Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Taperen skrev:

Tror nok Wulpix er den som er vanskeligst  å få.

Her kjøpte jeg en ultra Box i forrige uke mens den var på salg, hadde spart meg opp til over 4000 coins, så jeg ville ha noen inkubatorer, men har snart svidd de av alle i sammen:P gikk med konstant ni egg i rugemaskinen  i hele går, nå har jeg "bare" sju til klekking...:P

Blir en del XP av alle disse (u)venner, tror jeg fikk rundt 112000 XP bare i går :), nå har jeg snart ikke plass til flere venner.....

Det er bare når man får den første gaven fra en ny venn at man får 3000 xp? Jeg har gitt bort til en ny venn, men da får man ingenting før den har gitt gave tror jeg.

Om man får en gave fra samme venn i 7 dager, så får man 10.000 xp, - litt usikker på om det må være 7 dager på rad.

Fant litt info her: https://www.google.no/amp/s/pokemongohub.net/post/guide/friendship-level-bonuses-in-pokemon-go/amp/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er vel slik at begge må åpne for å få utløst XP.

Greit å lese litt rundt på diverse forum, så får en nå med litt ihvertfall, så får vi heller dele det viktigste her inne.

Åpnet nettop en gave i fra Ringerike sparebank, inneholdt bare potion og revive, håpet på en skikkelig feit sjekk...:Pden gaven var vel sikkert i fra deg din gnier....:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 14.33, neon_sun skrev:

Legg gjerne meg til :) 5993 1217 7028

Ligger strak med feber og nybakt baby da, så har ikke fått tak i gaver enda, men skal dele gavmildt så fort jeg kan :)

Gratulerer med baby! 😊 La deg til. Jeg er også hjemme med baby, perfekt å bruke pokemon go som motivasjon til trilleturer i permisjonen. 😊

Jeg vil gjerne ha venner, legg meg gjerne til. 😊

2560 5759 8528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Taperen skrev:

... har altså ikke sett snurten av Wulpix, noen av dere som har fått den?

Fått to. Kun fått en ratata da. 

Screenshot_20180627-121856.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Ja det er vel slik at begge må åpne for å få utløst XP.

Greit å lese litt rundt på diverse forum, så får en nå med litt ihvertfall, så får vi heller dele det viktigste her inne.

Åpnet nettop en gave i fra Ringerike sparebank, inneholdt bare potion og revive, håpet på en skikkelig feit sjekk...:Pden gaven var vel sikkert i fra deg din gnier....:fnise:

Hehe, ja det stemmer nok det, - jeg var innom Hønefoss på lørdag. Gaver fra banker pleier jo å være penger, så det burde ihvertfall vært pokecoins i den. :P

Jeg har et 7 km egg fra Flekkefjord som jeg har fått av deg, - skal sette på det etterpå (artig om jeg hadde fått en Wulpix). Ellers har jeg nok til å evolve min wonder alolan Grimer, synes alolan Muk har så fine farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Hehe, ja det stemmer nok det, - jeg var innom Hønefoss på lørdag. Gaver fra banker pleier jo å være penger, så det burde ihvertfall vært pokecoins i den. :P

Jeg har et 7 km egg fra Flekkefjord som jeg har fått av deg, - skal sette på det etterpå (artig om jeg hadde fått en Wulpix). Ellers har jeg nok til å evolve min wonder alolan Grimer, synes alolan Muk har så fine farger.

Hønefoss ja, var der i slutten av Mai og hentet en valp ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langt har jeg fått fire meowth, en sandshrew og en vulpix👍

Har ni egg på nå. Spennende å se hva de inneholder😀 Gøy med egg fra rundt omkring i verden.

Tusen takk til alle jeg har fått gaver av. Tror jeg har gitt tilbake til alle, nå jobber jeg meg gjennom resten sakte men sikkert. Har fått mange "venner", så det tar sin tid.

Grobirk

Anonymkode: 2da00...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så langt har jeg fått fire meowth, en sandshrew og en vulpix👍

Har ni egg på nå. Spennende å se hva de inneholder😀 Gøy med egg fra rundt omkring i verden.

Tusen takk til alle jeg har fått gaver av. Tror jeg har gitt tilbake til alle, nå jobber jeg meg gjennom resten sakte men sikkert. Har fått mange "venner", så det tar sin tid.

Grobirk

IMG_0803.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Taperen skrev:

Så langt har jeg klekket ut følgende alolan pokemons Meowth x8, Sandshrew x4 og Grimer x4, har altså ikke sett snurten av Wulpix, noen av dere som har fått den?

