Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Er tanken å bruke begge navn i hverdagen? Jeg synes ditt første navn er finere enn mannens. (Hvis ditt er det lengste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Nori skrev:

Er tanken å bruke begge navn i hverdagen? Jeg synes ditt første navn er finere enn mannens. (Hvis ditt er det lengste)

Det lengste blir nok brukt alene (som med T sitt navn, der vi ikke bruker fornavn nr 2) mens det korteste enten blir begge eller ett 😅

Syns også at mannens alternativ blir litt sukkersøtt, selv om jeg har gode assosiasjoner til navnet ellers.. 

Uansett hva det blir tror jeg ikke det blir feil, men nå må det jo matche mellom de to søstrene også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2017 den 21.15, Nautika skrev:

Tippeliste fødsel

16.april - A4-livet (gjett nr 2)

18.april - Mumsy

19.april - j86

20.april (38+6) - fødsel forrige gang

21.april - Beccy87

22.april - Nori

23.april - juliane 

24.april - Nautika

25.april - M

26.april - Leviora

27.april - menstermin, _marielle_

28.april - MissStiles

29.april - FruN

30.april - Småkjekset

1.mai - OUL-termin

2.mai - A4-livet

3.mai - Surriball

5.mai - miore

7.mai - Verdande

Første tippedatoer strøket ut! I morgen fødte jeg sist, så nå går jeg snart på overtid i mitt eget hode :ler: 

Jeg har vært hos jordmor i dag, alt var fint, selv om blodtrykksmaskinen prøvde seg på noen feilmålinger før hun måtte ta blodtrykket manuelt. Jeg tror nemlig jeg hadde ligget på gulvet med 0/50 :hoho: Hodet så og si festet og ryggen til "riktig" side for å slippe stjernekikker :nigo: Jeg turte ikke spørre om hun kunne sjekke modning da :sjenert: 

Nå har jeg begynt å få litt menssmerter i ryggen igjen, så vi får håpe det modnes greit nedi der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene naboen her fødte senere med andremann enn med første og følte hun gikk på overtid selv om hun fødte andremann før termin også. Har troa på at lillesøster kommer i løpet av uka hvertfall :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nori skrev:

Fødsel på gang?? 

Absolutt ikke :sjenert: Vi kan trygt si at lillesøster er treigere enn storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nautika skrev:

Absolutt ikke :sjenert: Vi kan trygt si at lillesøster er treigere enn storesøster.

Jeg har fremdeles tro på lørdag! :tommel: 

Hvordan er formen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nori skrev:

Jeg har fremdeles tro på lørdag! :tommel: 

Hvordan er formen? 

Grei nok. Jeg var skikkelig uggen og stinn i magen ved middagstider i går, så selv om jeg hadde gledet meg til middag ble det bare noen små smakebiter før jeg måtte legge meg nedpå. Har kanskje litt flere kynnere i dag enn det jeg har hatt de siste dagene.

T har vært hjemme fra barnehagen i dag pga forkjølelse og feber i går kveld. M måtte være på jobb i dag, så min mor ble innkalt som avlastning. Han må noen timer på jobb i morgen også, men da kan jeg heldigvis kommandere han hjem etter et par timer hvis jeg ikke orker mer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat er en utfordring her også. Orker ingenting og har ingen matlyst heller. 

Godt du kan få hjelp. Mannen jobber i helgen og jeg må ærlig innrømme at jeg gruer meg til å være alene med S.. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nautika skrev:

Absolutt ikke :sjenert: Vi kan trygt si at lillesøster er treigere enn storesøster.

Du må dessverre vente til neste lørdag :nigo: Men den kommer plutselig! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp kl 3 med menssmerter. De er så vonde! Det murrer konstant i ryggen, så jeg håper dette bidrar til masse modning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Og nå er kan det egentlig være det samme på noen dager. Jeg ser ut til å ha blitt smittet av T og/eller M. Han med manflu prøver å ikke klage alt for mye, siden han regner med at min form ikke akkurat er noe bedre :fnise: Dugnad for velforeningen i morgen, og det ligger vel i kortene at jeg skal passe T mens M deltar på den... 

Jeg har reservert badekaret etter leggetid i dag da :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt mannen skjønner han bør holde lav profil. :fnise: Å føde syk ser jeg for meg må være helt forferdelig. Hører jo innimellom om de som føder med influensa og omgangssyke liksom. Som om ikke fødsel er mer enn nok i seg selv. Håper dere blir friske i rekordfart.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en forkjølelse i kveld og i morgen ligger det jo fint an til fødsel i overimorgen, gjør det ikke? :lur: :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dugnad med passing av toåring => AU! i bekkenet :sukk: Jeg tror nesten dette er verre enn sånn jeg var etter sengegymnastikken sist uke. Da tok det 3-4 dager før jeg kunne snu meg i senga uten å skvette til av smerte... Håper på rolig dag i morgen, og på mandag ser det heldigvis ut til at T kan dra i barnehagen. 

Og ingen fødsel enda btw :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...