Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det så dødsdigg ut!!

Nå fikk jeg lyst å prøve å lage noe lignende til middag i morgen :)

Ser mye bedre ut enn fiskegratengen som jeg lagde idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er forsåvidt godt, men jeg er litt lei av fisk (har fryseren full og ei datter med fiskelykke som har brukt sommeren på å fiske...), og maten til Silfen så supergod ut :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ godt at du aner ikke. Aaaaahhhh ... skulle ønske jeg kunne virkelig beskrive deiligheten. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, skruf skrev:

Takk for tips om Shameless btw!

Kongebra!

De tre første sesongene, ja. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Jeg har ikke sett mer enn de tre. Ennå. Må vel til pers før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti f for noen teite kattunger.. De løper bort til bikkja, freser også løper de avgårde igjen, og sånn kan de holde på en stund. Ene lekte med halen til bikkja og fant ut at OI! det var jo bikkja, så freste hun og stakk avgårde.. :klaske::ler: Kveldens underholdning her, sånn ved siden av Suits. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattunger :rodmer:

Åh, det finnes ikke noe herligere enn kattunger og valper! Burde kommet på blå resept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Frk.K skrev:

Disse små terroristene er .. små terrorister :P all over the place og river ned alt de kommer over. 

18 timer siden, Frk.K skrev:

Disse små terroristene er .. små terrorister :P all over the place og river ned alt de kommer over. 

Men de er utrolig søte små terrorister i det minste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Cata skrev:

Men de er utrolig søte små terrorister i det minste :ler:

Det er sant! Håper den jeg liker best tøffer seg opp snart og går overrens med bikkja. Planen er å beholde den som går mest overrens med bikkja :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noen turer til. Løvstakken med kidsa og Ulriken med en kompis i går. I dag har jeg avtale med en jente jeg har blitt kjent med via FB om å gå, men spørs om hun backer ut siden det pissregner.  

Litt morsomt i går, jeg traver oppover ulriken med en dau svenske på slep. Snur meg halvveis oppi skaret og ser han er et godt stykke bak. Tripper utålmodig mens jeg venter og når han tar meg igjen så må han ha en pause. Tripp tripp tripp...  

Vil du gå foran og sette tempo spør jeg som den engelen jeg er. Og det vil han seff.  Tripper mer... Og det går så treeeegt. Frustrasjonen bygger seg opp, jeg går stadig forbi han og må veeeente så han får gå point igjen.  

Verste er når det kommer 4 staute karer pesende. To av de sliter skikkelig,  men forbi oss går de for jeg har verdens mest kondisløse svenske på slep. Aaaarghhhh... Annoying!

Nesten oppe treffer jeg på en gammel nabo. Han bare; ka faen, gikk nesten rett forbi deg! Sånn er det når det er mange år og mange kilo siden sist. Svensken er evig takknemlig for de 10 minuttene med pratepause og ytrer det til gamlenaboen. Skulle faen meg tro det stod om livet. Er bare et lite fjell for fader. :Knegg:

Men vi kom nå oss opp,  tiden gadd jeg ikke ta engang,  det gikk så tregt. 

Han var nå uansett mye gladere på veien ned,  haha,  kunne jo prate til og med. Han kunne kanskje blitt en god turkompis etter hvert, men i morgen reiser han hjem til sverige. Så da kan man jo håpe hun nye funker,  men det spørs, jeg er allerede advart mot dårlig kondis. Skitt au, jeg tar frem pisken! 

Hva er trent og kondis egentlig...  Jeg er utrent og null kondis, føles det som.  Men de siste jeg har gått med har slitt. Jeg har liksom tenkt at så lenge vekten er normal så skal man klare en liten fjelltur, jeg gjør jo det. Kan ikke løpe, for eksempel, da dør jeg etter hundre meter, ikke har jeg noe styrke heller. Hadde sikkert slitt på et større fjell og enn de små bergenstoppene. Likevel så har disse turkompisene vært imponerte. Du er jo godt trent,  sa svensken i går. Wtf er min reaksjon. Men det kommer vel an på hvem som ser?  Jaja, de kan få leve i troen, haha.

Fra Ulriken i går.

DSC_0710.JPG

Og løvstakken søndag.

DSC_0689.JPG

DSC_0671.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er godt trent. :opplyser:

Jeg dør nesten bare jeg går opp en liten oppoverbakke, dèt er dårlig kondis, det. Ulrikken er uaktuell og fløyen er et helvete med jeg dør ikke heeeeelt. Men det går treigt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er jo ikke det. Bare fordi noen har null kondis, så er jo ikke de med bittelitt mer kondis trent av den grunn.  😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...