Gå til innhold

voksne menn med leker til barn - dem uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Det er ikke det jeg mener - det jeg forsøker å si er følgende spørsmål: er det unormalt å kjøpe inn leker og legge de på skjulte steder til fremmede guttebarn? Ja, ikke sant? Det er jo helt fjern hvis noen gjør det, når de enda er uten barn. hvis det er tilellet. :P

Anonymkode: c2bd4...918

Kjenner du noen som gjør dette?

Hvorfor gjør evt denne personen dette? Det må jo være en grunn til handlingen.

Anonymkode: 3deee...a8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Om du alvorlig talt tror at kvinner ikke kan være pedofile ja da er du ekstremt naiv. 

Mulig det. Da har man fått avkreftet det - trodde det på fagspråket ble kalt noe annet. 

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen som gjør dette?

Hvorfor gjør evt denne personen dette? Det må jo være en grunn til handlingen.

Anonymkode: 3deee...a8e

Nei, han er vel pedofil da vel. Slik noen av dere selv skrev. Jeg har aldri spurt direkte om hvorfor han kjøper barneleker til andre - hvis det er tilfellet. Tanken har ikke slått meg for å være helt ærlig.

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er vel pedofil da vel. Slik noen av dere selv skrev. Jeg har aldri spurt direkte om hvorfor han kjøper barneleker til andre - hvis det er tilfellet. Tanken har ikke slått meg for å være helt ærlig.

Anonymkode: c2bd4...918

Jeg mener, barneleker til fremmede til andres barn til, eh... ja noen. Men jeg har heldigvis aldri sett det da. i såfall så har politiet tatt seg av dette. 

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2016 at 18.52, Balian de Ibelin skrev:

Om det hadde vært en kvinne ville du da tenkt pedofil ?

 

Tanken hadde streifet meg da også, spesielt om det er fremmede barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen som gjør dette?

Hvorfor gjør evt denne personen dette? Det må jo være en grunn til handlingen.

Anonymkode: 3deee...a8e

 

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Tanken hadde streifet meg da også, spesielt om det er fremmede barn. 

Joda, men han diskuterer kvinner visstnok. 

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg forstår det riktig, legger han ut leker på forskjellige steder, ute, så fremmede unger kan leke med dem. Er det det han gjør? Venter han for å se om det kommer unger for å leke med dem, eller går han videre etter at leken har blitt plassert der?

Anonymkode: 1472e...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg forstår det riktig, legger han ut leker på forskjellige steder, ute, så fremmede unger kan leke med dem. Er det det han gjør? Venter han for å se om det kommer unger for å leke med dem, eller går han videre etter at leken har blitt plassert der?

Anonymkode: 1472e...276

Vet ikke helt. Har aldri sett det skje ang. denne personen. Tviler dog på at noen finner opp noe sånt. 

Vanskelig å forklare, for det er veldig utspekulert. men har aldri sett barn annet enn en venn som ringer som er en kamerat men i ettertid var det vel en unge da. 

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt. Har aldri sett det skje ang. denne personen. Tviler dog på at noen finner opp noe sånt. 

Vanskelig å forklare, for det er veldig utspekulert. men har aldri sett barn annet enn en venn som ringer som er en kamerat men i ettertid var det vel en unge da. 

Anonymkode: c2bd4...918

Har mannen med lekene fortalt deg dette?

Eller er det noen andre som har fortalt deg om mannen og lekene og hva han gjør?

Anonymkode: 3deee...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i utgangspunktet tenker jeg ikke at det er noe galt i det. Jeg er vel kanskje naiv, men jeg tenker at han kanskje finner glede i å glede unger ved å legge ut en vandreleke, litt etter samme prinsippet som det blir lagt ut vandrebøker.

http://www.heroyfjerdingen.no/ta-med-deg-en-vandrebok.5521810-255536.html  

Men dersom han bare legger ut leken sånn uten videre, for å glede barn, synes jeg det er en dum måte å gjøre det på. Folk vil tro det er gjenglemte leker, og de vil bare bli liggende der uten at noen tør å ta dem. 

Anonymkode: 1472e...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2016 at 19.11, AnonymBruker skrev:

Hva med kvinner som gjør det samme da?

Anonymkode: ab4fe...f28

De pleier å sette barna i bur for fremtidig matauk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...