Gå til innhold

Er det innafor å gå på butikken i treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis ikke jakken går nedfor rumpa? Føler dere som f.eks. handler etter trening eller er innom butikken at det er litt ukomfortabelt? At det burde være en jakke, en veske eller et eller annet som dekker tightsrumpa? Ser jo at det er mange som gjør det, men synes selv at det føles litt rart. 

Anonymkode: b85fe...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid jakke eller genser som går nedenfor rumpen, så jeg er konfortabel med det.

Anonymkode: d5ca1...d19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke gitt mer faen. 

Anonymkode: 97945...276

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser folk i treningstights på butikken tenker jeg "jævla show off". Det er noe ALLE går i, uansett om de trener eller ei. Og det er åpenbart at disse nysminkede kvinnene i 40-50 årene ikke kommer rett fra trening. :P 

On topic: Ja, det er innafor. Er du litt rød i ansiktet så avslører du de andre i samme slengen. 

Anonymkode: 79f30...ca8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis ikke jakken går nedfor rumpa? Føler dere som f.eks. handler etter trening eller er innom butikken at det er litt ukomfortabelt? At det burde være en jakke, en veske eller et eller annet som dekker tightsrumpa? Ser jo at det er mange som gjør det, men synes selv at det føles litt rart. 

Anonymkode: b85fe...cdc

Hva skjedde med fellesdusjen og det å dusje like etter treningen? 

Ellers, treningsklær er ok å bruke i forbindelse med trening og fysisk aktivitet. 

Dere unge jenter og kvinner eeeeeelsker dette plagget og vandrer rundt i det til støtt og stadighet. Slutt med det er min mening. ....Siden du spør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare over det dersom du har bare legger og det er midt på vinteren, da ser det litt rart ut :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Coolaid skrev:

Hva skjedde med fellesdusjen og det å dusje like etter treningen? 

Ellers, treningsklær er ok å bruke i forbindelse med trening og fysisk aktivitet. 

Dere unge jenter og kvinner eeeeeelsker dette plagget og vandrer rundt i det til støtt og stadighet. Slutt med det er min mening. ....Siden du spør.....

Det finnes en del mennesker som trener ute :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
4 minutter siden, mirandaa skrev:

Det finnes en del mennesker som trener ute :P

Jeg skrev, ..."og det å dusje like etter trening"....... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg skrev, ..."og det å dusje like etter trening"....... :P

Må vel være lov å handle inn fredagstacoen i tightsen om man nettopp har trent, før man hitter dusjen hjemme. 

Anonymkode: c8ef9...350

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vel være lov å handle inn fredagstacoen i tightsen om man nettopp har trent, før man hitter dusjen hjemme. 

Anonymkode: c8ef9...350

Det er ikke noe lov mot det. I tråden blir det spurt om det er greit. Så får man svar. Jeg personlig syns det er en uting at jenter og kvinner luffer rundt i treningstights 24/7...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg skrev, ..."og det å dusje like etter trening"....... :P

Jeg gidder ikke å dra hjemom for å dusje, for så å gå tilbake og handle.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Coolaid skrev:

Hva skjedde med fellesdusjen og det å dusje like etter treningen? 

Ellers, treningsklær er ok å bruke i forbindelse med trening og fysisk aktivitet. 

Dere unge jenter og kvinner eeeeeelsker dette plagget og vandrer rundt i det til støtt og stadighet. Slutt med det er min mening. ....Siden du spør.....

Jeg syns det er veldig mye mer komfortabelt å dusje hjemme etter jeg har trent, men det hender da at jeg stikker innom butikken på vei hjem hvis jeg trenger noe allikevel. Man fortsetter vel uansett å svette en liten stund etter at man har trent så da kan man vel like gjerne vente med å dusje til man har kommet hjem?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Et øyeblikk siden, mirandaa skrev:

Jeg gidder ikke å dra hjemom for å dusje, for så å gå tilbake og handle.

Da kan jeg ikke stå bak deg i køen og nyte lukten av nydusjet kvinne.....:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går ofte innom butikken i treningsklær; tights og kort genser/jakke/vest. Jeg løper/går mye ute med barnevogna og butikken er på tur hjem så jeg gidder ikke dra hjem for å dusje og så trille ned til butikken igjen når jeg likevel går forbi. 

Innenfor, synes jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kokos*

Jeg ser ikke problemet? Er det fordi det er et for casual plagg å bevege seg utendørs i (på linje med ei joggebukse), eller er det fordi det er et tettsittende plagg?

Jeg synes at treningstights er både fine og behagelige. Jeg liker å dusje rett etter trening, så sjelden jeg vandrer rundt i tights, men det skyldes i allefall ikke at jeg ikke føler det er "lov".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til eller fra trening er det selvsagt greit å bruke treningstights offentlig.

Men kommer du nysminket, men Kors veska på armen og har pimpet deg opp for kafebesøk, med treningstights, så må du regne med litt latter.

 

Anonymkode: b9433...7d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvordan rumpa di ser ut. Hvis den får plass i tightsene og er behagelig å se på er det greit, hvis ikke er det galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...