Gå til innhold

Nabo med en kjendis?


♥Mariposa

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er nabo med en kjendis? Hvem da og hvor bor dere?

Tenkte at dette kunne være en morsom, nysgjerrig tråd:P

Bor alle kjendisene i Oslo på finere strøk?

Og hvordan er de å ha som nabo, om du kjenner de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bodd i samme gate som en del kjendiser, Ullevål hageby. Helt normale folk, som har barn i samme barnehage osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er som alle andre, dvs forskjellige som naboer. Andre er litt mer nysgjerrige og spør om dem, det er forskjellen. Noen deltar på sameiemøter og i styrer og på dugnader og er veldig greie og alminnelige. Noen er spesielt høflige og hyggelige og oppmerksomme. Noen hilser ikke og holder seg helt for seg selv. Bor i "fin bygård" med store leiligheter på Frogner. Men "alle kjendiser" bor jo ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kiellands plass er det flere men de er grusomt kjedelige når de handler på Rema. Det kunne vært hvem som helst sin handlevogn. Men jeg vet hvem som har sansen for smågodt og at trangen til pepsi max er stor hos NRK ansatte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mammabamma skrev:

På Kiellands plass er det flere men de er grusomt kjedelige når de handler på Rema. Det kunne vært hvem som helst sin handlevogn. Men jeg vet hvem som har sansen for smågodt og at trangen til pepsi max er stor hos NRK ansatte.

 

Hehehe, morsomt:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde på Grünerløkka bodde jeg i en stor bygård med tett kjendisfaktor og området rundt. Ble vant til det, tenkte ikke over det etterhvert. Men de hang sammen disse kjendisene da, så de ofte på cafeene på løkka, og da var det ingen rundt det bordet som ikke var kjendis for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig å høre. Men dere skriver jo ikke hva slags kjendiser det er?

Kjenner dere noen privat da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner kun en kjendis litt privat, har kjent ham i mange år før han ble kjent, så det tenker jeg aldri over, bare når vi går på gata og folk glor da.Jeg kjenner ingen av de jeg snakket om tidligere da jeg bodde på Grünerløkka. I hovedsak var det Pia Tjelta og hennes venninneharem, og så var det Linn Skåber og hennes harem. Haremet deres var også svært kjendistett. På Grünerløkka generelt kryr det av kjendiser, men man blir vant til det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendis og kjendis. Han var med i en norsk popgruppe som ble ganske kjente internasjonalt på 80-tallet (ikke helt min generasjon). Utenom det hadde han barn på samme barneskole som jeg gikk på, samt var ganske engasjert og stilte opp i musikkundervisning iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor også ved siden av en kjendis, men sier jeg hvem - røper jeg jo hvem jeg er - og det er jeg ikke interessert i.
 "Kjendisen" har et ekstra stort hus, og det er mange kjente som titt og ofte er i gata vår. De fleste av hans besøkende hilser og er hyggelige. Han selv og familie er en ganske normal familie med barn på skolen. De føler nok at de har en litt høyere røst enn andre i noen sammenhenger, men som nabo er de ganske vanlige. Kona er litt "høy på seg selv".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i samme blokk som Sophie Elise før. Så ikke så mye til henne da, men tok trikken med henne flere ganger og ellers tok hun veldig mye taxi, for det stod alltid drosjer utenfor blokka og ventet.

Særlig fasjonabelt er jo ikke nabolaget sånn ellers da, helt normalt indre øst-bydel med ganske få kjendiser totalt sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor noen kjendiser i nabolaget her. De tar t-banen og ser like trøtte ut som oss vanlige dødelige. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er naboen til J.A Riise og konen hans på Majorstuen.  Vi har møttes så mange ganger i Nordea Parken nu at vi hilser på hverandre. Han virker som en hyggelig men noe sjenert mann:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
26 minutter siden, Fuju skrev:

Jeg er naboen til J.A Riise og konen hans på Majorstuen.  Vi har møttes så mange ganger i Nordea Parken nu at vi hilser på hverandre. Han virker som en hyggelig men noe sjenert mann:)

De har jo solgt leiligheten sin, så da får du snart nye naboer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Joppe skrev:

De har jo solgt leiligheten sin, så da får du snart nye naboer ;) 

Sikkert kjendiser det også siden det neppe er billig 😆✌🏻️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som bor rett ved en Swingersclub, har fått rapporter om diverse navngitte kjendiser som har tuslet inn der. En av Norges mest kjente tv-personligheter blant annet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Kjenner noen som bor rett ved en Swingersclub, har fått rapporter om diverse navngitte kjendiser som har tuslet inn der. En av Norges mest kjente tv-personligheter blant annet.

Så lenge du ikke har sett det selv, så belag deg på at det bare er rykter i lille bygde-Norge

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...