Gå til innhold

Billige tester for testegale!


Brudulja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fast bruker - anonym nå

Gratulerer Siam! :hoppe:

Tror desverre at jeg ikke kan henge meg på bølgen. Testet igjen på torsdag morgen, da kom det ingen ekstra svak strek, og jeg har fått en liten blødning, så dette ser ikke så positivt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Juhu! er dette så bra som det virker tro?

Hva koster det pr test (med alt frakt, toll, valutaomrkning osv) for en 3 pakning strimler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja - testene er fine. Det eneste du trenger er engangskopper/glass å tisse i. Deretter dyppes testpinnen nedi urinen. Prisene står på nettsiden.

Anbefales absolutt! Nå slipper jeg å bruke en formue på tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, disse er suupre. Det som også er litt festelig, er at mange av oss har faktisk testet positivt første gangen med disse....

Kanskje de bringer en viss dose lykke?

Du må bare være obs på at den streken for positiv test, ikke kommer sånn helt pang med en gang, men at all fuktigheten må likssom trekkes helt opp først, og så ser du streken kommer til syne...(hvis det er klaff da...).

På CB sin test, kommer likssom treken sånn pang med èn gang... men det gjør den altså ikke på dene testen.

Lykke til...

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, disse er suupre. Det som også er litt festelig, er at mange av oss har faktisk testet positivt første gangen med disse....  

Kanskje de bringer en viss dose lykke?

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...