Gå til innhold

Nabo med en kjendis?

♥Mariposa

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rumle skrev:

Var de virkelig kjent internasjonalt? :laugh:

Tenker Dance with the stranger jeg da;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Eller A-ha ? :)

Ja. 

Men de var kjente på 90 tallet og, egentlig er de kjent enda og;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter ofte på Jakob Margido Esp (Fru Fettfrid Andresen) bor tydeligvis nær meg på Nedre Elvehavn i Trondheim og ikke på Singsaker lenger.

Og har samme lege som Rachel Nordtømme. Møtt på henne på legekontoret, hun er pen:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Var de virkelig kjent internasjonalt? :laugh:

Tja.. vet ikke?

De var veldig kjente i Norge ihvertfall.

Kanskje det heller var One 2 Many? De var også ganske kjente på 80 tallet, og kanskje bittelitt i ytlandet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2. juli 2016 at 20.47, _Tvillingjenta_ skrev:

Vi leier av en nokså kjent kunstner, hun selv og sønnen bor rett over oss. Søsteren hennes er også ganske kjent, og vi møter henne til stadighet her også. Også har den ene Ylvis-broren kjøpt seg hus her, men aner ikke om han har flyttet inn enda 😊

Å, ja, Thoraldsdottir, hun liker jeg godt, både som kunstner og person:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, var nabo med Fritjof wilborn for mange år siden:tongue: Også gikk jeg i samme klasse som sønnen til Rune Rudberg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Den 4.7.2016 at 0.21, Shepherd skrev:

Tja, var nabo med Fritjof wilborn for mange år siden:tongue: Også gikk jeg i samme klasse som sønnen til Rune Rudberg:fnise:

Hehe. Fritjof er jo litt spesiell.

Ikke for det, men Rune Rudberg også:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.7.2016 at 13.13, Solsikke27 skrev:

Min sønn spiller fotball med en etterhvert veldig berømt ung mann, utrolig trivelig kar. Men når han kommer på fotballbanen vil han ha minst mulig oppstyr om seg selv, han ønsker ikke "stjele showet"😎😃

At least we stole the show?😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nærmeste nabo med Kong Harald og Dronning Sonja. Kjenner dem ikke personlig og vi møtes sjelden på den lokale rema 1000, men de fremstår som joviale mennesker ;)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Jeg var nabo med brede bø :)

Hadde du fortsatt bodd der, så hadde du nå vært nesten-nabo med Kim Kolstad også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. juli 2016 at 18.39, Aimless skrev:

Vi hadde en kjendis til nabo før. Hun er ikke akkurat kjendis nå lenger, men var ganske kjent for noen år siden, da hun hadde en ganske stor rolle i en norsk såpeserie var med i en spillefilm, osv. Jeg vil ikke si hva hun heter, for min erfaring med henne er at hun er klin hakke gal. Høyrøstet, breial, stakk seg frem "overalt", klaget på alt som kunne klages på, behandlet folk rundt seg utrolig arrogant (hun brukte opp en god del barnevakter blant annet), og hadde et ego som ikke akkurat sto i forhold til hennes nåværende status som kjendis. Heldigvis flyttet de. Verste naboen jeg har hatt.

Minken? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel ikke helt nabo, men bodde i nærheten av Jan Eggum. Bilen hans, en tung gammel Jaguar, satte seg fast rett utenfor vinduet mitt en gang, og folk strømmet til for å hjelpe han å få den løs. Han tok det hele veldig kult, ikke noe banning og sverting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
Den 30. juni 2016 at 10.29, Mammabamma skrev:

På Kiellands plass er det flere men de er grusomt kjedelige når de handler på Rema. Det kunne vært hvem som helst sin handlevogn. Men jeg vet hvem som har sansen for smågodt og at trangen til pepsi max er stor hos NRK ansatte.

Hehe...🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
Den 30. juni 2016 at 10.25, Lou Salome skrev:

De er som alle andre, dvs forskjellige som naboer. Andre er litt mer nysgjerrige og spør om dem, det er forskjellen. Noen deltar på sameiemøter og i styrer og på dugnader og er veldig greie og alminnelige. Noen er spesielt høflige og hyggelige og oppmerksomme. Noen hilser ikke og holder seg helt for seg selv. Bor i "fin bygård" med store leiligheter på Frogner. Men "alle kjendiser" bor jo ikke her.

Riktig - men ganske mange er det 🔆

Bare hyggelig det da, og ganske hverdagslig. 

Må si jeg blir overrasket når jeg ser Fredrik Skavlan i gaten...han er så lav, tynn og litt blek! Liker å se programmet hans da:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...