Gå til innhold

Nabo med en kjendis?


♥Mariposa

Anbefalte innlegg

Lite bygde-Norge det her, kjent klubb i Oslo. Og jeg kjenner vedkommende som bor der godt nok til å vite at det er ikke noe ryktespredning. Men du kan jo tro det om du vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 30.6.2016 at 10.25, Lou Salome skrev:

De er som alle andre, dvs forskjellige som naboer. Andre er litt mer nysgjerrige og spør om dem, det er forskjellen. Noen deltar på sameiemøter og i styrer og på dugnader og er veldig greie og alminnelige. Noen er spesielt høflige og hyggelige og oppmerksomme. Noen hilser ikke og holder seg helt for seg selv. Bor i "fin bygård" med store leiligheter på Frogner. Men "alle kjendiser" bor jo ikke her.

Jeg tipper at noen sikkert ikke bor i Oslo, en gang. Oslo-området har blitt veldig utbygget, også. Så til og med Håvard Bakke på Bekkestua. Det er nesten på grensen til Oslo, men ligger i Bærum kommune. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt bor ikke alle kjendiser i Oslo. Min far er nabo med en kjendis. På vestlandet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn spiller fotball med en etterhvert veldig berømt ung mann, utrolig trivelig kar. Men når han kommer på fotballbanen vil han ha minst mulig oppstyr om seg selv, han ønsker ikke "stjele showet"😎😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Solsikke27 skrev:

Min sønn spiller fotball med en etterhvert veldig berømt ung mann, utrolig trivelig kar. Men når han kommer på fotballbanen vil han ha minst mulig oppstyr om seg selv, han ønsker ikke "stjele showet"😎😃

Er det Magnus Carlsen? Han har kjæresten min spilt fotball med og, sa at han virket litt tilbaketrukket/down to earth/ikke ønsket oppmerksomhet rundt seg selv, så hørtes ut som din sønn og spiller med han ;) ellers er jeg ikke nabo med en kjendis (så vidt jeg vet). Har bare møtt de som bor vegg i vegg med oss, og én nabo litt lenger ned i gangen her. Er mange leiligheter i bygget, så kan jo alltids hende det bor noen kjendiser her likevel. Jobber på et sted det frekventerer en del kjendiser da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut at Siri Nilsen og Anders Bye er nødt til å være naboene mine siden jeg ser dem til stadighet. Ellers er det haugevis med kjendiser i området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjendis til nabo før. Hun er ikke akkurat kjendis nå lenger, men var ganske kjent for noen år siden, da hun hadde en ganske stor rolle i en norsk såpeserie var med i en spillefilm, osv. Jeg vil ikke si hva hun heter, for min erfaring med henne er at hun er klin hakke gal. Høyrøstet, breial, stakk seg frem "overalt", klaget på alt som kunne klages på, behandlet folk rundt seg utrolig arrogant (hun brukte opp en god del barnevakter blant annet), og hadde et ego som ikke akkurat sto i forhold til hennes nåværende status som kjendis. Heldigvis flyttet de. Verste naboen jeg har hatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier av en nokså kjent kunstner, hun selv og sønnen bor rett over oss. Søsteren hennes er også ganske kjent, og vi møter henne til stadighet her også. Også har den ene Ylvis-broren kjøpt seg hus her, men aner ikke om han har flyttet inn enda 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, _Tvillingjenta_ skrev:

Vi leier av en nokså kjent kunstner, hun selv og sønnen bor rett over oss. Søsteren hennes er også ganske kjent, og vi møter henne til stadighet her også. Også har den ene Ylvis-broren kjøpt seg hus her, men aner ikke om han har flyttet inn enda 😊

Bjørg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato

Én av mine nærmeste naboer er kjent fotballspiller, både nasjonalt og internasjonalt. Siden jeg ikke kan fordra fotball, visste jeg heller ikke hvem fyren var da jeg de første gangene snakket med ham. Han nevnte stadig vekk denne karrieren sin, men nevnte ikke hva slags karriere det var snakk om. Gikk etterhvert opp for meg at han tydeligvis er big deal innenfor fotball, men da hadde jeg heldigvis blitt kjent med ham som en nabo, og ikke som en kjendis☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.6.2016 at 10.59, Fredsmegleren skrev:

Kjendis og kjendis. Han var med i en norsk popgruppe som ble ganske kjente internasjonalt på 80-tallet (ikke helt min generasjon). Utenom det hadde han barn på samme barneskole som jeg gikk på, samt var ganske engasjert og stilte opp i musikkundervisning iblant. 

Muffe og Gækki?

En av dem?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.7.2016 at 9.04, Anonym90059005 skrev:

Kjenner noen som bor rett ved en Swingersclub, har fått rapporter om diverse navngitte kjendiser som har tuslet inn der. En av Norges mest kjente tv-personligheter blant annet.

Det har jeg hørt også, fra en som går på den klubben selv. Div (gifte) navngitte kjendiser/musikere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, KBNS skrev:

Er det Magnus Carlsen? Han har kjæresten min spilt fotball med og, sa at han virket litt tilbaketrukket/down to earth/ikke ønsket oppmerksomhet rundt seg selv, så hørtes ut som din sønn og spiller med han ;) ellers er jeg ikke nabo med en kjendis (så vidt jeg vet). Har bare møtt de som bor vegg i vegg med oss, og én nabo litt lenger ned i gangen her. Er mange leiligheter i bygget, så kan jo alltids hende det bor noen kjendiser her likevel. Jobber på et sted det frekventerer en del kjendiser da :fnise:

Nei, en annen som ikke ønsket å stole the show..😜

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Solsikke27 skrev:

Nei, en annen som ikke ønsket å stole the show..😜

Haha, finnes det flere altså?! :ohmy: :tongue: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Solsikke27 skrev:

Nei, en annen som ikke ønsket å stole the show..😜

Kygo? :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

32 minutter siden, Navnesen skrev:

Kygo? :P

Eller kanskje Gamst? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lutetium 71 skrev:

Muffe og Gækki?

En av dem?

Nei, aldri hørt om dem heller haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lutetium 71 skrev:

Muffe og Gækki?

En av dem?

Var de virkelig kjent internasjonalt? :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...