Nautika Skrevet 28. juli 2016 Forfatter #181 Del Skrevet 28. juli 2016 7 timer siden, malicious skrev: Jepp, det er planen! Vi går se hvem som joiner hvem, siden jeg hadde kjemisk denne gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #182 Del Skrevet 31. juli 2016 Takker høyere makter for at jeg ikke er alenemor! Det har vært en ganske slitsom helg med M borte, og i morgen skal jeg tilbake på jobb. Jeg hadde heldigvis besøk av ei venninne i går, og selv om jeg måtte sjokkrydde mens T hadde sin først dupp så fikk jeg ihvertfall litt avveksling og litt hjelp. Vi var innom Norwegian Outlet, men jeg må spinke og spare for tiden så da ble det ingen ting på meg. Grunnen for sparingen er at jeg skal til Tyskland om et par uker på jentetur i bryllup og så har jeg meldt meg på vannaerobic i høst, 2 kvelder i uka Jeg trodde man fikk ganske god rabatt når man gikk 2 kvelder i stedet for 1, men den rabatten var ikke i nærheten av det jeg hadde sett for meg. Så nå må jeg bare dra på trening, for jeg har ikke råd til å finne på noe annet Kunne trengt en ny badedrakt, men nå må jeg vel møte opp naken med den slunkne lommeboka mi Over til prøvesnakk: Jeg har ikke testet veldig ofte med EL-tester denne syklusen, og nå ser det ut som de minsker i styrke. Jeg lurer rett og slett på om EL har vært? EL- slim på torsdag og ganske sterk test på torsdag ettermiddag, men ikke positiv. Husker ikke om det var fredag eller lørdag jeg ikke testet i det hele tatt, men etter torsdag har ikke testen blitt noe kraftigere. Aksjer ble lagt inn onsdag og fredag, så vi får se om det holder denne gangen Jeg skal teste i morgen også for sikkerhets skyld, men i kveld ORKER jeg ikke legge inn aksjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 1. august 2016 #183 Del Skrevet 1. august 2016 Oi, vannaerobic! Så gøy da! Og smart tanke med at det blir så dyrt at man MÅ dra på trening, som en ekstra motivasjon. Jeg synes også vann trening er toppers bortsett fra den lille detaljen at man blir så våt og det synes jeg er veldig slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. august 2016 Forfatter #184 Del Skrevet 1. august 2016 12 minutter siden, Beccy87 skrev: Oi, vannaerobic! Så gøy da! Og smart tanke med at det blir så dyrt at man MÅ dra på trening, som en ekstra motivasjon. Jeg synes også vann trening er toppers bortsett fra den lille detaljen at man blir så våt og det synes jeg er veldig slitsomt... Haha! Ganske betydelig detalj vil jeg si Jeg syns det er en fordel, for da merker man ikke at man blir svett og ekkel Hvor alle andres svette havner vil jeg helst ikke tenke på ------ TMI: MYE riktig type sliming fra mitt indre i dag, så kanskje eltest blir positiv i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 1. august 2016 #185 Del Skrevet 1. august 2016 Vanntrening har jeg aldri prøvd meg på, hvis man ser bort fra vanlig svømming da. Høres spennende ut! Selv har jeg kastet bort så vanvittige summer på diverse treningssentre opp gjennom at jeg har endelig har innsett at jeg er en latsabb og at hjemmetrening er det eneste økonomisk fornuftige for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. august 2016 Forfatter #186 Del Skrevet 1. august 2016 41 minutter siden, Nori skrev: Vanntrening har jeg aldri prøvd meg på, hvis man ser bort fra vanlig svømming da. Høres spennende ut! Selv har jeg kastet bort så vanvittige summer på diverse treningssentre opp gjennom at jeg har endelig har innsett at jeg er en latsabb og at hjemmetrening er det eneste økonomisk fornuftige for meg. Jeg klarte å gå på denne typen trening 1 dag i uka frem til 5 dager før T ble født, så jeg skal klare 2 dager i uka frem til over nyttår altså Veldig enkelt å variere intensitet etter dagsform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 2. august 2016 #187 Del Skrevet 2. august 2016 Hei! Deg vil jeg gjerne følge Det ser ut til at vi er i nogenlunde same situasjon, med en liten en på drøye året og et håp om en nummer to fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. august 2016 Forfatter #188 Del Skrevet 5. august 2016 Den Tuesday, August 02, 2016 at 8.03, miore skrev: Hei! Deg vil jeg gjerne følge Det ser ut til at vi er i nogenlunde same situasjon, med en liten en på drøye året og et håp om en nummer to fort som fy Så hyggelig med besøk her inne! Jeg hadde visst ikke hatt EL i helgen som jeg trodde. Jeg fikk nesten positiv test på onsdag kveld, og litt