Gå til innhold

voksne menn med leker til barn - dem uten barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en voksen mann kjøpte leker til barn, når han var uten barn selv. At han ikke hadde barn, men til tross for det så gikk han rundt og kjøpte leker innimellom og la/plasserte de på forskjellige steder. Hva hadde du tenkt da? At han var veldig glad i leking eller noe sånt?

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en voksen mann kjøpte leker til barn, når han var uten barn selv. At han ikke hadde barn, men til tross for det så gikk han rundt og kjøpte leker innimellom og la/plasserte de på forskjellige steder. Hva hadde du tenkt da? At han var veldig glad i leking eller noe sånt?

Anonymkode: c2bd4...918

Er dette noen du kjenner? Noen du vet om som gjør, eller er det noe du selv har lyst til å gjøre?

Anonymkode: 33c49...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt han var sær, og tanken hadde nok streifet pedofili...

Anonymkode: 9ee15...417

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uhumskheter skrev:

Hadde tenkt at han liker leker.

 

1 minutt siden, Uhumskheter skrev:

Hadde tenkt at han liker leker.

Ja, kanskje det. At han digget leker og det var det?

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tenkt at han var en god, onkel, late-som-onkel, bestefar eller lignende som hadde barn på besøk ofte, og derfor hadde kjøpt inn et lite lager med leker til dem. 

Eventuelt ville jeg blitt litt skeptisk hvis personen virket litt ivrig/spesiell e.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt han var sær, og tanken hadde nok streifet pedofili...

Anonymkode: 9ee15...417

Om det hadde vært en kvinne ville du da tenkt pedofil ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror har en liten haug med leker hjemme hos seg til de som kommer på besøk med barn. Noe har han kjøpt, men mesteparten er hans gamle leker. :) Han lagde til en lekekasse hos seg når jeg gikk gravid. :hjerte:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at han måtte være en litt spesiell person. Muligens med noen psykiske problemer? Kanskje noen som hadde en vondt barndom, aldri følte de fikk en ordentlig barndom og dermed aldri vokste opp. Litt sånn som Michael Jackson som på død og liv skulle ha små gutter på overnatting...

Om jeg tenker på pedofili er jeg usikker på. Iallefall usikker på om jeg vil innrømme det, da jeg tror ikke jeg hadde tenkt på pedofili om det hadde vært en kvinne. (Som noen over meg nevnte.) Men jeg hadde iallefall tenkt at personen var litt spesiell og usikker på om jeg hadde likt at noen la ut leker til mine (fremtidige) barn. Man frykter jo det man ikke kjenner, og der har du nok meg.

Redigert: For å presisere litt på det siste jeg sa: jeg er usikker på om jeg hadde likt at en fremmed person la ut leker til mine barn rundtomkring offentlige steder. Jeg hadde umiddelbart begynt å lure på hva baktanken er. Så kynisk er jeg. :opplyser: (Om det hadde vært et familiemedlem e.l. som hadde leker hjemme hos seg så hadde det jo vært en helt annen sak.)

Endret av PaperFlower
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kvinner som gjør det samme da?

Anonymkode: ab4fe...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2016 at 18.43, AnonymBruker skrev:

Hvis en voksen mann kjøpte leker til barn, når han var uten barn selv. At han ikke hadde barn, men til tross for det så gikk han rundt og kjøpte leker innimellom og la/plasserte de på forskjellige steder. Hva hadde du tenkt da? At han var veldig glad i leking eller noe sånt?

Anonymkode: c2bd4...918

Hva mener du med dette? Hvorfor skulle han plassere lekene på forskjellige steder?

Her er det om en mann som la ut godteri og penger til barn.

"- Ga godteri og penger til barn i et lysthus før han tok på seg selv i skrittet

En mann i 50-årene ble pågrepet etter å ha sittet i et lysthus med to barn i barnehagealder. Etterpå skal vitner ha sett at han satt og befølte seg selv i skrittet."..http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2016/06/06/Ga-godteri-og-penger-til-barn-i-et-lysthus-f%C3%B8r-han-tok-p%C3%A5-seg-selv-i-skrittet-12846851.ece

 

Anonymkode: 3deee...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/5/2016 at 18.43, AnonymBruker skrev:

Hvis en voksen mann kjøpte leker til barn, når han var uten barn selv. At han ikke hadde barn, men til tross for det så gikk han rundt og kjøpte leker innimellom og la/plasserte de på forskjellige steder. Hva hadde du tenkt da? At han var veldig glad i leking eller noe sånt?

