Gå til innhold

Trygt å reise til Tyrkia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjære søster å hennes 3 barn skal til Tyrkia på ferie om et par uker. Er  dette trygt?  Jeg hadde aldri reist dit! Synes det er kjempe skummelt. jeg tenker på  skytingen på flyplassen i Tyrkia.  

Anonymkode: cf8a3...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Min kjære søster å hennes 3 barn skal til Tyrkia på ferie om et par uker. Er  dette trygt?  Jeg hadde aldri reist dit! Synes det er kjempe skummelt. jeg tenker på  skytingen på flyplassen i Tyrkia.  

Anonymkode: cf8a3...d57

 Hvorfor reise til Tyrkia i det heile tatt?

 Slik som kvinner blir behandlet der, så burde folk egentlig holde seg langt unna....

 De burde vel heller velge seg ett helt annet ferie-sted...

Anonymkode: 0de69...123

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du åpner nettavisen nå, så ser du det at det ikke er så voldsomt trygt. Jeg ville aldri reist til Syrias naboland slik som situasjonen er nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Nei det er ikke trygt i Tyrkia. Det beviser alle de terrorangrepene i det siste året . De fleste land er i risiko, men muslimske land holder jeg meg langt unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender den norske stat fortsatt syke på helsereise til tyrkia? Tyrkia har jo ikke vært trygt på minst to år, allikevel skal noen i fsmilien ned på slik behandling. Det er så toskete.

Anonymkode: eb774...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke trygt. Og at noen tar med seg barna sine dit er helt uforståelig. En ting er å dra dit selv, men å utsette små barn for potensiell fare? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kvinner er heller ikke helt trygge, i slike land.

 Uansett om man ser vekk fra den potensielle terror-trusselen...

Anonymkode: 0de69...123

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri verden reist til Tyrkia ikke mot gratis opphold eller betaling! Mulig Tyrkia er fint, men det er så mange andre steder i verden også. Ingen steder er 100% trygge, men det er steder man nesten bare går å venter på at det skal skje noe, sånn som i Tyrkia.

Anonymkode: 0b78a...17a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

 

Jeg er kanskje litt rar slik,  men nevnte det til henne for en stund tilbake, at jeg har aldri kommet til å reist til nabolandet til IS.  Hun så egentlig ikke noe galt i det. Men nå skjedde jo dette,  med selvmordsbombere på den flyplassen i Tyrkia.  Jeg pratet med henne nå. Å det eneste hun sa,  var at det var sjelden to angrep på nesten samme tid?!? 

Anonymkode: cf8a3...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skummelt nok å reise til Mallorca. Hadde ALDRI reist til Tyrkia 

Anonymkode: b7374...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

 

Jeg er kanskje litt rar slik,  men nevnte det til henne for en stund tilbake, at jeg har aldri kommet til å reist til nabolandet til IS.  Hun så egentlig ikke noe galt i det. Men nå skjedde jo dette,  med selvmordsbombere på den flyplassen i Tyrkia.  Jeg pratet med henne nå. Å det eneste hun sa,  var at det var sjelden to angrep på nesten samme tid?!? 

Anonymkode: cf8a3...d57

Det kan jo stemme og det trenger ikke å stemme. Men å reise til muslimske land, spesielt nå, er for meg idioti. 

Anonymkode: 0b78a...17a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt-østen! Mye krutt og religion. En dårlig kombinasjon. Lykke til med reisen!

Anonymkode: 46099...900

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trygt og trygt. Selv med dagens hendelser i bakhodet er jo sjansen rent statistisk langt større for at man dør i en bilulykke enn i et terrorangrep hvis man tar en tur til Tyrkia. Men det er unektelig et mer ustabilt land enn andre typiske sydentur-mål, dersom det er en slik ferie de skal på.

Ellers helt enig i at jeg uansett ikke hadde reist til Tyrkia, enten det var farlig eller ei. Jeg vil ikke støtte et slikt regime, og jeg tror ikke jeg hadde klart å nyte en klassisk sydentur i et land med en fyr som Erdogan ved roret.

Anonymkode: 08738...b1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvorfor reise til Tyrkia i det heile tatt?

 Slik som kvinner blir behandlet der, så burde folk egentlig holde seg langt unna....

 De burde vel heller velge seg ett helt annet ferie-sted...

Anonymkode: 0de69...123

Er lett å få seg noe der for damene, kanskje møter de en som etter 2 dager elsker de og vil flytte med de til Norge. Starte kebabsjappe og lage noen barn. Er en mulighet. 

Anonymkode: ad3b7...b23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bestilte tur til Tyrkia for 3 timer siden. Men jeg skal til Antalya og ikke Istanbul. Er ikke mer bekymret enn om jeg skulle til Berlun. 

Anonymkode: 17aee...0e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte tur til Tyrkia for 3 timer siden. Men jeg skal til Antalya og ikke Istanbul. Er ikke mer bekymret enn om jeg skulle til Berlun. 

Anonymkode: 17aee...0e3

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk velger å reise til land som Tyrkia eller Dubai. Det finnes så mange andre fantastiske land å reise til.

Anonymkode: 225c2...872

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Tyrkia nå, men langt fra Istanbul der hvor skytingen når har skjedd. Istanbul & Anakara er stedene i Tyrkia hvor skyting m.m har oppstått. Er ikke bekymret for å være her, og føler meg trygg. 

Anonymkode: d484f...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...