Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #21 Del Skrevet 11. november 2004 Har jeg forstått disse testene fra Danmark (strips) riktig? En strek = negativt resultat, to streker = positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 11. november 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 11. november 2004 Har jeg forstått disse testene fra Danmark (strips) riktig? En strek = negativt resultat, to streker = positivt? Jepps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Fryd Skrevet 11. november 2004 #23 Del Skrevet 11. november 2004 Stemmer det, gjest. Men på min var det en vanlig kontrollstrek + en veldig svak strek...uff, kanskje jeg ser syner...? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 11. november 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 11. november 2004 Stemmer det, gjest. Men på min var det en vanlig kontrollstrek + en veldig svak strek...uff, kanskje jeg ser syner...? :-( Det høres jo veldig lovende ut da Frøken Fryd! Krysser fingrene for at du faktisk er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowery Skrevet 11. november 2004 #25 Del Skrevet 11. november 2004 Krysser fingrene jeg også. Jeg venter og venter på mine tester. Tror jeg vil prøve en med èn gang selv om det er litt over en uke til jeg skal ha mensen. Har jo kjøpt så mange tester, en hel pakke, så kan vel ofre èn dersom jeg prøver for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Fryd Skrevet 11. november 2004 #26 Del Skrevet 11. november 2004 Tusen takk Brudulja og Flowery!!! :-) Fortsettelse følger... (...men er nesten redd for at streken var så svak at det bare var innbilning... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowery Skrevet 12. november 2004 #27 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har fått mine tester også og det stod at man kan bruke testen tidlig. Med en gang man kan påvise hcg..? Husker aldri de bokstavene. Men den kan visst brukes noen dager etter befruktning. Det stod at det var best med morgenurin for da har man ikke drukket noe eller vært på toalettet på en stund. Dermed er det lettere å påvise. Jeg hadde bestemt meg for å teste i morges. Og så glemte jeg det.. :o Så nå må jeg vente til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. november 2004 #28 Del Skrevet 12. november 2004 Det er sikkert like bra, Flowery. Hcg-nivået skal visstnok dobles for hver dag, så da blir det jo enda litt sikrere resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Fryd Skrevet 14. november 2004 #29 Del Skrevet 14. november 2004 :o Wow...tok en test til i dag....og den er positiv!!! Er så superhappy!!! :-) Selvfølgelig er det lang vei å gå...men spennende at jeg om ni måneder kan være mor til et lite nurk... Lykke til til dere andre her. Og kommer nok til å følge med her inne også. Er jo ikke sikkert at det går bra på første forsøk... :-? Men nå først er jeg altså så glaaad!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. november 2004 #30 Del Skrevet 14. november 2004 Gratulerer frøken Fryd! Bra start med de testene! Lykke til med svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. november 2004 #31 Del Skrevet 16. november 2004 Og da har jeg bestilt 15 tester også... Med mine syklusser på alt fra 18 - 60 dager er dette nok en gullgruve... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 17. november 2004 #32 Del Skrevet 17. november 2004 Testet idag tidlig med disse testene. Først var det kun en strek, etter en stund var det en svak, svak strek til. Det står i bruksanvisningen at testene er ugyldige etter 10 minutter, men jeg vet ikke om det gikk så lang tid før jeg så på den igjen. Er også usikker på om det virkelig er en strek, eller bare farge som trekker opp. Får vel teste imorgen tenker jeg, har iallefall nok av tester å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. november 2004 #33 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg fikk også en svaksvaksvak strek på mandag. I dag var den bittelitt sterkere. Men allikevel ganske svak. Jeg tester igjen i morgen med en Quick Respons test jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 17. november 2004 #34 Del Skrevet 17. november 2004 Så spennende Siam! Kanskje det blir klaff for oss begge denne gangen? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #35 Del Skrevet 17. november 2004 Heisann jenter Første gangen jeg oppdaget svak strek, var det på det "skrå" partiet hvor væsken passerer gjennom. Trodde jeg så en strek fordi det samlet seg litt farge der. Man vil jo gjerne legge godviljen til på sånne tester. Når jeg noen dager senere testet positivt, var den positive streken på det flate partiet bare en halv/en cm fra kontrollstreken. Kanskje noen av dere andre har gjort samme feilen? Min testet ikke positivt før dagen før IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Fryd Skrevet 17. november 2004 #36 Del Skrevet 17. november 2004 Den siste var altså fra meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #37 Del Skrevet 17. november 2004 Heisann jenter Første gangen jeg oppdaget svak strek, var det på det "skrå" partiet hvor væsken passerer gjennom. Trodde jeg så en strek fordi det samlet seg litt farge der. Der er det også en strek på min, slik at det totalt er en sterk strek, en svak strek (over plast-delen), samt en på/under plastdelen. (3 "streker") Reagerte også på den som kom på plasten, men fant ut at den ikke kunne tolkes som en ordentlig strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 17. november 2004 #38 Del Skrevet 17. november 2004 Innlegget over var meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. november 2004 #39 Del Skrevet 17. november 2004 Hm, mener dere den streken som kommer akkurat i "skjøten"? For sånn sett hadde jeg også tre streker. Den svakeste streken satt veldig nærme kontrollstreken. Gleder meg til å teste i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Fryd Skrevet 17. november 2004 #40 Del Skrevet 17. november 2004 hehe...da hadde ikke dere vært like dumme/optimistiske som meg da... Store sjanser for at det spirer inni dere også da ja! :-) Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå