Jump to content
Nautika

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2

Recommended Posts

Nautika

Absolutt ingen blåmandag her i hus, for jeg har fått vite at jeg får vindusplass når vi skifter kontorsted nå i sommer :hoppe: Og i kveld skal jeg besøke ei god venninne og muligens hente et bursdagstog fra ei dame på finn.no (takk for inspirasjon Tekola!) 

Fortsetter under...

Guest Tekola

Så herlig!  Fint med sånne mandager :jepp:

Gøy! :hoppe: Bare hyggelig :nigo:

Nautika
Spoiler

IMG_2168.JPG.jpeg

Vi har fått testet toget i dag :bursdag: 

j86

Gratulerer med 1-åring! Hun er nydelig 💙

A4-livet

Så fin jente dere har! Gratulerer med dagen!! :bursdag:

Beccy87

Så søt hun var! :rodmer:
Gratulerer så mye med 1-åring i hus, ser frem til å følge deg på prøveveien videre! :hoppendeglad:

Annonse

Guest Tekola

Herlig! Gratulerer med frøkna :strix: 

MissStiles

Gratulerer med 1 års dagen til T. :blomst:

juliane

Hipp hurra for ettåringen! Det året har jammenmeg gått fort! :) Hun er jo helt superskjønn! :hjerte: 

Acerola

Takk for spor i mi dagbok! Vi har jo planer om å starte prøving samtidig - så her må jeg følge med! Spennende :) 

Nautika

Ny uke, nye muligheter. Jeg har startet uken med å innvie min splitter nye telefon :nigo: Syns det var på tide med utskiftning etter 3 år der jeg i senere tid har måttet prioritere mellom apper eller lese jobbmail. ;) 

I dag oppdaget jeg også det som jeg tror er EL-slim, så nå er M advart om at han kanskje må gjøre sin plikt senere i kveld :fnise: Hvis vi da ikke skal drøye det til neste måned :klo:

malicious
2 timer siden, Nautika skrev:

Ny uke, nye muligheter. Jeg har startet uken med å innvie min splitter nye telefon :nigo: Syns det var på tide med utskiftning etter 3 år der jeg i senere tid har måttet prioritere mellom apper eller lese jobbmail. ;) 

I dag oppdaget jeg også det som jeg tror er EL-slim, så nå er M advart om at han kanskje må gjøre sin plikt senere i kveld :fnise: Hvis vi da ikke skal drøye det til neste måned :klo:

Neinei! Kjør på ;)

Nautika

Vi kjørte på vi ;) Så da kan vi vel si at denne boken offisielt er åpnet. Jeg fikk bestilt meg 50 stk av både el og ggraviditetstest fra ebay i går, til den nette sum av 100 kr totalt 😎

Annonse

Guest Grastusta

Hurra! Passer bra at det er flaggdag i dag :) 

Nautika

Nå har det tørket helt opp (tmi), så enten har kroppen prøvd å få EL uten å klare det, eller så var EL i går eller noe sånt. I så fall er IKM 22.06 ;)

Og i går var vi altfor opptatt med å luke i hagen og vaske terrassen til å prioritere BD. Får se om mandag var godt nok ;)

Edited by Nautika

A4-livet

BD :fnise: Hvor lang tid tok det med T? Leking er forresten no drit. Ikke at vi har så mye ugress egentlig, men det vokser stadig opp gress (og store sopp) i hele blomsterbedet/kjøkkenhagen. Kjedelig!

Nautika

Jeg ble gravid på første PP sist, men så hadde jeg en sa i uke 8. Så satt den på pp3.

Jeg fikk luket i hekken, med det resultatet at hekken ser ganske stusselig ut fordi ugresset ga et inntrykk av at den var tykk og fin :ler:

Guest Verdande

BD... :klo:  Jeg skjønner jo hva det impliserer, men forkortelsen finner jeg ikke ut av :fnise: Babydrusing var liksom det nærmeste jeg kom :ler:

Ugress på godt og vondt, med andre ord :ler:

Nautika
22 minutter siden, Verdande skrev:

BD... :klo:  Jeg skjønner jo hva det impliserer, men forkortelsen finner jeg ikke ut av :fnise: Babydrusing var liksom det nærmeste jeg kom :ler:

Ugress på godt og vondt, med andre ord :ler:

Baby dance :fnise:

Guest Verdande

Åjaaa :Knegg: