Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Plan for dagen: otrivin, kleenex, paracet, seng og Netflix... Og sjokolade hvis jeg finner noe i skapene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for ønsker om god bedring! Jeg fikk sovet en halvtime-time, frem til mamma ringte for å høre om status for fødsel 😅 Ikke noe nytt å melde altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke til termin! :hoppe::bond:

 I dag er tippedatoen min også, men jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å føde nå. Det ser ut som jeg har blitt velsignet med en ny runde bihulebetennelse! Jippi! Det klør sånn oppi hjernen at øynene renner :sur: Jeg kan ikke akkurat si at snøværet hjelper på humøret, så nå har jeg gått morgentur med bikkja og så tatt en handletur før frokost. Ikke verdens sunneste handlekurv med andre ord, med hapå, sjokolademelk og kjeks :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen føding å melde om! I dag er det M sin tippedato, han syns jeg skulle få rier før han dro på jobb så han slapp en undervisningstime som han ikke så frem til :hoho: 

Formen er bittelitt bedre i dag tror jeg. Håper jeg er på bedringens vei! 

Siste magebilde? 

Spoiler

IMG_0392.JPG.5781a372f38aba6795ae0b05e1d91176.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2017 den 21.15, Nautika skrev:

Tippeliste fødsel

16.april - A4-livet (gjett nr 2)

18.april - Mumsy

19.april - j86

20.april (38+6) - fødsel forrige gang

21.april - Beccy87

22.april - Nori

23.april - juliane 

24.april - Nautika

25.april - M

26.april - Leviora

27.april - menstermin, _marielle_

28.april - MissStiles

29.april - FruN

30.april - Småkjekset

1.mai - OUL-termin

2.mai - A4-livet

3.mai - Surriball

5.mai - miore

7.mai - Verdande

Jeg hadde ikke regnet med å komme så langt ned på tippelista før fødsel 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En siste oppdatering?

Termindato: 1.mai

Uker på vei: 39+4

Dager igjen: 6 dager til termin!

Kjønn: :babyjente: 

Leie: Hodeleie, hodet er festet!

Navn: Vi står igjen med to kandidater. Vi har hver vår favoritt, og selv om jeg syns hans er fint det også syns jeg mitt alternativ er så mye finere og passer bedre med storesøsters navn

Utstyr: Mangler tripp-trapp, må få kjøpt en ammepute til som kan ligge i andre etasje

Klær: Jeg tror vi skal se an etter fødsel om vi trenger å spe på med mer

Plager: Sover dårlig, varm, hoven, VONDT i symfysen, halsbrann, stikninger der nede, modningssmerter :plystre: 

Oppturer: Akkurat nå ingen. Jo! At T er frisk nok til å være i barnehagen :plystre: 

Vektøkning: +3 kg fra startvekt, 7 kg fra minste vekt i svangerskapet. 

Strekkmerker: Jepp! Strekkmerkene fra sist har blitt lengre 😅

Kynnere: Litt opp og ned

Tegn til fødsel: Jepp, og man kan ikke stole på dem...

Fødebag: Ferdig pakket, overnattingsbag til T fikses vel etter fødselen starter

Tanker om fødsel: Gleder meg! Skal prøve å klare meg med lystgass som sist. Ønsker også å løfte barnet ut selv som jeg gjorde sist, dritkult! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering og får satse på at dette blir den siste. ;) Mitt gjett slo jo ikke til, så da vil jeg gjerne gjette en gang til hvis jeg får lov. Nå tror jeg hun kommer på OUL-terminen! 1. mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hatt kynnere med nedpress som kommer med 10 min mellomrom nå i 3-4 timer. Håper det kan være starten på noe! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har ikke tatt seg noe særlig opp, men det har i hvert fall ikke stoppet heller! Jeg har satt meg ned for å strikke på babyteppet til lillesøster, kanskje det er det hun venter på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe lureri! :snurt:

Jeg har fått sovet litt for godt i natt til at dette skal være liv laga tror jeg.. Jeg har fremdeles murringer i rygg og sammentrekninger, men de blir bare ikke sterkere. Jaja, nå syns jeg hun kan vente til i morgen, 28 er mye finere enn 27 :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lillesøsteren er en skikkelig luring altså. Blir spennnde å se om hun blir like full av påfunn når hun kommer ut og vokser til. Kanskje det er en fremtidig politiker der inne? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...