Gå til innhold

Nabo med en kjendis?


♥Mariposa

Anbefalte innlegg

Gjest Hummingbird1

Var nabo med Per-Ståle Lønning når jeg var barn. Han skjelte meg ut fordi jeg gikk med hund uten bånd.  Ingeb god opplevelse... 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjestinnom
32 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Var nabo med Per-Ståle Lønning når jeg var barn. Han skjelte meg ut fordi jeg gikk med hund uten bånd.  Ingeb god opplevelse... 😱

Er enig med ham da det er hundeeierens ansvar at hunden ikke får frie tøyler ute i offentligheten. 

Endret av Gjestinnom
Tastefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjendis eide leiligheten vår før oss, men vi har så få av dem her at jeg outer meg hvis jeg nevner navn. Jeg er sikkert ikke den eneste herfra på kg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
10 minutter siden, icock skrev:

Skavlan er vel rundt 182 cm, så han er ganske så gjennomsnittlig høydemessig. Har hørt at han er ganske arrogant og nedlatende.

Veldig lav: Daniel Franck (mye lavere enn jeg trodde)

Blek: Jon Almaas (ser ut som et levende lik)

Jøss, ok, er han? Vel, han så lav ut her om dagen - kanskje fordi han "smøg" litt rundt i en jakke med hette og forsøkte muligens å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
12 minutter siden, icock skrev:

Skavlan er vel rundt 182 cm, så han er ganske så gjennomsnittlig høydemessig. Har hørt at han er ganske arrogant og nedlatende.

Veldig lav: Daniel Franck (mye lavere enn jeg trodde)

Blek: Jon Almaas (ser ut som et levende lik)

Sist jeg så Jon Almaas på gaten så han solbrun ut. Han er vel i endring som de fleste andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Hadde jeg bodd her jeg bor og vært nabo med en kjendis så ville nok ikke vedkommende vært mye til kjendis... Eller vent, broren min er B-kjendis, teller det? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Stueloff skrev:
 

Hadde jeg bodd her jeg bor og vært nabo med en kjendis så ville nok ikke vedkommende vært mye til kjendis... Eller vent, broren min er B-kjendis, teller det? :fnise:

Jeg har hatt ONS med en B-kjendis.   Nei, glem at jeg sier noe. Familien er ressurssterk og rik. Kan saksøke meg rett i rennesteinen, tør ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, bullehurk said:
 

Jeg har hatt ONS med en B-kjendis.   Nei, glem at jeg sier noe. Familien er ressurssterk og rik. Kan saksøke meg rett i rennesteinen, tør ikke.

Da er det nok ikke samme B-kjendis :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Butternut skrev:
 

Tore ryen bor i bygget mitt. Møter han ofte i vaskekjelleren :)

Hvem er Tore Ryen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lou Salome skrev:
 

Hvem er Tore Ryen?

Hele norges komi-konge fra 1992 til 2006.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min var nabo med Alejandro Fuentes i Kr.sand. Møtt han noen få ganger der (sånn bumpa inn i hverandre på utsiden) og han var veldig hyggelig. 🙂

Endret av Snuppah00
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Minitroll skrev:
 

Hele norges komi-konge fra 1992 til 2006.

Lenge før det, gitt.  Lenge før tv-seriene.   :)  Skrev (nesten alt av) tekster til komirevyer og ditto show fra 70tallet av, i partnerskap med Dag Frøland.  Eksempelvis "Har du lyst har du lov" der kjendiser stilte opp og sang nye tekster til kjente melodier.  De fikk ikke teksten før de gikk på scenen.  Ble til og med innspilt live for radio og plate.

Avleggs i dag fordi ingen husker hendelsene som tekstene bygget på.  Duetten mellom Leif Juster og Åge Samuelsen er hysterisk, men fordrer som sagt kjennskap til historiene bak.  😀

Beklager avsporing. Ferdig nå.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget kjent politiker hadde hytte like ved der jeg vokste opp. Før han skulle komme på hytta, var det politi der for å sjekke sikkerheten. Det var litt gøy! Lekte en del med barna hans. 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt naboer, men møtte stadig vekk en dengang fremtredende FRPkar og høvdingen for en arbeiderorganisasjon på butikken. 

Begge bodde i nærheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

Bodde like ved Ingar-Helge Gimle for noen år siden. Passerte han på tur i nærområdet ved et par anledninger. Han hilset alltid og virket veldig jovial. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...