Gå til innhold

Nabo med en kjendis?


♥Mariposa

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Stueloff skrev:
 

Hadde jeg bodd her jeg bor og vært nabo med en kjendis så ville nok ikke vedkommende vært mye til kjendis... Eller vent, broren min er B-kjendis, teller det? :fnise:

Kanskje litt 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodde ikke så langt unna en barnestjerne på 70-tallet. Stadig vekk utenlands journalister som lurte hvor h#n bodde. Vi nabobarna  gav alltid feil info.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn på samme skole som en veldig kjent musiker. Oppfører seg som alle andre foreldre i skolesammenheng, men er ikke særlig anonym på grunn av sin særegne klesstil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 14.13, Picketfence skrev:
 

Bodde like ved Ingar-Helge Gimle for noen år siden. Passerte han på tur i nærområdet ved et par anledninger. Han hilset alltid og virket veldig jovial. 

Han tok alltid lokalbussen før han flyttet. Absolutt ingen divanykker der, nei. Skikkelig bra type:strix:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mest hyggelige faren i mitt barn sin bhg, hvis vi leverer samtidig, snakker vi alltid når vi går derfra, og konen hans er også veldig hyggelig. De setter seg alltid ved meg når det er foreldremøte osv, tror de har skjønt at jeg alenemor, så de inkluderer meg. Det er hyggelig! 

Får masse sure blikk av andre foreldre som gjerne skulle sittet med de selv. Tror de andre foreldrene føler at det er vanskelig å ta intinativ til å snakke med de. Han er veldig kjent, og relativt ung. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue

Kjenner godt en kjendis, og føler ofte sjalusi, selv om jeg aldri går å snakker om det.vi er jo mennesker alle sammen..folk er folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nabo med en svært godt kjent kvinnelig kjendis. Da hun giftet seg for noen år siden lå fotografene og smøg i hekken vår. Samme da hun kom hjem fr sykehuset etter å ha fått sitt første barn. Hun er hyggelig og liketil. Vi er ikke venninner, men slår av en prat over hekken og har drukket kaffe hos hverandre noen ganger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene til Ulrikke Brandstorp (Stjernekamp) bor rett nedi i gata. Hun bor nok ikke der lenger, men det er lett å se når hun er hjemme siden bilen hun kjører har et svært bilde av henne over hele siden+navn😅👍 Ikke så mange andre i «bygda» som har det😁.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Sol-regn-latter said:
 

Foreldrene til Ulrikke Brandstorp (Stjernekamp) bor rett nedi i gata. Hun bor nok ikke der lenger, men det er lett å se når hun er hjemme siden bilen hun kjører har et svært bilde av henne over hele siden+navn😅👍 Ikke så mange andre i «bygda» som har det😁.

Skjeberg ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra samme plass som flere av deltakerene i diverse realityshow, samt en av de mest kjente programlederene vi har.

Så husker de fra oppveksten

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

I London var jeg nabo med en del av det britiske kongehuset. Residensen ligger i utkanten av en offentlig park, og jeg så flere komme og gå ut og inn av helikopter. En mørk høstkveld før parkens stengetid var det bare to i parken, hvorav en var meg. Vi var tilfeldigvis innen synsrekkevidde fra hverandre, og hun smilte kjapt før hun la pekefingeren over munnen i en "hysj"-bevegelse. Da så jeg at hun var et høyprofilert, inngiftet medlem av kongefamilien. Jeg nikket kort og fortsatte forbi henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Overrasket skrev:
 

I London var jeg nabo med en del av det britiske kongehuset. Residensen ligger i utkanten av en offentlig park, og jeg så flere komme og gå ut og inn av helikopter. En mørk høstkveld før parkens stengetid var det bare to i parken, hvorav en var meg. Vi var tilfeldigvis innen synsrekkevidde fra hverandre, og hun smilte kjapt før hun la pekefingeren over munnen i en "hysj"-bevegelse. Da så jeg at hun var et høyprofilert, inngiftet medlem av kongefamilien. Jeg nikket kort og fortsatte forbi henne.

Meghan?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på visning hos Benedicte Adrian. Hun leide ut en helt merkelig leilighet og jeg takket høflig nei. 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.10.2018 den 6.38, Rimfrost92 skrev:
 

Er fra samme plass som flere av deltakerene i diverse realityshow, samt en av de mest kjente programlederene vi har.

Så husker de fra oppveksten

 

Stord?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste nabo til meg er vel Therese Johaug, og noen andre tv-folk og skuespillere jeg ikke vet navnet på.

I nærheten her, i omeng, så bor det bla. Tom Stiansen, Thoralv Maurstad, Lilli Bendriss, Anne-Marie Ottersen, Vår Staude, Jon Gelius (før dem flyttet), og dem støter jeg på nå og da. Litt rart er det å plutselig støte på kjendiser av tyngde som Thoralv Maurstad inne på butikkene her ved jeg bor. Kan si at dem er og gjør akkurat som vanlige folk, selv om dem er kjendiser.

Etter min erfaring, så er det mest vanlig å støte på kjendiser i områdene: Aker Brygge, Soli Plass, Frogner, Majorstuen, CC-Vest, Røa og steder ved vestkanten. Tror ikke så mange bosetter seg ved østkanten av Oslo.

Som sagt så har jeg for det meste bare sett kjendiser på vestkanten, men noen ganger i sentrum. Kan i farten ta med alle kjendisene jeg kan huske å ha gått rett forbi, for dem som er interessert:

Jo Nesbø, Morten Harket, Rolv Wesenlund, Geir Kvarme, Nina Owing, Robert Stoltenberg, Ole Klemetsen, Eli Hagen, Kari Jaquesson, Anne Grete Preus, Magnus Carlsen, Surferosa, Vinny fra Paperboys, Nils Arne Eggen, Mari Maurstad, Alexandra Joner, Thomas Giertsen, Kygo, Lene Marlin, Kristin Halvorsen, Siv Jensen, Marit Bjørgen, Brynjar Meling, Hans Christian Elden, Christer Falck, Asgeir Borgemoen, Jonas Gahr Støre, Trine Skei Grande, Trond Giske, Ola Elvestuen, Anniken Huitfeldt, og Arfan Bhatti til og med. Har observert flere tv-folk og skuespillere som jeg ikke vet navnet på.

EDIT: Hege Skøyen, Ravi (uteavdegsjølopplevelse), Øyvind Blunk, Vegard (shortcut), Mikkel Gaup.

EDIT 2: Sigurd Sollien, Steinar Sagen, Alexander Rybak, Hans Olav Lahlum.

EDIT 3: Alex Rosen, Lene Alexandra, Terje Sølsnes, Jahn Ivar "Mini" Jakobsen, Petter Northug, Hadia Tajik, Viggo Johansen (NRK), Hans Wilhelm Steinfeld, Egil Barth Eide, Fredrik Solvang, Olav (Tangerudbakken), Anne (Tangerudbakken), Jan Fredrik Karlsen (Idol dommer), David Pedersen (Idol), Frøydis Armand, Hilde Louise Asbjørnsen, Ingrid Kristiansen (Maraton).

EDIT 4: Nils Vogt, Christian Tybring-Gjedde, Sandra Borch, Erling Lae.

EDIT 5: Sondre Lerche.

EDIT 6: Kristian Valen, Vita og Wanda Mashadi, Per Sandberg, Andreas Diesen.

Endret av TrekStar
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...