Gå til innhold

Trygt å reise til Tyrkia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk velger å reise til land som Tyrkia eller Dubai. Det finnes så mange andre fantastiske land å reise til.

Anonymkode: 225c2...872

Skjønner virkelig ikke hvordan oppegående mennesker ikke skjønner at vi mennesker er forskjellige....

 

Anonymkode: cd27b...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På nyhetene (NRK) sa de at det var en liste med 16 potensielle steder i Tyrkia der trusselnivået var høyt nå, flyplassen i Istanbul stod merkelig nok ikke på den listen. 

Anonymkode: 0ba1f...fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til tyrkia i helgen vi.. Fantastisk plass. Vi var der i fjor og har vært der mange ganger før.. 

 

Anonymkode: 0d43f...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Becky48 skrev:

Hadde ikke reist til Tyrkia for betaling.

Enig! Jeg hadde ikke gjort det for en million engang

Anonymkode: 73a7c...0cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på uroen der nede, så er det vel et tidsspørsmål før de typiske turistplassene blir målene. Forstår virkelig ikke at folk drar nedover dit på badeferie, av alle plasser.

Anonymkode: 15c44...1a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Jeg hadde ikke gjort det for en million engang

Anonymkode: 73a7c...0cd

Har vært der en gang, aldri igjen. Plagsomme selgere og helt for jævlig varmt, trodde jeg skulle dø. Grein og ville hjem dag 2. Kyssa bakken når jeg kom hjem. Jeg elsker Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på uroen der nede, så er det vel et tidsspørsmål før de typiske turistplassene blir målene. Forstår virkelig ikke at folk drar nedover dit på badeferie, av alle plasser.

Anonymkode: 15c44...1a9

Det samme har jeg tenkt. Neste blir nok disse turiststedene i Tyrkia for å kunne spre frykten lengre nordover, som feks hit til Norge. Jeg blir helt oppgitt over at folk tror det BARE skjer skyting og selvmordsbombing i Istanbul.. På tide at folk våkner opp og skjønner hvor farlig det er å reise dit..

Anonymkode: 0246b...31f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser ikke til ett land som praktiserer sharialov eller har muslim som hovedreligion. Jeg har selvsagt vært i Tyrkia for 20år siden, men har holdt meg unna alt som har med det landet å gjøre siden. 

Anonymkode: 5c305...664

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner virkelig ikke hvordan oppegående mennesker ikke skjønner at vi mennesker er forskjellige....

 

Anonymkode: cd27b...23f

Det har ikke noe med saken å gjøre at mennesker er forskjellig. Tar man med barna sine til Tyrkia er man mindre intelligent,  uvitende og grådig/blakk 

Anonymkode: cf8a3...d57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiser ikke til ett land som praktiserer sharialov eller har muslim som hovedreligion. Jeg har selvsagt vært i Tyrkia for 20år siden, men har holdt meg unna alt som har med det landet å gjøre siden. 

Anonymkode: 5c305...664

Islam mener du vel.

Anonymkode: 3c5bb...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Islam mener du vel.

Anonymkode: 3c5bb...efa

Ja:fnise:

Var litt trøtt igår.

Anonymkode: 5c305...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 England - nasjon med mest kriminalitet
 Sverige - nasjon med flest voldtekter.
 Tyskland - nasjon mest flest såkalte "flyktninger" og immigranter.
 Tyrkia - nasjon med flest snikete slanger.

Anonymkode: 0de69...123

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør helst ikke gå på rockekonsert i Frankrike, homsekllubb i Orlando eller camp på Utøya heller....

Tror ikke Tyrkia er så ille så lenge man holder seg unna grensen mot Syria. 

Anonymkode: 22815...b9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Tyrkia er ikke trygt. At noen tar med barna sine dit for å spare penger på en billig ferie, er for meg uforståelig. Man utsetter ikke sine egne barn (og seg selv) for en så potensiell stor fare som det er i Tyrkia nå. Italia, Frankrike, Hellas, Spania er tryggere nå... Det finnes så mange andre fine land å reise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bør helst ikke gå på rockekonsert i Frankrike, homsekllubb i Orlando eller camp på Utøya heller....

Tror ikke Tyrkia er så ille så lenge man holder seg unna grensen mot Syria. 

Anonymkode: 22815...b9c

Stor forskjell på trusselnivået i Tyrkia kontra Utøya. Det at IS vil ha turister ut av Tyrkia er jo slett ingen hemmelighet, og det gjør turistplasser i Tyrkia til terromål. At du i det hele tatt kommer på å sammenligne Utøya og Tyrkia er ganske spesielt. Utøya har hatt et terrorangrep, mens det i Tyrkia har vært minst 9 alvorlige terrorangrep det siste året! Så nei, Tyrkia er ikke et trygt land å reise til, men du kan gjerne dra på camp på Utøya. 

Anonymkode: 1f6ea...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man bør helst ikke gå på rockekonsert i Frankrike, homsekllubb i Orlando eller camp på Utøya heller....

Tror ikke Tyrkia er så ille så lenge man holder seg unna grensen mot Syria. 

Anonymkode: 22815...b9c

Ingen land eller steder er trygt. Det kan komme en idiot inn på kino å skyte ned folk også, men så er sjansen større noen plasser, som i Tyrkia. Det er mye konflikt i området og terroristene ønsker å ramme landets økonomi som i stor grad er baser på turister. Ergo, å feriere i Tyrkia nå, så har man en større sjangs for å havne i et terror angrep enn om man er på Rocke konsert i Berlin. Husker jo hvordan turister var målet både i Tunisia terroren og Egypt for ikke så alt for lenge siden. 

Anonymkode: 0b78a...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ingen land eller steder er trygt. Det kan komme en idiot inn på kino å skyte ned folk også, men så er sjansen større noen plasser, som i Tyrkia. Det er mye konflikt i området og terroristene ønsker å ramme landets økonomi som i stor grad er baser på turister. Ergo, å feriere i Tyrkia nå, så har man en større sjangs for å havne i et terror angrep enn om man er på Rocke konsert i Berlin. Husker jo hvordan turister var målet både i Tunisia terroren og Egypt for ikke så alt for lenge siden. 

Anonymkode: 0b78a...17a

Det at dette er den 9 terroraksjon i Tyrkia på kort tid, gjør så jeg undrer meg ennå mere hvorfor i alle dager folk reiser dit. Sjangser for at det blir en tiende gang og en ellevte gang, er rimelig høy.

Anonymkode: 0b78a...17a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...