Gå til innhold

Er det innafor å gå på butikken i treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.5.2016 den 20.37, Hjarte skrev:

Motepolitiet kommer ikke og arresterer deg, men det er ikke spesielt pent. Sikkert noe med at det ser litt malplassert ut i den settingen, men som sagt, ingen kommer til å arrestere deg. 

Malplassert? Folk stikker da innom butikken i alle slags antrekk. Det er da helt naturlig å gå innom butikken på vei hjem om man trenger noe, enten man har vært på trening, på tur, på jobb (uansett om jobben krever formelt antrekk, uniform, kjeledress eller hva det skulle være). Man går da ikke hjem og skifter først for så å dra ut igjen og kjøpe mat. Er man hjemme i koseklær trenger man da heller ikke å kle seg opp for å dra til nærbutikken å kjøpe mat. Makan!

Anonymkode: e18e6...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.5.2016 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Jo, det trenger man. Har flere ganger sett jenter med treningstights der undertøyet var synlig gjennom.

Anonymkode: 56ac1...8be

Har flere ganger sett jenter med bukser der trusa eller g-strengen synes gjennom også. Eller synlig over bukselinningen. Eller med rørleggersprekk....

Anonymkode: e18e6...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke treningstights passer utenfor treningssenteret!

Anonymkode: 892ba...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innafor hva? Skjønner ikke dette utrykket

Anonymkode: 27f2a...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke treningstights passer utenfor treningssenteret!

Anonymkode: 892ba...444

Hva med de som trener utendørs da? Hva skal de trene i?

Jeg går gjerne innom butikken i treningsthights på vei til/fra trening. Bruker ofte å jogge i en lysløype i nærheten og der er det ikke dusj :P Reiser ikke hjem for å dusje og skifte for å så gå tilbake til butikken når jeg likevel kjører forbi på vei hjem fra lysløypa. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke treningstights passer utenfor treningssenteret!

Anonymkode: 892ba...444

Ikke "lov" å jogge med, altså....

Anonymkode: e18e6...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor.  Så nettopp ei dame på Kiwi, som handlet i pysjen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gutt og går i mine 2XU tights også når jeg ikke trener. Går alltid i 2XU tights også på skolen der jeg studerer. Ikke noe problem for meg å gå i butikken i tights😊

Anonymkode: 67b91...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Alt annet enn naken er innafor.

Naken går jeg ikke, men aldri boxer under 2XU tightsen min. 

Anonymkode: 67b91...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gutt og går i mine 2XU tights også når jeg ikke trener. Går alltid i 2XU tights også på skolen der jeg studerer. Ikke noe problem for meg å gå i butikken i tights😊

Anonymkode: 67b91...130

Uff!

Anonymkode: 3ff18...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2016 den 12.28, abrasiveRefraction skrev:

Det kommer an på hvordan rumpa di ser ut. Hvis den får plass i tightsene og er behagelig å se på er det greit, hvis ikke er det galt.

Hvorfor det? Har tightsen størrelse begrensning? Syns det er kult på store damer også jeg. Kult når noen tørr å være seg selv med stolthet. Syns også det er fint på store som slanke. Er jo av den oppfatning at tights er fint på menn også.

Anonymkode: fe199...fac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gutt og går i mine 2XU tights også når jeg ikke trener. Går alltid i 2XU tights også på skolen der jeg studerer. Ikke noe problem for meg å gå i butikken i tights😊

Anonymkode: 67b91...130

Kult, syns jeg😊

Anonymkode: fe199...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2016 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å gå på butikken i treningstights 

Anonymkode: b85fe...cdc

Ja, det synes jeg selvsagt det er.

Dekke til rumpa - nei, det må folk tåle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2016 den 12.35, abrasiveRefraction skrev:

Lar jo være men jeg liker ikke at jeg trenger øyeklor etter en tur til butikken. 

Jeg vil tørre å påstå at jeg er perfekt.

Dæven ta, helt perfekt altså, det var stooore ord! Det er da i dine øyer, altså ikke lov å ikke være helt perfekt da? At det faktisk påfører deg så stort ubehag og traumer at du må klore øya dine hvis du opplever tightskledde damer i butikken, som i dine øyer ikke er perfekte. Dessuten mange som liker store damer og mener det er helt perfekt.

For noen holdninger der er.....

Anonymkode: fe199...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, LeneXCII skrev:

Ja, det synes jeg selvsagt det er.

Dekke til rumpa - nei, det må folk tåle! 

Helt enig😊

Anonymkode: fe199...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2016 den 14.14, Gjest Coolaid skrev:

Det er ikke noe lov mot det. I tråden blir det spurt om det er greit. Så får man svar. Jeg personlig syns det er en uting at jenter og kvinner luffer rundt i treningstights 24/7...... 

Det var da også en ting å ha en mening om.  Hva med å bare la folk gå i de klærne de går i uten å plage seg selv over det. 

Ja veldig mange går i treningstightsen uansett om de ikke har trent. Er det innafor å gå på butikken i tights? Ja selvfølgelig er det det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2016 den 13.32, AnonymBruker skrev:

hvis ikke jakken går nedfor rumpa? Føler dere som f.eks. handler etter trening eller er innom butikken at det er litt ukomfortabelt? At det burde være en jakke, en veske eller et eller annet som dekker tightsrumpa? Ser jo at det er mange som gjør det, men synes selv at det føles litt rart. 

Anonymkode: b85fe...cdc

Slutt å tøys. Er jo som du sier, det er mange som gjør det. Men tror det er ofte kvinner som bare skal inn å handle noen småting... men nå er jo jeg mann, så selvfølgelig syntes jeg det er greit😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr virkelig folk seg om noen går med tights? Nå har jeg trent i alle år, og er da helt naturlig om jeg må på butikken etter trening, så går jeg i klærne jeg har trent i. Har aldri tenkt over at jeg må dekke til rumpa mi. Skal ikke folk få gå med ettersittende jeans, kjoler osv heller da? 

Anonymkode: 67ef3...916

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...