Jeg har fått én Vulpix, og den var fra Oslo :)

Noen flere som synes alolan Persian ser litt fjern ut? :ler:

36269353_10156243068661405_7141387215644

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått masse venner herfra etter at jeg la ut koden min. Kjempekoselig!! 😀 Men sliter med å få tak i nok gaver dessverre... Har 20 venner nå. Noen fra utlandet også, som jeg har funnet på nett. Deler ut gaver når jeg kan, og prøver å fordele jevnt 😀 Har to venner irl som jeg prioriterer først da. Kjempemorsomt med gaver og egg! Klekket mine første 7 km i dag, og fikk vulpix og sandshrew. 😀

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/23/2018 at 9:14 PM, Taperen said:

Bruke det?! ja det kan du si, har tatt 3—4 gymmer i dag, men når en får potion og revive i haugevis i fra gym spinning og gaver, så kan jeg tapetsere Oslo — Trondheim.....

Send meg en PM så får du koden min.

Det er da overhodet ikke noe problem å få brukt opp rare candies? Slutt å klag over luksusproblemer.

Og jeg er nok ikke interessert nok til å gidde å sende deg en PM for å få koden din, sorry :P jeg legger til de som legger ut kode her.

Takk for alle gavene folkens! Har sendt en del gaver selv, fra Trondheim :)

On 6/24/2018 at 5:15 AM, Hanne67 said:

Det er gøy å dele gaver, og så er det den eneste måten å få 7 km egg og Alolan Pokemon på. Ekstra XP får man også.

Er ganske sikker på at alolan Rattata fanget jeg wild?

Og enig med Ardwinna at Persian ser sykt fjern ut. Han må ha røyka no bra greier.

Anonymkode: de4de...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alolan Rattata kan fanges wild ja :)

Fanget også et par wild Breloom i går, vet ikke om jeg har sett den wild før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi nå kan ha samle opp 10 gaver, det syntes jeg var greit, var litt lite med 5 gaver før vi evt måtte sende de videre, tror jeg sendte avsted 40-50 gaver i går :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er nok ikke interessert nok til å gidde å sende deg en PM for å få koden din, sorry :P jeg legger til de som legger ut kode her.

Er ganske sikker på at alolan Rattata fanget jeg wild?

Anonymkode: de4de...5e9

Det er ikke alle som liker å legge ut koder offentlig, inkl. meg selv.

Ja, jeg fant ut at alolan Rattata kan fanges wild og flere blir det visst, men uansett er det bare alolan i 7 km eggene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Ser at vi nå kan ha samle opp 10 gaver, det syntes jeg var greit, var litt lite med 5 gaver før vi evt måtte sende de videre, tror jeg sendte avsted 40-50 gaver i går :)

Det var jammen bra de hadde økt det! :)

Ellers synes jeg vi må snurre mange for å få gaver, er ikke på langt nær hver gang det dukker opp noen.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her eg bur er det kun 2 stop i nærleiken, så får ikkje så mange gåver å sende ut, dessverre. Kjenner meg nesten litt kjip, sia eg får fleire gåver om dagen, mens eg klarar å få sendt ut kun 2-3 sjølv. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg og datter hatt en snurrerunde i småbyen våres, fikk tak i 26 gaver hvor 18 er distribuert videre allerede.

Fikk også satt oss inn i 3 gym.

Klekket min Meowth nr 15 i dag....ingen Wulpix i sikte ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Amantheia skrev:

Her eg bur er det kun 2 stop i nærleiken, så får ikkje så mange gåver å sende ut, dessverre. Kjenner meg nesten litt kjip, sia eg får fleire gåver om dagen, mens eg klarar å få sendt ut kun 2-3 sjølv. :( 

Man får kun åpnet 20 om dagen, så for min del er det et problem å få åpnet alle :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Nå har jeg og datter hatt en snurrerunde i småbyen våres, fikk tak i 26 gaver hvor 18 er distribuert videre allerede.

Fikk også satt oss inn i 3 gym.

Klekket min Meowth nr 15 i dag....ingen Wulpix i sikte ennå....

Jeg er oppe i 16 meowt nå,- det er liksom ikke så gøy lenger..... Tror jeg har klekket totalt 25 egg og da er det alt for mye med 16 av en type 👎

Hadde en rolig dag på jobb og fikk snurret en del gaver. Har to stop som jeg periodevis når fra kontoret mitt. Har sendt til alle som har sendt meg, og jobber meg nedover listen med resten. Litt enklere nå når vi kan ha 10 gaver om gangen.

Håper du får Vulpixen din snart Taperen🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3562 3768 0499. Håper noen kan legge meg til😊

Anonymkode: 50ad9...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...