Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2

Nautika

Anbefalte innlegg

Det er spennende tider i din dagbok for tida. Når tenker du å teste? Du tar vel med tester på tur? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir spennende tider her fremover ja. Tenker jeg tester før vi drar på ferie på mandagen,  da er jeg 9 dpo. Tar nok med meg tester uansett utfall da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var frokosten? Den kantina er jeg relativt misunnelig på, for å si det mildt...

Hvor går turen på mandag da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi ligger veldig likt i syklus, så blir spennende å følge deg fremover! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, juliane skrev:

Hvordan var frokosten? Den kantina er jeg relativt misunnelig på, for å si det mildt...

Hvor går turen på mandag da? :) 

Frokosten var mer spennende enn hjemme ;) De har varmt brød og hjemmelaget granola :sikle: Ikke helt hotellfrokost med egg og bacon, men ikke langt unna. Du har hørt om kantina vår? :fnise:

Vi skal en uke til Strömstad :) Leilighet via jobben 

7 timer siden, Acerola skrev:

Ser vi ligger veldig likt i syklus, så blir spennende å følge deg fremover! :) 

Det blir spennende denne neste uka altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt altfor mye om kantina deres. :hoho: Strömstad blir sikkert kjempebra da, krysser fingrene for at dere får bra vær! Og så hadde det jo ikke vært dumt å ha med seg en liten hemmelighet på turen heller. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt vær syns jeg det bør være altså. Sist gang vi var der regnet det og var surt og kaldt. Spa-stedene som vi hadde tenkt oss på var fulle også.. Og vi kom frem til åpen balkongdør der det var vannskade innenfor, så måtte styre med å få tak i snekker og slikt. 

Hvis jeg skal teste på ferie må jeg være påpasselig med å huske å kaste søppelet på badet når vi drar. Kjipt om neste kollega som skal ha leiligheten oppdager positive (?) tester i søpla :skratte: 

Mens vi er inne på tester så tenkte jeg egentlig å teste imorges. 6 dpo :rolleyes: Heldigvis var jeg så trøtt at jeg først kom på det da jeg stod i dusjen :P

Dette kan bli en lang dag kjenner jeg. Ganske lite å gjøre nå rett før ferien, og jeg har sovet altfor lite denne uka. Jammen godt at kaffen på det nye kontoret er 100 hakk bedre enn den vi hadde før. Sorry lille frø som kanskje er i magen, men jeg overskrider nok koffeininntaket i dag også gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er typisk at det blir noen ekstra turer til kaffemaskina når det er lite å gjøre på jobb, altså ;)

Har dere tenkt dere på spa denne gangen også? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kanskje en tur på badelandet, men med unge på slep må vi vel ta spa på skift hvis vi skal ;)

Jeg ttestet negativt i morges (9dpo), har ikke noe særlig tro på klaff denne måneden,  men jeg tok nå med meg noen strimler på ferie. 

Siden sist har vi blitt så og si ferdig med hageprosjektet også. Nå har vi fått lagt ut omtrent 600 kg rullestein rundt omkring i hagen. Håper at jordbærene er modne til vi kommer hjem igjen i slutten av uka. Jeg følte meg som den husmora her om dagen da jeg lagde syltetøy av en kasse med jordbær :sikle:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tatt oss en tur på badeland i dag, turte ikke vente til lengre uti uka fordi jeg regner med at TR er rett rundt hjørnet (fremdeles negativ i morges, 11dpo) 

I kveld er M på fotballpub, og jeg en henslengt på sofaen med cola og sjokolade. Heldigvis var T enkel å legge i dag, vi har hatt legginger på oppimot halvannen time i det siste, så når det tok 30 sekunder i dag når jeg var alene var jeg ganske fornøyd med det :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle aldri ha skrevet at hun var enkel å legge i går, for hun våknet 2030 og holdt det gående til godt over 22 :sukk: Men til gjengjeld sov hun som en stein frem til kl 9 

Testen jeg tok i dag var ikke like blendahvit som de foregående testene, så det blir spennende å teste de neste dagene. Jeg har 3 strimler igjen med meg på ferie, og de holder vel til vi kommer hjem igjen ;) Jeg legger ved bilde selv om det er veldig vanskelig å se. 

20160714_093854.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, spennende! Usikker på om jeg klarer å se en strek, men at den ikke er blendahvit i virkeligheten er jo veldig positivt. Klarte ikke ta bilde av mine streker i begynnelsen heller. Så jeg jubler litt jeg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

12 dpo i dag, ja. Det blir spennende å teste i morgen, jeg hadde gitt opp håpet for denne måneden siden jeg har testet positivt på 10 og 11 dpo tidligere :P Tror jeg må fiske med meg en digital fra apoteket som jeg kan bruke på IKM hvis det viser seg at jeg tester positivt fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Syns selv det var vanskelig å få streken til å vises på bilder helt i starten, så krysser alt for at den er tydeligere i morgen! 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lettere å se strek i dag, men den digitale jeg tok viste Inte Gravid 

Forhåpentligvis bare litt for tidlig ute med den digitale 

JPEG_20160715_082919_909198016.jpg

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...