Gå til innhold

Trygt å reise til Tyrkia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror grunnen til at mange, til tross for terrorfaren, reiser til Tyrkia er økonomi. Mange cheap charlies der ute som ser muligheten til å reise til syden for en billig penge. For charterturer til Tyrkia er nå rimelig billig..

Anonymkode: 6cac1...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, ^me^ skrev:

av alle de fantastiske landene vi har i verden med nydelige strender, koselige folk og god mat...hvorfor velge tyrkia i en tid som dette??hvorfor ikke reise til spania, hellas, italia, frankrike, portugal, kroatia, bulgaria, tyskland, danmark osv, eller hvorfor ikke spennende land som thailand og vietnam?? hva er det som er såååå viktig å se i tyrkia som gjør opp for den økte faren for å bli sprengt i fillebiter, evt se sin familie bli det i ferien? IS har sagt at turister er et av målene i tyrkia, allikevel tenker folk at det er helt supert å reise til alanya i fellesferien? dette er noe jeg rett og slett ikke forstår...

Fordi det er billig. Det er visst verdt å risikere livet for noen hundrelapper. 

Tyrkia må ta ansvar og rydde opp i grumset sitt. Ikke bare terrorfaren, men den økende ekstremismen med han Erdogan. Kvinnesynet og ser på vestlige kvinner som horer. 

Anonymkode: 5c305...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI hatt lyst til å reise til Tyrkia. Har nesten bare hørt "fæle" historier fra ferier der. Jeg liker ikke kulturen i landet, styringen av landet og generelt hvordan ting fungerer der. Jeg ville ikke likt å reist dit alene som kvinne eller om jeg var homofil. Jeg husker flere jenter på ungdomsskolen/vgs. som hadde ubehaglige opplevelser der nede selv om foreldrene var der( i forbindelse med innpåtrengende gutter/menn) Jeg tror ikke trusselen for terror er stor, men jeg hadde ikke reist!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt fæle historier om innpåtrengende menn som klår på jenter og tror det er helt greit. Unge menn som smyger seg innpå eldre kvinner for å få spandert ting og ungdommer som ikke får være i fred. Folk som ikke får lov til å dra fra butikker før de har betalt hva enn han som selger sier noe er verdt. Korrupte ansatte på flyplassen som ber om penger.

Hadde en veninne som ble gravid med en tyrker på typisk ferie sted. Han overøste henne med fine ord og blomster/gaver. Han insisterte på at hun skulle flytte inn hos familien hans og være husmor når hun fikk barn. Dekke seg til og aldri være til bry. Veninna mi fikk litt sjokk for å si det sånn fra den vestlige sjarmerende typen til ultra konservativ og veldig dominerende. Fant ut senere at han hadde flere på gang på samme hotell. Forstår ikke at damer fortsall faller for de slima der som typisk henger rundt hotellene.

Jeg tror Tyrkia kan være fint. Det er jo mye gammel kultur der og fine bygninger, men føler det er også mye dårlig så jeg hadde aldri dratt dit selv. Kanskje hvis jeg var mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MXB skrev:

Hadde en veninne som ble gravid med en tyrker på typisk ferie sted. Han overøste henne med fine ord og blomster/gaver. Han insisterte på at hun skulle flytte inn hos familien hans og være husmor når hun fikk barn. Dekke seg til og aldri være til bry. Veninna mi fikk litt sjokk for å si det sånn fra den vestlige sjarmerende typen til ultra konservativ og veldig dominerende. Fant ut senere at han hadde flere på gang på samme hotell. Forstår ikke at damer fortsall faller for de slima der som typisk henger rundt hotellene.

Han brukte penisen sin til å misjonere for islam. 

Anonymkode: 46099...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...