Gå til innhold

Billige tester for testegale!


Brudulja

Anbefalte innlegg

På tirsdag bestilte jeg 15 graviditetstester fra Danmark. Disse betalte jeg 103 kr for!! Allerede idag lå de i postkassa mi. Kjapt levert og kjempe billig.

Adressen er www.billige-teste.dk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et kjempefint tips...

(skulle ønske jeg hadde den siden der for et års tid siden men jeg testet for fult etter eggløsning)

Virker som om det er mye billigere enn tilsvarende tester i norge i allefall (jeg tenker da på en billigste typen, for det var vel "vanlige" strips du kjøpte?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det er mye billigere enn tilsvarende tester i norge i allefall (jeg tenker da på en billigste typen' date=' for det var vel "vanlige" strips du kjøpte?)[/quote']

Jada, bare strips. Kjempe bra å få tak i så billige tester, det er ikke lite jeg har svidd av bare på den lille tiden jeg har vært prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren tute altså...hadde jeg bare visst om det der litt før da!! Hvor lang leveringstid var det sa du? Det skal jeg iallefall huske på til neste pp!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips - her skal jeg bestille tester i fleng ja!

(Ser at de har tilbud ut denne uken - enda billigere tester).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg bestilte akkurat en 10 pack.

Så får vi se hvordan de er.

Jeg forventer egentlig kun positive resultater på dem!! :ler:

Da har jeg også bestilt - forventer også positive resultater. (Hvis ikke er jeg ikke fornøyd med kjøpet altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang leveringstid var det sa du

Det tok 2 dager fra jeg bestilte til de lå i postkassa mi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Takk for tips :) Tok helt av, bestilte først 28 tester og så en sånn eggløsnings måler............ Ja nu skal jeg i alle fall finne ut når eggløsningen er, e jo fremskritt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fikk også mine etter to dager!

Så nå har jeg masse tester (både eggløsning og graviditet). Mangler bare engangskopper - så skal det testes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset!!! Bestilte meg en bunke jeg også...regner jo med å måtte prøve en stund...

Men håper jo på at jeg får ri på den blå bølgen jeg også...snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette tester som kun kan brukes etter at man skulle hatt mensen eller er de så følsomme at man kan bruke dem en uke før også slik som RFSU sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dette tester som kun kan brukes etter at man skulle hatt mensen eller er de så følsomme at man kan bruke dem en uke før også slik som RFSU sine?

Det står det ingen tingen om. Tviler vel egentlig på at man kan teste før ikm. Utålmodig hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto noe om følsomheten på brevet som fulgte med, men jeg hang meg ikke så mye opp i det.

Men det gjør vel til at du kan sammenligne med andre tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅh...prøvde en nå i morges, 4 dager før IKM(litt utålmodig ja..) og så en svaaak strek, ble veldig i tvil om resultatet, men får vel smøre meg med tålmodighet til IKM...

hmm :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...