ALT av potion og revive, er jo bare HELT utrolig det vi får i gavene, er jo for mye spør du meg, har plass til 2000 items, har vel 150 rare candy, 250 great balls, over 1300 ultra baller, hva skal man egentlig med det.....

Tyranitar eller Mewtwo 👍 Og dra på skikkelig pokemon-jakt med lucky egg og bare bruk great og ultra baller. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruke det? :P hva er friend coden din da, Taperen?

Anonymkode: de4de...5e9

Bruke det?! ja det kan du si, har tatt 3—4 gymmer i dag, men når en får potion og revive i haugevis i fra gym spinning og gaver, så kan jeg tapetsere Oslo — Trondheim.....

Send meg en PM så får du koden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Macaroni skrev:

Må man ha ledig egg-plass for å få egg fra noen? Det er jo nesten alltid fullt.

 

9 minutter siden, hog skrev:

Ja, det må du ha. Du kan vente med å åpne gaver til du har ledig plass :) 

I tillegg må du huske å åpne gaven så snart et egg er klekket og før du snurrer pokestop/gym. Hvis du snurrer kan du "risikere" å få et egg derfra isteden, og dermed er det fullt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hog skrev:

Enig, forventer ikke gaver fra alle jeg gir til, tar det som hyggelige overraskelser hvis de dukker opp istedet. Får ikke åpnet alle jeg har fått en gang siden man kun kan åpne 20 om dagen.

Liker at egg-pokisene viser hvor gaven kom fra! har en sandslah fra oppland, persian fra åkrehamn, grimer fra flekkefjord, sandshrew fra arendal, fire meowth fra oslo osv. :ler: 

Da fikk du sikkert Grimer i fra meg, var innom der i dag ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Ja, det er bare å slette i vei på ting man vet at man ikke har så mye bruk for. Det er liksom grenser for hvor mye potion, revive og nanab bær man trenger. Jeg har masse pokecoins, så oppgraderte sekken en runde (har plass til 850 nå). Jeg setter inn i gymmer, så pleier å få 50 coins nesten hver dag.

P.S. Det er greit å være full på St. Hans, hihi. :fnise:

Det er det maaaaange år siden bestefar har vært på en St.Hans 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, hog skrev:

Enig, forventer ikke gaver fra alle jeg gir til, tar det som hyggelige overraskelser hvis de dukker opp istedet. Får ikke åpnet alle jeg har fått en gang siden man kun kan åpne 20 om dagen.

Liker at egg-pokisene viser hvor gaven kom fra! har en sandslah fra oppland, persian fra åkrehamn, grimer fra flekkefjord, sandshrew fra arendal, fire meowth fra oslo osv. :ler: 

Sikkert sandshrew fra meg da xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Da fikk du sikkert Grimer i fra meg, var innom der i dag ☺

Skulle jo skjønt den var fra deg siden det er Grimer :ler:

Håper alolan Grimer ikke gjemmer seg for deg like lenge som den vanlige gjorde!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyranitar eller Mewtwo 👍 Og dra på skikkelig pokemon-jakt med lucky egg og bare bruk great og ultra baller. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Mewtwo og andre legendariske har jeg ikke, har brukt noen på Tyranitar ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, hog skrev:

Skulle jo skjønt den var fra deg siden det er Grimer :ler:

Håper alolan Grimer ikke gjemmer seg for deg like lenge som den vanlige gjorde!

Hehe, du husker jakten min på Grimer😊

Var jo merkelig at du skulle få en i fra meg da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Taperen skrev:

Det er det maaaaange år siden bestefar har vært på en St.Hans 😊

Hehe, samme her. :) 

Iår er det nok heller på items i sekken, i likhet med Puserjenta. ;)

@hog: Mulig du fikk Sandslash av meg, - artig å få pokemoner fra andre steder i landet. :) Jeg har ikke klekket noen 7 km egg ennå, men blir spennende å se hva de inneholder.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
3 timer siden, Puserjenta skrev:

Jeg er full jeg. Måtte slette med hard hånd for å få plass til gavene.  Og jeg har ikke lyst å bruke pengene mine på å oppgradere sekken, de skal spares til neste CD. Luksusproblem, hehe. 

Tusen takk for alle gavene:) 

jeg har plass til 1000 items i inventoryet og har også måtte slette litt... må vel få oppgradert plassen.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...