svakere i går. Så jeg tror el var i går eller noe sånt. Vi fikk lagt inn aksjer litt sent i forhold til det kanskje, i går kveld (pluss mandag). Vi får se om det har gitt resultater om et par uker. Da skal jeg faktisk på jentetur til Tyskland, så vi får se om det blir med en hemmelighet i bagasjen eller med en god grunn til å takke ja til vin til maten 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 5. august 2016 #189 Del Skrevet 5. august 2016 Hei! Her vil jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. august 2016 Forfatter #190 Del Skrevet 8. august 2016 Den Friday, August 05, 2016 at 12.24, Leviora skrev: Hei! Her vil jeg følge med! I dag har vi ei barnehagejente i hus! Vi var kort innom og hilste på tidligere i dag, så blir det tilvenning denne uka. M har ferie ut uka, så det blir han som står for tilvenningen. Hun var veldig nysgjerrig på barna og lekene, og ikke særlig interessert i oss foreldre. Det er vel sånn det bør være. Vi fikk et veldig godt inntrykk av avdelingen og de ansatte, så jeg tror dette blir bra. Ellers er jeg 4 dpo i dag tror jeg.Symptomjakten har ikke startet helt enda. Jeg har faktisk ikke helt trua denne måneden, fikk ikke truffet optimalt i forhold til EL, så tiden vil vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 8. august 2016 #191 Del Skrevet 8. august 2016 Så gøy med barnehagejente! Og så fint at hun virker trygg og nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 8. august 2016 #192 Del Skrevet 8. august 2016 Moro med barnehage! Vi hadde tilvenning i forrige uke, og det gikk over all forventning Mye bedre for oss foreldre å dra fra barna når vi ser hvor mye de koser seg 4dpo er tidlig enda! Satser på at det klaffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. august 2016 Forfatter #193 Del Skrevet 11. august 2016 2 dager tok det før både mor og datter var slått ut med forkjølelse Natt til i går var det oppvåkning annenhver time, jeg måtte ligge på sofaen i natt fordi jeg trengte sårt litt søvn. Har ikke fått oppdatering fra M enda om hvordan natten har vært. T hadde feber i går kveld, så da utgår barnehagen i dag Hun var alene i omtrent 2 timer i går, og det hadde gått helt fint. Hun hadde sovnet i vogna men våknet igjen etter 15 min pga et annet barn. Da hun kom hjem igjen nektet hun plent å sove i vogna, så da ble det 15 min på ryggen til pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 11. august 2016 #194 Del Skrevet 11. august 2016 Gratulerer med barnehagejente selv om karrieren foreløpig ble litt kort. Typisk at de blir syke med en gang, selv om man skulle tro det ikke var så mye sykdom i barnehagen så tidlig etter ferien. Veldig kjedelig at hun ble syk midt i innkjøringen da, det setter man liksom ett skritt tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 12. august 2016 #195 Del Skrevet 12. august 2016 God bedring til både liten og stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 14. august 2016 #196 Del Skrevet 14. august 2016 åh, det er så typisk! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. august 2016 Forfatter #197 Del Skrevet 14. august 2016 Hele familien er på bedringens vei når det gjelder forkjølelsen, nå gjenstår bare hoste og snørring. T var i form til å være i barnehagen på fredag, så da ble det 4,5 timer alene i barnehagen med 1,5 timer soving i vogna Ellers produserte jeg mitt første plagg på symaskin i går, en haremsbukse til T. Og i dag fikk jeg en test som ikke var helt blendahvit. Jeg vil kanskje sammenligne den med streken jeg hadde på 12 dpo forrige måned, men denne gang er jeg 10 dpo. Det virker mer riktig enn sist, da hadde jeg ikke godfølelsen siden jeg testet positivt så sent. Og det viste seg jo også å stemme Streken er for sjenert til å la seg avbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. august 2016 #198 Del Skrevet 14. august 2016 Ikke helt blendahvit betyr jo positiv! Gratulerer!!!! Da blir det april-baby, gjør det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. august 2016 Forfatter #199 Del Skrevet 14. august 2016 Ikke helt blendahvit betyr at jeg kan skimte hvor streken skal være ved å vri og vende på strimmelen men jeg klarer ikke se om den er grå eller rosa. Vi får se i morgen. Termin i slutten av april tror jeg i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 14. august 2016 #200 Del Skrevet 14. august 2016 Spennende, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå