AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #61 Skrevet 4. juli 2016 Den 3 Jul 2016 at 13.29, AnonymBruker skrev: Nei, foreldrene mine har aldri tatt en prat med meg om verken alcohol, rusmidler eller sex noen gang i mitt liv. Noe jeg syntes vi burde, men jeg mener det er foreldrene mine som burde ta initiativet til å snakke om dette og ikke jeg. Straffen jeg mener jeg egt burde fått er å kanskje at i en god stund må jeg komme hjem til middag i 6 tiden og en skikkelig prat om alcohol og rusmidler. Anonymkode: 18b35...2b6 Å påberope seg uvitenhet som en unnskyldning vitner om umodenhet og fritar ikke for straff. Ja, dine foreldre burde sikkert snakket med deg om det, men det unnskylder deg ikke fordi jeg er rimelig sikker på at i en alder av 14-15 år er man ganske isolert om man ikke har vært borti disse temaene. Hva om du kom hjem gravid? Skulle du skyldt på foreldrene dine fordi de ikke hadde tatt praten og du ikke visste hvordan man blir gravid? Det er jo faktisk først og fremst i din egen interesse å ta ansvar for ditt eget liv og helse, men når du ikke gjør det så må foreldrene dine ty til slike midler. Strengt tatt burde du lagt deg langflat og heller spurt om hva du kan gjøre for å rette opp i dette heller enn å gnåle om hvor urettferdig du synes konsekvensene er... Anonymkode: 4c99c...403 1
ClosedParadise Skrevet 4. juli 2016 #62 Skrevet 4. juli 2016 Jeg tror ts overdriver en smule. Jeg måtte holde meg på rommet mens jeg hadde husarrest. Overlevde jeg Les litt eller Finn på noe annet og fikle med, må ikke ha elektronikk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå