Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, hog skrev:

Grattis!

Sikker? Jeg hadde 18 tidligere i dag. Nesten tom nå da etter å ha lagt til og giftet alle i tråden tror jeg.

Nei jeg klarer heller ikke å overstige 5 stk, med en gang jeg sender bort et par gaver, så kommer det straks nye i fra snurring, så for meg virker 5 som maks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Taperen skrev:

Heldiggrisen....her har jeg ikke sett snurten av den etter å ha fanget 1598 Magikarper.....

Har lett lenge for å si det sånn. Og plutselig var den der, når jeg bare tok opp appen tilfeldig imens jeg gikk til bussen og egentlig ikke skulle spille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hog skrev:

Grattis!

Sikker? Jeg hadde 18 tidligere i dag. Nesten tom nå da etter å ha lagt til og giftet alle i tråden tror jeg.

Det ser ut som det har blitt endret på, så nå er det 5 som er max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen som spiller så jeg blir veldig glad om noen her inne vil legge meg til :)

1841 2700 5270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hog skrev:

Grattis!

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det ser ut som det har blitt endret på, så nå er det 5 som er max.

Er du sikker på dette? Har en venn som har 7 nå, og han hadde gitt bort alle gifts før i dag. Også flere i en Messenger gruppe jeg er på som har 7 stk gifts. Selv har jeg bare 5.

Anonymkode: 71767...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på dette? Har en venn som har 7 nå, og han hadde gitt bort alle gifts før i dag. Også flere i en Messenger gruppe jeg er på som har 7 stk gifts. Selv har jeg bare 5.

Anonymkode: 71767...882

Her er fra Niantics egen side ang. PoGo: https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/360001509908-Sending-and-Receiving-Gifts

Der står det også 5, - vet ikke hvorfor det ikke gjelder alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, padawan skrev:

Det virker som man bare får trader ting når en står fysisk rett ved siden av vedkommende.

Ja, om man skal bytte pokemoner så må man stå nære hverandre: https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/360001518407-Trading-Pokémon

Som PoGo-venner har man fordeler når man deltar i det samme raidet eller kjemper i den samme gymmen, men da står man jo på samme sted.

De man har blitt venn med her, kan man bare dele gaver med, med mindre man treffes.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt så gøy! Jeg har vært på jobb i ødemarka i to dager og ikke hatt nett før nå. Må ut å spinne😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3817 2573 4676 er min kode 😊 Level 34, Stavanger. Skal sies at jeg er bortreist noen dager så det kan ta litt tid å få noen gaver fra meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanget en alolan Rattata på min tur til småbyen i dag, hadde sollys midt i trynet så jeg så ikke hva jeg trykket på, plutselig så lyste en ny skapning i mot meg :)

Har også fått klekket ut en alolan Meowth :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært mulig så skulle jeg sendt dagens Ditto i gave til en som trenger den mere enn meg...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk også en alola Rattata i dag! Plutselig så jeg en rar svart dings, som viste seg å være ei svart rotte (eller mus i følge pokedexen). Fine barter hadde den også :ler:

Jeg må bare beklage at jeg er en dårlig venn på gavefronten, men jeg har fått snurret bare ett stop i dag og fikk ingen gave. Sånn er det å bo i ødemarka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Hvis det hadde vært mulig så skulle jeg sendt dagens Ditto i gave til en som trenger den mere enn meg...

Åh, det hadde vært fint, hihi.

Det ble et par alolan Rattata på meg idag også, og så har jeg 4 x 7 km egg på lager. Jeg venter med å åpne en gave til jeg har ledig plass til et egg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg må bare beklage at jeg er en dårlig venn på gavefronten, men jeg har fått snurret bare ett stop i dag og fikk ingen gave. Sånn er det å bo i ødemarka :P

Ja, det kan nok bli litt varierende fra meg også, men ingen skal føle at man må gi gaver til de man får fra. Jeg skulle ønske at man kunne ha flere enn fem på lager, så hadde man litt mer å gå på, for det er jo ikke alle dager man spiller like mye. 

Igår fikk jeg fra alle pokestop/gymmer opp til fem, men idag var det ikke sånn. Likevel fikk jeg gitt bort noen idag + fylt opp til max (spilte ganske mye)

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har fått gaver fra Nesøya, Holmen og nærliggende områder så var det fra meg :P 

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...