Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det er hvor bra den er på Attack, Defense og Stamina, og går fra 0 til 15. Om den har 15 på alt så er IV 100 %.

Du får litt info om du trykker på Appraise, men her kan du regne det ut akkurat.

Min ho-oh er 100% :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å sjekke iv bruker jeg en app som heter poke genie. Appen tar et skjermbilde og regner ut iv for meg. Funker best med Android. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler kun excellent curveball throw Før jeg er ferdig med alle oppdragene. 

Men HVORDAN får jeg det til, er det noen som har tips? Har prøvd I over en uke nå 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, treningsgal skrev:

Jeg mangler kun excellent curveball throw Før jeg er ferdig med alle oppdragene. 

Men HVORDAN får jeg det til, er det noen som har tips? Har prøvd I over en uke nå 😟

Prøv å kaste på Wailmer. Ringen er stor på den, og den treng ikkje vere bitteliten for å få excellent. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg endelig tid til en tur til småbyen her på pokemonjakt. Masse vannpokemon av ymse slag, inkl. Blastiose (stakk av) og Golduck. Igår tok jeg et level 3 raid for første gang, - en Sharpedo. Idag ble det en fra level 2, Marshtomp, og begge nye i pokedexen.

Fant også en Lapras med CP 175 og elendige stats. 🤢

Endret av Hanne67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to helt nye i dexen i går; Armaldo og Articuno :) Og så fikk jeg bare vannpokiser i alle eggene som klekte i går, selv om eggene ble plukket opp før eventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjaaa, ikke alltid like lett å få til, bor jo litt øde til her, men skal jo prøve da :)

Fanget endelig en shiny Wailmer i Lyngdal i går formiddag :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir en tur til sentrum i bygda her. Fant masse der før på Community Day, selv om det nok er enda mer i byer.

Om man utvikler til Tyranitar i løpet av eventet, får den Smack Down som move.

Lykke til med jakten mellom kl 11.00 - 14.00 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Frognerparken! 😀 var helt vanvittig mange folk som spilte der forrige gang. Vi satt oss mellom 4 stop og snurra og fange nonstop. Gikk noen turer hvis det ble stille eller for å ta raids. Nydelig sommervær i Oslo i dag, så det skal nok bli bra! 😀☀️

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir nok en tur ned til bygdesentrum her også, kanskje får jeg til en tur til et litt større sted.

Du er vel en av de som allerede har lest deg opp på hva vi har i vente i sommer, kan se ut som det kan bli en del "snadder" Hanne67 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til Frognerparken! 😀 var helt vanvittig mange folk som spilte der forrige gang. Vi satt oss mellom 4 stop og snurra og fange nonstop. Gikk noen turer hvis det ble stille eller for å ta raids. Nydelig sommervær i Oslo i dag, så det skal nok bli bra! 😀☀️

Anonymkode: 2fb0a...e82

Ja du er heldig som har slike steder å gå til, misunnelsen er stor....lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Taperen skrev:

Ja blir nok en tur ned til bygdesentrum her også, kanskje får jeg til en tur til et litt større sted.

Du er vel en av de som allerede har lest deg opp på hva vi har i vente i sommer, kan se ut som det kan bli en del "snadder" Hanne67 :)

Hehe, jeg prøver å følge med så godt jeg kan og det siste er dette: https://pokemongolive.com/en/post/summergameplay2018/

Neste Community Day er den 8. juli, - blir spennende å se hvilken Pokemon som er i fokus da.

Lykke til med jakten idag!

 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med dere?

De to første jeg fanget var shiny, og de fant jeg ved den lokale kirka, et par km unna her. Det var også de eneste shiny jeg fant, men det ble da noen vanlige Larvitar i sentrum.

Denne gangen husket jeg på å evolve under eventet, og det ble en 91% Tyranitar (CP 2075) med Smack Down og Stone Edge moves.

Den beste shiny jeg fikk hadde 76 - 80%, så den evolver jeg neste gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber natt, inatt. Så.. Kunne ikke delta x) 

Eller, jeg kunne jo. Men vilke angret massivt senere på dagen x) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sur egentlig.
Jeg kjører ikke bil, men bor i en by med +/- 20k innbyggere og det er ganske mange pokestop i sentrum. Det var lure på absolutt alle disse, men likevel dukket det nesten ikke opp noen larvitar. Jeg kom frem til at det var kun ca. 2 av 10 pokemon som var larvitar. Jeg fikk fanget kun ca. 25 stk larvitar på hele den tiden eventet varte. Ingen shiny. Såklart.

Anonymkode: 24846...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk 3 dårlige shiny. Fanget ca 150 stk. Var i Frognerparken. Ganske fornøyd 😀

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte litt i bygda her, pluss litt i et større tettsted, spilte vel i ca 100 min, fikk 3 stk shiny, fanget vel kanskje 60-70 stk, fikk en shiny i fra incense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 7.58, Hanne67 skrev:

Ja, det blir en tur til sentrum i bygda her. Fant masse der før på Community Day, selv om det nok er enda mer i byer.

Om man utvikler til Tyranitar i løpet av eventet, får den Smack Down som move.

Lykke til med jakten mellom kl 11.00 - 14.00 :)

 

Spillet var visst ikke helt enig med mobilen min i hva klokka var. Jeg evolvet to minutt på kl 14 men fikk ikke special move på min Tyrannitar... Jaja, jeg fikk i hvertfall en Tyrannitar :)
Fikk ingen shiny. Synes generelt det var ganske labert med Larvitar nede i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...