Anonymkode: c2bd4...918

Sånn som julenissen mener du?

Anonymkode: ea14a...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva du mener med å legge dem forskjellige steder. Hjemme hos seg selv, eller ute?

Kjøper leker til barn i slekta, jeg. Og hadde noen leker liggende når jeg fikk besøk av foreldre med barn. Greit å gi dem noe å aktivisere seg med. Mindre stress for oss voksne. Flytta fra greiene for mer enn ti år siden. Men ville ikke stusse på å kjøpe inn noe nytt, hvis behovet igjen oppstår.

Er det unormalt for menn å ha slekt og venner med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2016 at 18.52, Balian de Ibelin skrev:

Om det hadde vært en kvinne ville du da tenkt pedofil ?

 

Nei, men det er ikke jeg som påsto det. Det var en som svart før deg som mente det var tilfellet. :) Kvinner kan ikke være det tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2016 at 18.52, Balian de Ibelin skrev:

Om det hadde vært en kvinne ville du da tenkt pedofil ?

 

Nei, men det er ikke jeg som påsto det. Det var en som svart før deg som mente det var tilfellet. :) Kvinner kan ikke være det tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dette? Hvorfor skulle han plassere lekene på forskjellige steder?

Her er det om en mann som la ut godteri og penger til barn.

"- Ga godteri og penger til barn i et lysthus før han tok på seg selv i skrittet

En mann i 50-årene ble pågrepet etter å ha sittet i et lysthus med to barn i barnehagealder. Etterpå skal vitner ha sett at han satt og befølte seg selv i skrittet."..http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2016/06/06/Ga-godteri-og-penger-til-barn-i-et-lysthus-f%C3%B8r-han-tok-p%C3%A5-seg-selv-i-skrittet-12846851.ece

 

Anonymkode: 3deee...a8e

Vet ikke, jeg ønsker ikke å dømme noen, men tanken streifet meg og, som med deg og flere mtp at personen ikke har noen grunn til å anskaffe seg det. Det kan jo hende at personen er en samler eller noe? Akkurat som om at du samler på frimerker så samler bestefaren min på barbie og ken dukker. Nå er jo de lykkelige gift og har barn. kanskje det er dette med at han ikke har barn OG samler på ting som var utslaget da, eller? Det er en merkelig verden vi lever i. Men ja, er helt enig i at man skal være obs mtp tilfeller du henviser til. Nå ble ikke han definert som noe annet enn en som befølte seg i skrittet nær disse barna? :)

Endret av michaeline__07
la til setninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, michaeline__07 skrev:

Nei, men det er ikke jeg som påsto det. Det var en som svart før deg som mente det var tilfellet. :) Kvinner kan ikke være det tror jeg?

Om du alvorlig talt tror at kvinner ikke kan være pedofile ja da er du ekstremt naiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kamikatze skrev:

Skjønner ikke hva du mener med å legge dem forskjellige steder. Hjemme hos seg selv, eller ute?

Kjøper leker til barn i slekta, jeg. Og hadde noen leker liggende når jeg fikk besøk av foreldre med barn. Greit å gi dem noe å aktivisere seg med. Mindre stress for oss voksne. Flytta fra greiene for mer enn ti år siden. Men ville ikke stusse på å kjøpe inn noe nytt, hvis behovet igjen oppstår.

Er det unormalt for menn å ha slekt og venner med barn?

Nei! Det er ikke det jeg mener - det jeg forsøker å si er følgende spørsmål: er det unormalt å kjøpe inn leker og legge de på skjulte steder til fremmede guttebarn? Ja, ikke sant? Det er jo helt fjern hvis noen gjør det, når de enda er uten barn. hvis det er tilellet. :P

Anonymkode: c2bd4...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger dem ute, så fremmede unger skal finne dem og leke med dem?

Anonymkode: 1472e...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...