Gå til innhold

Menn kaller meg taper fordi jeg er singel :( Hvorfor er menn så slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 21. mai 2016 at 16.30, AnonymBruker skrev:

De var engelskmenn, pensjonerte og bodde i London. Jeg kan ikke kontrollere følelsene mine, dessverre. Når min største drøm er å få mann og barn så gjør det vondt at det aldri vil skje. Og da kan folk spare seg for sånne kommentarer. Jeg ville aldri sagt til en mann som var gift "hva i hælvette ser kona di i deg?" Man sier bare ikke sånn til folk. Det er frekt. Merker at menn er perverst opptatt av min sivilstatus, skjønner ikke hvorfor.. de gjør jo bare narr av meg uansett. 

Anonymkode: a7fac...266

Hvordan vet du at du aldri vil få det? Kan ikke du bare starte med å date litt da? Om du ikke har barn, kan du starte med å gjøre  noen små endringer i livet, som gjør at du kanskje treffer noen hyggelige folk som du liker? Og hva med å beg med litt bedriftsidrett, eller avertere etter en partner som kunne tenke seg å lære å danse/ ta et dansekurs sammen med deg. Da for du fokuset vekk fra dette med singel/ ikke singel, og kan kanskje ha det moro med å treffe nye folk. Om du treffer menn blant kollegaene som sier slikt, kan du jo svare at du faktisk er på utkikk etter en partner, og spørre om de kjenner noen som vil blinddate? Kan hende gir de seg, om du viser dem hvor alvorlig dette er for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Coolaid skrev:

Jeg ber uforbeholdent om unnskyldning på vegne av alle verdens idiot- menn. Jeg er lei meg for det du har opplevd. 

Du skal selvfølgelig aldri be om unnskyldning for at du er blitt født eller at du er du. Du skal sette krav til andre mennesker som du omgir deg med. Mennene som du har dårlige opplevelser med er ikke verdt hverken selskapet eller tiden du gir dem.

Hadde jeg vært singel skulle jeg invitert deg ut, vist deg hvordan du fortjener å bli behandlet og snakket til. 

Veldig bra at du blåser ut her, så kan vi andre fortelle deg at det du får høre ikke stemmer. :smilyblomst:

 

 

Ærlig talt! Du ber om unnskyldning for disse mannfolkene? Ts er oversensitiv og innbiller seg at alle menn er ute etter å ta henne. Hun påstår at hun har vitner også. Noe forteller meg at denne dama ikke er frisk og historiene hennes er ikke troverdig. 

Anonymkode: f38d9...e44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du er jo bare helt på trynet. Det er ikke min skyld at menn hater meg... Hva faen er det for et snakk?

Anonymkode: f38d9...e44

Thank you Madam :takke:

- tanken slått deg at du ikke snakket til TS med sitatet ditt ? 

 

 

Anonymkode: 7a162...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Thank you Madam :takke:

- tanken slått deg at du ikke snakket til TS med sitatet ditt ? 

 

 

Anonymkode: 7a162...e3b

Ble litt forvirra nå.

Er det flere TSer her nå?

Den ab koden er jo ikke den samme som ab brukers i HI.

 

Anonymkode: 65c14...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/21/2016 at 16.36, AnonymBruker skrev:

Det blir litt som å mobbe men milliardær fordi han ikke har kjøpt den nyeste mercedesen.

Anonymkode: 00bc1...3ce

Whaaat?? :murvegg:

En milliardær kan kjøpe seg bil når som helst, men det er ikke alle mennesker som kan knipse med fingrene, og plutselig få ektefelle og barn. Håpløs sammenligning.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker om du har lite selvironi, og lett lar deg vippe av pinnen. Da er det lett å bli et offer for andres morsomheter, slik som folk på jobben, som kanskje merker at du lett lar deg tirre. Le heller av slike kommentarer, eller himle med øynene.

Den kommentaren fra de engelskmennene kunne jo hvilken som helst singel dame fått, men mange ville ikke tatt seg nær av det. For mennene er åpenbart idioter. De er faktisk latterlige. Hadde jeg sittet med min venninne på pub og opplevd det der, så ville vi har humret veldig mellom oss. Og kanskje hadde vi pønsket ut en saftig, morsom kommentar tilbake, for å sette dem på plass. Hendelsen spiller uansett ingen rolle. Man lar ikke idoter styre livet sitt.

Anonymkode: ffc79...325

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...