Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er veldig bra. Har bare litt murringer i korsryggen. Jeg nyter det så lenge jeg kan! Akkurat nå befinner jeg meg i Tyskland, jeg skal ut bryllup her i morgen. I dag er det vinsmaking på programmet, så da må jeg sno meg unna det på en eller annen måte. Tenker å si det til jentegjengen hvis det blir spørsmål om hvorfor. Gidder ikke holde det skjult :sjenert:

4+4 i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! :hoppendeglad:

Jeg vet ikke hvordan du var med første, men jeg var i alle fall fast bestemt på å holde det super hemmelig så lenge som mulig, men nå med nummer to så måtte jeg også i utdrikningslag rett etter positiv test og tenkte akkurat det du sier der ''gidder ikke holde det skjult'' :P   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med bryllup i Tyskland da! :) Det er fullt mulig å spytte på vinsmakingen forresten. Ikke det at det hjelper mot nysgjerrige venninner, men hvis du har lyst til å smake litt når du først er der. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en veldig fin dag i går. Var innom 2 veldig fine byer på dagen, og så ble det sosial omgang med alle gjestene på vinsmaking etterpå. Jeg måtte etterlyse alkoholfritt alternativ, så det ble ganske innlysende at jeg ikke drakk :hoho: Det var flere som ikke drakk da, og ei av mine venninner var litt ekstra "Skal du ikke ha vin?!?" selv om hun selv ikke drikker. Jeje, de får nå tro hva de vil ;) I dag er det klart for bryllupsfest, og jeg må sjekke om det er meldt regn eller ikke. Vielsen skal visstnok være et sted med bare et bittelite forsamlingslokale, og bussen går ikke derfra igjen før kl 16... 😬

Jeg kjøpe en sånn Brio dukkevogn i tre tidligere i uka, og nå har jeg fått masse videoer av at T har blitt kjempeflink til å gå etter den :hjerte: Den er litt mindre stødig enn disse gåvognene (som vi ikke har hatt), så det er tydelig at det var på tide. T er jo ganske forsiktig av seg, så hun er ikke den som utfordrer seg selv med å slippe seg og sånn, så da tror jeg denne kan være en grei overgang til å gå selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Åh, stas med dukkevogn! :rodmer:  Barn er forskjellige, altså! Mine er jo daredevils som bare kjører på :ler: 

Kos deg i bryllup! Håper det blir en fin opplevelse, uten regn! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. august 2016 at 7.36, Nautika skrev:

Formen er veldig bra. Har bare litt murringer i korsryggen. Jeg nyter det så lenge jeg kan! Akkurat nå befinner jeg meg i Tyskland, jeg skal ut bryllup her i morgen. I dag er det vinsmaking på programmet, så da må jeg sno meg unna det på en eller annen måte. Tenker å si det til jentegjengen hvis det blir spørsmål om hvorfor. Gidder ikke holde det skjult :sjenert:

4+4 i dag :strix:

Vi er omtrent like langt på vei vi! :) Og godt å se flere med lite symptomer. Leser om så mange som er supergravide i uke 4, så jeg blir stressa av å føle meg relativt som vanlig. Jeg tror jeg forresten er 4+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad så lenge jeg ikke har noen symptomer. Sist gang ble jeg kvalm fra rundt uke 7, så disse ukene før det er hellige :ler:

Jeg hadde en veldig koselig dag i bryllup! Gjett hvem som fanget buketten? 😂 Også klarte jeg å forsyne meg med en sjokoladekake med kirsebær som viste seg i inneholde STORE mengder rom. Jeg tok noen biter før jeg forstod hvor stor alkoholprosent det var i kaka :sjenert:

Jeg hadde sett frem til en avslappende dag hjemme i går, men så har T blitt syk igjen... I natt har hun holdt på å styre flere timer, så jeg var ikke akkurat klar for å våkne da alarmen gikk kl 5 :sukk: Også kan jeg ikke drikke mer enn 2 kopper kaffe :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du slipper unna med kvalmen denne gangen :)

Woop, bare å gifte seg! Eller var du gift? Nå gikk det i surr :ler: Tror ikke det har mye å si at du spiste litt av den kaka! Men bra du oppdaget det, i det minste. Burde ikke sånt bli opplyst om? Tenk å være avholds, tidligere alkoholiker, og plutselig få smaken på rom, kan være skjebnesvangert :klo:

Kjipt med syke barn! Snuppa vår har fått den obligatoriske "nettop starta i barnehagen-forkjølelsen". Nå har hun smitta både meg og papsen, så det går på rundgang her nå :P Hun er ganske tøff og klager mye mindre enn mammaen sin :fnise: Jeg har bestilt iskaffe av mannen. Har mest lyst til å styrte hele kartongen!

Endret av Leviora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke gift, og med nr 2 på vei og bikkje i tillegg tror jeg ikke vi har tid til å gifte oss med det første :ler: Jeg har personlig gitt M frist til å fri før neste skuddårsdag, hvis ikke gjør jeg det sjæl 

I dag er jeg 5+1 og i følge appen min begynner hjertet å slå i dag :hjerte: 

Jeg har vært i kjelleren og dratt frem en pose med gravidtøy. Forrige gang fikk jeg kjøpt en søppelsekk med tøy til 300 kr, og da passet ingen av buksene. Det gjør de nå! (Okey, det er litt deprimerende...). Så nå har jeg ihvertfall 3-4 bukser som ikke strammer over magen som sikkert blir oppblåst om noen uker. Så får jeg heller vise frem bolledeigmagen litt ekstra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare skryte litt av mine sy-skillz lizzåm 

Ny rekord, klippet og sydd på litt over 2 timer;) 

IMG_20160824_210223.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...